Recensie Kristina, Den Haag (vh Den Bosch, Eindhoven, Waalwijk, Amsterdam) 4,55 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
430
06/12/21
776
82
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5624372-kristina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het moest er maar eens van komen, een bezoek aan Kristina. Ze keek me nu al zo vaak aan op haar mooie foto's dat het onvermijdelijk was. Ze ontvangt op een bekende locatie (ik heb er eerder andere dames ontmoet) in West, geen hele chique plek maar wel netjes en goed anoniem.

De eerste ontmoeting was wat schuchter, ook van mijn kant. Ze droeg een badjas met slippers, in principe niet bepaald iets om dolenthousiast van te worden. Ook het gesprek liep niet heel soepel, korte antwoorden op mijn vragen (ze komt uit Oekraine) en niet heel veel interesse.

En toen ging de badjas uit.

Wow, een knalrood setje en een heerlijk lichaam. Borsten die geholpen zijn, maar niet vergroot, ik vermoed eerder verkleind, gezien de littekentjes en hoe natuurlijk ze aanvoelden. Na het snelle douchen ontvlamde ze verrassend snel en makkelijk. Hartstochtig tongzoenen zonder enige rem, ik mocht haar overal aanraken. Na enige tijd nam ze me in haar handen en mond en liet mij uitgebreid tussen haar benen losgaan. Een fijn begin. Maar toen begon het neuken, eigenlijk eerst vrij normaal, maar oef wat ging ze daar in op zeg. Nu ben ik vanzelfsprekend ook een sexgod, maar deze dame wou het erg graag voelen hoor. Alle (normale) standjes afgewerkt, sommigen meerdere keren, terwijl ik mijn vingers ook in haar andere gaatje mocht duwen, ze spoorde dat zelfs aan. Om af te sluiten met een handmatig orgasme waarmee ze me tergend traag liet snakken naar het einde (een enorme kliederboel).

Weer de 'fout' gemaakt om dit alles 45 minuten te laten duren, waardoor er geen tijd (en initiatief) was voor een tweede ronde en ik dus tien minuten te vroeg weer buiten stond. Zonde, want die minuten extra had ik graag nog even met/in haar doorgebracht.

Een aarzelende eerste ontmoeting al met al, maar het biedt zeker perspectief voor een tweede keer.
 
"...Ze keek me nu al zo vaak aan op haar mooie foto's dat het onvermijdelijk was..."

Daar heb ik dus ook last van, maar ik moet zeggen vooral foto 3, net als 1 en 2. Ik gok dat dat al ff geleden is?
 
Valt mee hoor, die foto's zijn denk ik vrij recent, alleen wat opgepimpt natuurlijk. De laatste foto had vandaag gemaakt kunnen zijn. Ze is wel wat kleiner dan ik me had voorgesteld op basis van de pics, ergens laag in de 160-170. Merk je verder niets van 😉
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5624372-kristina
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Soms heb je twijfels bij het maken van een afspraak bij een voor jou 'nieuwe' DVP en uiteindelijk geeft 'iets' toch de doorslag om een WhatsApp te sturen en de volgende dag lig je samen op bed.

Ook heb je soms dat HET het niet helemaal is maar je weet niet precies waar dit vandaan komt...

Ja ze kan pijpen, rustig, sloppy en met na wat aanwijzingen met volle oogcontact zoals je het graag wilt.
En ja.. Anaal kan deze prachtige dame héél goed hebben..
En ja, ze tongzoent volop met veel gevoel.

..Maar soms is de klik er niet of mis je hét. Ik kan het niet precies omschrijven maar vanmiddag miste ik vuur waarvoor ik kom. misschien waren mij verwachtingen te hoog, hoe dat komt ik heb geen idee.
Verder ontvang ze in een net appartement met nog een andere dame die ik gekscherend op de gang tegen het lijf liep bij het verlaten van de douche waarop ik haar vriendelijke begroete alsof ik wist dat ze met tegen het lijf zou lopen:ROFLMAO:.
Herhalingsgevraag bij mij laag.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag Kristina bezocht op een voor mij bekende lokatie in Amsterdam West.
Afspraak via wattsapp was snel gemaakt, kreeg direct wat foto's en een video toegestuurd en de prijslijst met het adres.
Bij binnenkomst, deed ze de deur open in een kort badjasje.
Het is de dame van de foto's zondermeer.
De foto's waarop ze heel slank is zijn wat gedateerd.
De foto's waarop de tatoo op haar linkerarm staat geven het beste beeld.
Haar mooie blonde haar had veel donkere uitgroei, dus voor mij maar donkerblond, ik vind de mix zelfs sexy.
Voor 45 min betalen kan niet, het is of 30 of 60 min., dus maar een uur betaald en zonder mokken 200€ afgetikt.
Daarna even douchen en bij terugkomst had ze inderdaad weer haar rode setje aan.
Op het bed en even lekker liggen zoenen en tongen
Gestart met pijpen en dat doet ze daadwerkelijk erg lekker, wel met een handje erbij, dus het wordt geen deepthroat.
Maar ze likt de schacht, rond de eikel en ze neemt ook je ballen mee.
Vervolgens wilde ze een condoom pakken maar ik wilde haar eerst likken.
Ze ging gewillig op haar rug en spreidde haar benen.
Nog even tongen en haar borsten even oraal verwend en daarna naar beneden afgezakt.
Lekker kutje om te likken en met twee vingers erbij werd haar kutje vrij snel natter.
Ze kreunt overigens de hele tijd, een beetje gemaakt, maar voor mij niet storend.
Vrij lang gelikt, maar ze kwam niet echt klaar naar mijn idee, ondanks dat haar kutje lekker soppig en sappig was geworden.
Vervolgens in missio geneukt, waarbij ze een lekker krachtig tempo wel kan waarderen.
Nog even haar benen omhoog en nog lekker doorgeneukt.
Vervolgens zij on top in cowgirl en ze geeft goed weerwoord door een afwisselend tempo.
Daarna Doggy gedaan en plat doggy.
Tijd voor een rustpauze aan mijn kant en gevraagd of ze weer wilde pijpen.
Deze keer nog lekkerder en langer dan in de beginfase.
Afgewisseld met een penismassage.
Daarna weer een condoom erom en wat standjes herhaald en ook nog effe lepeltje lepeltje geneukt.
Tot ik eigenlijk wel moe was en weer effe op mijn rug ging liggen.
Mijn derde pijpbeurt met tegelijkertijd penismassage en ballenlikken.
Voelde erg lekker, maar het was kennelijk te warm om sperma te spuiten.
Dat was geenszins de schuld van Kristina, want die heeft haar uiterste best gedaan om mij te laten spuiten.
Nog even gedoucht om weer af te koelen,
Tijdens het aankleden was ze nu wat spraakzamer.
Zeker voor herhaling vatbaar binnenkort.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5624372-kristina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk een keer te pakken gekregen op WhatsApp. Voorheen kreeg ik een standaard appje met lijstje en foto's en daarna nooit een reactie.
Afspraak gemaakt. Een uur voor de afspraak zei ze dat ik 20min later moest komen. Maar ik was al onderweg. Uiteindelijk toch maar 5min gewacht... Prima.

Bij binnenkomst zie je de vrouw van de foto's. (de foto's waar ze haar haar niet gekruld heeft). Wat een prachtige vrouw. Echte billen die goed heen en weer gaan tijdens doggy. Niet te grote tieten, wel fake maar niet van die keiharde bimbo tits. Zoenen/ tongen was helemaal geen probleem,met volle overgafe zitten doen.

Naderhand even zitten praten. Daarna gedoucht en weer weg.
Prima afspraak je. Zou er zo weer heen gaan wanneer ik in de buurt ben.

Woont trouwens samen met Adriana in een appartementje. Genoeg parkeerplek mogelijk. +1
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is me eindelijk gelukt om de dame te ontmoeten. Kreeg in eerste instantie geen reactie op whatsapp en ik moest haar ervan overtuigen dat alles goed zou komen en dat ze zich geen zorgen hoefde te maken. Later begreep ik dat het kwam omdat ik onlangs mijn nummer had gewijzigd en me nieuw had geregistreerd op whatsapp. Ik stemde ermee in haar 's avonds te ontmoeten. Ik heb mijn wensen aangegeven en zij stemde ermee in. Ik was blij om te zien dat het de dame van de foto's is alleen dat ze een beetje kleiner is dan ik me had voorgesteld, misschien 160-165 cm. Ze had zich zoals gevraagd gekleed in een korte zomerjurk. Ik geef de voorkeur aan dames met minder tot geen make-up en ze had geen make-up op, helemaal natuurlijk en zag er mooi uit. Na de financiële afwikkeling en het verplichte douchen kon het feest beginnen. We begonnen langzaam te zoenen en handen het lichaam te verkennen. De spiegel in de kamer om jezelf op heterdaad te zien is een pluspunt. Ik kon haar gemakkelijk optillen en het kussen werd intens. Ze heeft een geweldig lichaam, niet dun of dik, gewoon perfect naar mijn smaak. Ja, de borsten zijn geholpen maar haar kont, man kon er geen handen of ogen van nemen. Na het uitkleden gaf ik haar een lekkere lik waar ze zeker van genoot. Ze beantwoordde de gunst door zonder condoom te blazen. Ze doet niet aan deepthroat, maar haar techniek was goed voor mij. Ik had gekozen voor anale service. Dus de eerste ronde begon de anale seks langzaam en daarna intens. Het was een gezicht om haar kont te zien stuiteren in doggy kon het uiteindelijk niet meer vasthouden en eindigde in missionaris. De dame spreekt redelijk Engels, dus een gesprek is geen probleem. Ik voelde dat die dame goedhartig en een goede denker is. Ik begreep dat ze van heren verwacht dat ze aangeven wat ze verwachten tijdens de date, zoals make-up aan/uit, hoge hakken, parfum enz. in plaats van later te klagen dat ze niet was wat ze verwachtten. Ik denk dat het antwoord op waar ze vandaan komt niet waar was. Dat wordt geaccepteerd, denk ik om hun oorsprong te verbergen. Ze bood een massage aan die ik ontkende omdat ik geen massagepersoon ben. Begon ronde 2 waar we kusten en ze begon me weer te pijpen. Deze keer neukte ze haar kutje, we begonnen met haar bovenop en ze zette een geweldig tempo totdat ze een beetje buiten adem was en we moesten overstappen op missionaris. Ik merkte dat ik bijna op was als de tijd zo veranderde in hondje met zicht op haar gezicht in de spiegel. Volle intensiteit en met het oog op haar volle kont spoot ik het condoom in. De climax was intens voor ons allebei. Ik denk niet dat al haar gekreun nep was tijdens de sessie. Ik geloof dat ze er ook van genoot. Ze hielp me mezelf schoon te maken en ik nam een douche en was uit dromenland. Ik zou haar zeker aanraden en zou haar graag nog eens ontmoeten. Dank je Kristina. Wees voorzichtig.
 
Prachtmeid met een fantastische kont die zeer goed beschikbaar is voor gebruik....heerlijk staan tongzoenen met haar......poesje werd al goed nat. Op haar knietjes gezet...pijpen moet ze nog wat op oefenen kan beter. Dan waar ik voor kwam: anaal eerst doggy, voorzichtig inschuiven en langzaam op gang...dan vol het gas erop en genieten van dat kontje...echt fantastisch! Na een kwartiertje op dr rug aan de bedrand met een kussentje onder haar en weer in dr poeperd geschoven...madam lag ondertussen zichzelf te vingeren en haar klit te stimuleren....samen hard klaargekomen....klein squirt fonteintje bij haar....Lekker ding ziet me snel weer en dan mag ze mijn kont ook eens uitlikken wat dat staat ook op de kaart.
 
Eindelijk een keer te pakken gekregen op WhatsApp. Voorheen kreeg ik een standaard appje met lijstje en foto's en daarna nooit een reactie.
Afspraak gemaakt. Een uur voor de afspraak zei ze dat ik 20min later moest komen. Maar ik was al onderweg. Uiteindelijk toch maar 5min gewacht... Prima.

Bij binnenkomst zie je de vrouw van de foto's. (de foto's waar ze haar haar niet gekruld heeft). Wat een prachtige vrouw. Echte billen die goed heen en weer gaan tijdens doggy. Niet te grote tieten, wel fake maar niet van die keiharde bimbo tits. Zoenen/ tongen was helemaal geen probleem,met volle overgafe zitten doen.

Naderhand even zitten praten. Daarna gedoucht en weer weg.
Prima afspraak je. Zou er zo weer heen gaan wanneer ik in de buurt ben.

Woont trouwens samen met Adriana in een appartementje. Genoeg parkeerplek mogelijk. +1
You did not pay extra for Anal and CIM ?
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5624372-kristina
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na het lezen van de wisselende recensies toch maar even vandaag Kristina bezocht. Gisternacht om 01:30 al een app gestuurd voor vandaag en kreeg vlotte reacties terug dus werd al enthousiast. Ook alvast aangegeven dat ik tz en dt zonder handjes belangrijk vond en hopelijk ging ze haar best doen voor me.

Bekende discrete locatie in Amsterdam West. Lift stond vast op de 3e verdieping maar een aardige Noord Afrikaanse meneer was zo aardig om het trappenhuis voor me open te maken dus ik met de trap een paar verdiepingen omhoog gelopen waar ik hijgend bij Kristina binnenstapte.

Kristina is een kleine dame van ongeveer 165 cm, niet slank zoals sommige van haar foto's doen voorkomen, borsten zijn geholpen en ze heeft een behoorlijke dikke reet in mijn ogen. Geen welkomstzoen bij binnenkomst maar gelijk via de woonkamer naar rechts de grote kamer in. Ze probeerde aardig te zijn maar ik merkte gelijk afstandelijkheid en gemaaktheid. Maar snel geld gegeven in de hoop dat ze wat relaxter deed maar tevergeefs. Snel even naar de badkamer om de handjes te wassen waar ik nog Adriana tegenkwam die aan het koekeloeren was door de voordeur voor haar klant.

Terug op de kamer snel uitgekleed en een beetje zoenen met haar waarbij een heel klein tongetje eruit kwam. Weinig passie van haar kant maar wel nepgekreun; daar word ik niet echt hard van. Haar op bed gelegd om haar te likken waarbij iets uit haar kut stak waar ik een opmerking over maakte waarop ze blozend reageerde dat het een sponsje was omdat ze bijna haar menstruatie kreeg. Ik heb het maar genegeerd en ben haar gaan likken maar kreeg weinig oprechte response voor terug. Na 3 minuten ben ik maar met een hele slappe lul op bed gaan liggen en liet ik haar me pijpen. Haar pijptechniek is inderdaad matig; zonder gevoel en half in haar mond. Ik heb maar aan hele andere supergeile dingen gedacht om hard te worden en met een beetje sturing ging ze toch zonder handjes en iets dieper me pijpen waardoor ik toch wat harder werd. Daarna haar mij in cowgirl laten neuken maar na 5 minuten had ik het wel gehad en maar gevraagd om mij pijpend naar het einde te brengen. Ze was bang dat ik in haar mond kwam maar heb gezegd dat ik haar op tijd een seintje zou geven. Toen ik kwam ging ze niet even tot de laatste druppel trekken maar stopte ze direct ermee en pakte ze de tissues om de boel schoon te maken. Vrij snel ben ik naar de badkamer gegaan om op te frissen, snel aankleden, geprobeerd om een gesprekje te voeren maar kreeg een vrij ongeïnteresseerde reactie terug dus snel jas aan en gauw de benen genomen. Mijn bezoek duurde 20 minuten.

Samengevat: €120 lichter en een ervaring rijker. Voor mij 0 herhalingsgevaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kristina adverteert met de slagzin "wow, blonde". Dat is half waar, want ze is niet werkelijk blond. Aan de andere helft, "wow", is geen woord gelogen. Wow. Wat een vrouw.

Ik wil niet in details treden want ik ben drie uur gebleven en ik kan geen verslag doen van de roes waarin Kristina me deed verkeren. Sommige dames hebben nu eenmaal een zesde zintuig en lijken te voelen wat jij voelt. Alles klopte hier.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Biseks
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5624372-kristina
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nu al weer een paar weken terug heb ik een heerlijke trio gehad met Kristina en Adriana. Ik heb al wel eerder mogen genieten van Adriana maar dat was mijn eerste keer met Kristina. Wat een geweldige meid! Zoent vol overgave en tijdens de trio ontzettend geil. Knappe dame met lekker billen. Heb waanzinnig kunnen genieten van het pzc en doggy. Ben met doggy dan ook heerlijk klaargekomen pffff. Daarna met beiden dames nog het uur lekker volgemaakt met een tweede ronde. Zie mijzelf wel weer snel langsgaan!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame onlangs bezocht en blij dat ik dat gedaan heb. Had een serietje achter de rug van dames die vele jaren ouder en kilo's zwaarder waren dan vooraf aangekondigd. En had daar mijn buik wel beetje van vol. Maar deze dame is hooguit ietsjes ouder en zeker niet zwaarder. Mooi lichaam, beetje powerbody. Stevige volle kont, stevige borsten, platte buik. Mooi koppie.. Contact vooraf verliep snel en duidelijk. Afspraken gemaakt die ze allemaal vol overgave nakwam. Heb een heerlijk uur met haar beleefd en smaakt zeker naar meer. Zoent lekker, pijpt geweldig en genoot van het likken, al lukte het me helaas niet haar te laten komen (wat ik altijd toch een beetje als een kleine nederlaag ervaar). Ze is er nog even vertelde ze, dus een tweede bezoek zit er dik in. Kristina is gezien de huidige malaise qua aanbod een lichtpuntje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5624372-kristina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook ik behoor nu tot het selecte gezelschap die een zinderende ontmoeting heeft gehad met Kristina.😊
Ik kan nog weinig toevoegen over haar dienstverlening. Die is gewoon uitstekend. Het appartement waar ze je ontvangt is schoon en netjes, zij het wat gedateerd. Maar het is verder wel anoniem.
Kristina kan in het begin wat stil en introvert overkomen, maar dat verdwijnt snel als je samen op bed ligt. Als een ware sexgodin krongelde ze over me heen. Normaal krijg ik mijn jongeheer na het hoogtepunt niet binnen uur weer omhoog, maar bij Kristina lukte dat wel !
Het is dat mijn budget dat niet toeliet, anders had ik een trio gedaan samen met haar vriendin Adriana.
Ze nemen beiden binnenkort een welverdiende vakantie. Als ze weer terug zijn zal ik zeker proberen om met beiden tegelijk af te spreken. 😜
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze is / zijn terug hoor, nog tot einde maand begreep ik. Ik begrijp het enthousiasme van de andere wandelaars. Ze is minder knap dan de foto's, maar tis een lekker ding! Ik had ook een heerlijk en intens uurtje met K. Ze is lief en zorgzaam. De communicatie is een beetje droog, maar snel en helder.
Ze pijpt lekker, neukt goed en had me bijna 2x klaar gekregen. Ze vond me te groot om lekker doggy door te stoten en ze biedt geen anaal (meer) aan. Maar verder kan veel. Ze zoent heerlijk en vol overgave en ze neemt initiatief.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5624372-kristina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sluit me aan bij de vorige post. In vergelijking met de foto's viel ze me een beetje tegen. De foto's zijn wat opgepimpt en ze had zich niet heel speciaal aangekleed en dan valt de eerste indruk een beetje tegen. Ze was aanvankelijk ook wat introvert, maar als ze je oraal verwend en je kijkt haar aan is het toch wel een mooi plaatje😁 verder is het een lieve meid. Haar kamergenoot leek wel behoorlijk extrovert, dus overweeg zeker nog een bezoekje….
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zag dat Kristina weer terug was en, gezien de prima eerste ervaring met haar, hoefde ik niet lang na te denken over een herhaalbezoekje. het is exact de dame van de foto's. Misschien dat enkelen ervan wat meer glamoureus zijn, maar eindelijk een dame die gewoon dezelfde is als haar foto's.
Ze is een prettig persoon en ik vind haar zeker niet introvert. Ze doet alleen niet aan overdreven gedoe, zoals dames die al beginnen te kreunen als je alleen je jas maar uit doet. ;) Maar persoonlijk vind ik dat alleen maar prettiger.
Ik heb alles vorige keer al gemeld en was nu eigenlijk alleen beter. Heerlijk intens tongzoenen, geweldige blowjob en ik moet me sterk vergissen of ze genoot ervan dat ik haar uitgebreid likte. Ze heeft een geweldige kont en mooie borsten. En ze is slank, fit. Klaarkomen in mond kon, maar kost extra. Ik heb dat extraatje aan me voorbij laten gaan.
De ontvangst is op een prima locatie, gelegenheid tot wassen (al zorg ik altijd dat ik zo schoon als maar kan arriveer) en gratis parkeren.
Na afloop nog even relaxed gebabbeld. Het is een lieve meid en ze spreekt goed Engels.
Ik zal haar zeker nog eens bezoeken.
 
Helemaal eens. Ik vind haar ook echt lekker en niet introvert. Ze is niet een enorme chatterbox maar dat vinnik juist wel fijn. Al dat overdreven geklets is niet mijn ding.
 
Ben voorheen ook geweest met extra's. Mooie dame met goede service. Vind het ook jammer dat de extra's er niet meer bij zitten maar ben benieuwd of dit alleen voor nieuwe klanten alleen geldt of ook voor vaste klanten?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5624372-kristina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben ook even langs geweest bij deze dame.
Zoals hierboven geschreven is het de dame van de foto's, de laatste paar geven een betere weergave van hoe ze eruit ziet. Haar lichaam is mooi fit en slank. Als je een liefhebber bent van tongzoenen zit je goed bij deze dame. We deden dit uitgebreid en het was zalig. Ze kan ook goed pijpen maar helaas geen deepthroat. Een aantal standjes afgewerkt waarvan doggy toch bijzonder was. Dat uitzicht op die grote lekkere billen was heerlijk.

In het algemeen een leuke dame. Een kanttekening was dat ik wel een rooksmaak kon proeven tijdens het zoenen, niet storend voor mij.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/5624372-kristina#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels ook de diensten van deze dame mogen bewonderen in Den Bosch. Het contact verliep soepel via Whatsapp. Ik kon om 11:00 terecht, mevrouw stapte praktisch net uit de douche en had weinig tot geen make-up op.

Bij binnenkomst trof ik de dame van de foto's aan. Klein, vrolijk en pittig ding. Mooi lichaam en de kont is zoals eerder besproken van bijzondere klasse. :eek: Lingerie ook goed uitgekozen.

Na een kleine douche sessie was het tijd voor actie. Heerlijk gezoend en gevoeld. Tijdens de bj gooide ze haar kont de lucht in, mijn hevel. Gevaarlijk uitzicht. De bj heb ik verder als prima/goed ervaren. Tijdens het echte werk kwam, zoals in alinea 2 beschreven, het pittige van mevrouw naar boven. Ik werd bereden tijdens een
fijne cowgirl en supernova sessie om het vervolgens doggy af te ronden. Het uitzocht op haar ass was te gevaarlijk. De laatste minuten doorgebracht met zoenen en een leuk gesprek.

Voor mij is het herhalingsgevaar groot. Mede omdat de klik goed was.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Voetfetish
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/5624372-kristina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week met deze dame afgesproken nadat ik in het "Wie heeft ervaring met" forum een bericht had geplaatst. Ik stuurde haar s' middags rond 12 uur een bericht en kreeg binnen 3 minuten antwoord. Nog 3 minuten later was onze afspraak geregeld. Ze vertelde me later dat ze aan het lunchen was en dat ik daarom geluk had dat het zo snel ging.
Onze dat vond s' avonds plaats. Ze adverteerd op Kinky en zegt dat ze tot 10 uur werkt (inmiddels aangepast naar 11), maar ik mocht om 10 uur nog komen. Uiteindelijk was ik ruim een half uur te vroeg op de parkeerplaats om de hoek, maar dat was geen probleem. Ik was meteen welkom. Bij binnenkomst sta ik oog in oog met een lekkere kleine blondine met bijzonder prettige rondingen op de juiste plekken. Een snelle tongzoen waarna ik eerst mijn schoenen uit moest doen alvorens ik verder naar binnen mocht. Ze was spraakzaam en liep in haar korte ochtendjasje zonder iets er onder. Lekker hoor. Ik ben snel in de douche gesprongen waarna we de financiën hebben afgehandeld.
Ze had haar pantoffels aan maar in de hoek van de slaapkamer zag ik een paar sexy stiletto's staan. Ik vond het lekker als ze die aan zou doen en dat deed ze meteen. Al snel belandde ze op haar knietjes op het bed. Het jasje was inmiddels al uit en na wat tongen had ze al snel mijn jongeheer in haar mondje terwijl ik nog naast het bed stond. Een nadeel vond ik dat deze dame een geur in haar mond droeg alsof ze die middag eerst twee Hollandse Nieuwe naar binnen had gewerkt en daarna een paar Zware Van Nelle's had gerookt. Zo gauw als ik met mijn tong binnen zat was daar echter niet zoveel van te merken. Gelukkig maar, want ik ben gek op tongen en Kristina blijkbaar ook.
We hadden een lekker geil voorspel, met veel pijp- en likwerk. Toen ik ze vroeg of ze m'n kontgat wilde likken zei ze dat dat extra was. Jammer, maar het was zonder dat ook super goede sex. Ik ken enkele dames die hier niet mee adverteren maar er toch maar al te graag op los rimmen. Kristina adverteerd(e) er juist mee, maar vraagt er extra voor (Let op, ze heeft haar advertentie inmiddels aangepast en de extra's benoemd. Tevens zijn er enkele foto's verdwenen waarop de dame goed te zien was zoals ze er momenteel uit ziet).
Maar goed, zij wilde mij niet rimmen, dus heb ik haar gaatjes maar goed verwend, waar ze erg geil van werd. Na een bijzonder goed oraal voorspel overgegaan op het neuken, en ook dat was er lekker. Kristina in verschillende standjes genomen en ze genoot er blijkbaar van. Nog gevraagd of ik haar in haar kontje mocht nemen maar dat doet ze niet meer. We waren al geruime tijd bezig waarna ik dacht maar eens klaar te gaan komen. Ik had nog wel even door kunnen gaan maar dacht al aan een tweede ronde. In de pauze relaxed wat gepraat over van alles en nog wat en toen vroeg ze of ik wilde douchen. Wacht eens eventjes dametje, ik wil nog een tweede ronde. Ik weet niet of ze hier op had gerekend maar toen ik dat aangaf ging ze er wel vrij snel in mee. Ze pijpte m'n pik hard en ging toen vrij snel bovenop zitten. Ik zei dat ze gehurkt moest gaan zitten en dat deed ze. Een supergeil uitzicht om je leuter bij haar zo naar binnen te zien glijden terwijl ze je met een geile blik aankijkt en ik haar heerlijke tieten in mijn handen had.
Ik had gehoopt dat ze zo geil zou worden dat ik lekker lang kon blijven omdat ik toch de laatste klant was, maar na een uur vond ze dat ik moest gaan douchen. Een tweede keer klaarkomen zat er helaas niet in, maar dat vond ik niet zo erg. Bij mij was deze dame dus toch een klokkijkster, terwijl er ze er tijdens het neuken toch enorm van bleek te genieten. Maar goed, deze dames zijn professionals en weten natuurlijk hoe ze met een klant om moeten gaan om hem het naar zijn zin te maken.
Uiteindelijk een toch wel geslaagde date, op een paar punten na. Voor mij geen herhalingsgevaar omdat ik een paar dames ken die er net zo lekker uit zien maar een toch betere service bieden.

P.s. Haar vriendin was niet aanwezig, anders was ik voor de trio optie gegaan. Ze zei me trouwens dat deze puur man gericht is en dat de dames geen lesbische handelingen verrichten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan