Recensie Kristina, Aken, Antoniusstraße 11

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Richard77

Vaste klant
158
25/02/22
107
6
Zojuist ook op de AS geweest. Was toevallig in Aken. Voel mij op dat er toch wel redelijk wat leuke dames stonden ondanks t tijdstip.

Ben ook bij Kristina geweest, al had deze stijle zwarte haren, was 32 jaar zei ze en had grote echte borsten en mooie bloemen tattoo op haar zij.
Voor AS begrippen toppertje. Geilt je op, en klaar uitkleden, pijpen en 3 standjes neuken. Mooie lieve meid.
Staat nu bij die lage ramen waar Larissa ook staat, maar die was er niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad leuke meid...helaas werkt ze overdag. Ben er vaker geweest toen ze nog weleens later aanwezig was. Blijkbaar doet ze goede zaken en kan vroeg op huis aan...
Larissa is met vakantie had ik begrepen uit een ander forum.
 
Vanmiddag rond 13:00 uur ben ik ook bij haar geweest. Van de 4 dames die op dat tijdstip in de straat paraat waren sprong Kristina er ver bovenuit. Ze werkt inderdaad alleen overdag tot 18:00 uur vertelde ze me. Een prima ervaring met deze mooie 33 jarige Roemeense meid. Prachtig figuur, lange zwarte haren, lekker fris kutje waar je aan mag friemelen. Eerst staand tegen elkaar aanrijden, waarna ze al bukkend mijn jonge heer tussen haar (siliconen) borsten drukte. Daarna pijpen en neuken. Ze hield haar zwarte netkousen aan en dat maakte het echt geil. Kan me helemaal aansluiten bij Richard77 hierboven. Echt een toppertje voor de AS.
 
Ik ga mijn verhaal van hierboven niet herhalen. Vanmiddag effe bij kristina geweest. Ondanks de vele keus op t tijdstip van 13.30 u gewoon voor haar gekozen.
Ze is echt geweldig, en mega lekker!!
Tot de volgende keer maar weer!!
 
Kristina behoort tot de besten ooit, maar ik heb haar al lang niet meer gezien ☹️ (???)
Werkt ze nog in Aken? Op welk nummer? En welke tijden?
In de middag lukt me normaal gesproken niet meer ivm mijn werk, maar als ik weet dat ze er is neem ik desnoods wel een middagje vrij 🙂
 
Kristina behoort tot de besten ooit, maar ik heb haar al lang niet meer gezien ☹️ (???)
Werkt ze nog in Aken? Op welk nummer? En welke tijden?
In de middag lukt me normaal gesproken niet meer ivm mijn werk, maar als ik weet dat ze er is neem ik desnoods wel een middagje vrij 🙂
Laatste keren idd niet meer gezien . Staat bij de lage ramen aan de linkerkant als je naar beneden loopt
 
Deze Zaterdagmiddag een poging gewaagd om Kristina te herontdekken, en dat is gedeeltelijk gelukt 🙂. Drie keer (met wat tussenpauzes) gekeken op #11, maar het gordijn was dicht. Toen naar een oude bekende gegaan en daarna voor de 4e keer #11 bekeken. U gaat het al raden: daar zat Kristina 😍. Maar mijn tijd was al om, en mijn Eurootjes al verdampt, dus volgende keer beter. Kristina is te vinden achter het raam meteen links van de deur. Ze zit dus tussen Celeste en Ina in, ze werkt alleen in de middag en is uiteraard vaak bezet (Hall of Fame dame). Toch maar eens wat vaker gaan "lunchen" dan maar 😁
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan