Recensie Kristina, Den Bosch (voorheen Eindhoven, Den Haag, Waalwijk, Amsterdam) 4,55 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/5624372-kristina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels al een week geleden dat ik ben geweest maar nu pas een recensie geplaatst. Ze ontving in Den Bosch en is inmiddels weer terug naar haar geboorteland, maar ze vertelde dat ze in juli weer terug komt naar Waalwijk.

Afspraak maken ging makkelijk via Whatsapp en adres gekregen zonder huisnummer. Bij aankomst even bevestigd dat ik in haar straat stond en ik kreeg meteen het huisnummer. Ondanks dat het al later in de avond was, werd ik bij binnenkomst begroet met een flink enthousiasme en een lekkere tongzoen.

Financiën geregeld en mocht daarna mezelf even opfrissen in de douche. Frisse handdoek voor gebruik dus met de hygiëne zit het goed. Toen ik terug in de kamer kwam had zij zichzelf al uitgekleed en deze dame heeft ook een geweldig lichaam. Foto's zijn niet overdreven. Zoals door andere wandelaars al benoemd zijn haar borsten waarschijnlijk verkleind (je ziet wel wat littekens maar het voelt natuurlijk aan). Aan enthousiasme geen gebrek, want ook tijdens het pijpen zonder condoom gaat ze helemaal los. Na een tijdje hebben we de rollen even omgedraaid en heb ik haar een massage gegeven. Dit had ze niet zien aankomen en omdat het aan het eind van de dag was vond ze het helemaal prima dat ze even kon relaxen. Nadat ik haar hele lichaam had verkend, ging ik haar oraal verwennen. Ze maakt iets meer geluid dan de gemiddelde dame, maar dat vind ik alleen maar aanmoedigend.

Op de vraag of ze ook gevingerd wilde worden werd volmondig met ja beantwoord en aan haar lichaamstaal te zien heeft ze er volop van genoten.

Daarna de daad gedaan in verschillende standjes en het was echt heerlijk. Dame doet goed haar best en die billen zijn heerlijk om in je handen te hebben. Na het eerste hoogtepunt even wat langs elkaar gelegen en gekletst. Daarna begon ze al snel weer moet tongzoenen en de kleine generaal stond no-time weer kaarsrecht rechtop. Aangezien de tijd bijna op was, bood ze nog aan om een handjob te geven voor het 2e hoogtepunt en ik mocht klaarkomen op die prachtige tieten van haar.

Achteraf nog de mogelijkheid om even snel te douchen voordat ik weg ging. Toen we bij de voordeur stonden heeft ze me nog een goede wens toegewenst met een afsluitende tongzoen.

Dit was echt het beste bezoekje dat ik heb gebracht en ik sta al te wachten tot het moment dat ze in juli weer terugkomt :D.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kristina een lekkere blonde dame waarbij veel mogelijk is als je haar met respect behandeld
Volop tongzoenen
Geile ogen die je constant aankijken tijdens het pijpen
Een kutje wat super nat word tijdens het beffen en vingeren
Kontje ziet er super uit
Enigste klein minpuntje haar borsten zijn niet helemaal netjes gedaan
Ze is kleiner dan de foto's doen vermoeden
Net geen 5 sterren dat is helaas al ff geleden bij de dames van plezier
Misschien volgende week haar vriendinnetje eens proberen
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week Kristina bezocht. Ik vond haar geweldig! Heb eigenlijk niets toe te voegen aan de eerdere recensies.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Word vriendelijk ontvangen op de kamer, Warm persoon waar je je fijn bij voelt! Komt herboren de deur weer uit!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
www.kinky.nl/advertenties/5624372-kristina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs Kristina bezocht in Den Haag, segbroek. Afspraak was makkelijk gemaakt via whatsapp, ze deelde gelijk haar locatie. Locatie vond ik wel voldoende, het is mogelijk om te douchen, je krijgt een droge handdoek. Kleine ontvangstlocatie, 1 kleine woonkamer met 1 kamer en een badkamer.

Kristina vond ik minder dan op haar foto's, maar ze is wel mooi in het echt. Ze is wat ouder dan wat staat vermeld. Ze is ook kleiner dan de foto's doen vermoeden, ze is meer 1,57 dan 1,67. Haar lichaam is normaal, zeker niet atletisch of slank, haar tieten waren zacht maar haar billen niet. Ze is aardig en doet wat je van haar vraagt. Communiceren gaat goed in het engels.

Alle handelingen werden best goed uitgevoerd, ik heb een leuk uurtje gehad, maar ik zal haar niet weer bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5624372-kristina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een bezoekje gebracht aan Kristina in Den Bosch.

De afspraak is snel gemaakt via Whatsapp en kon binnen 2 uurtjes al terecht. Het appartement ligt in het centrum van Den Bosch met genoeg parkeerplaatsen in de buurt (betaald).

Bij binnenkomst gelijk de nodige zoenen in ontvangst mogen nemen en na een kleine douchte was het tijd voor actie. Kristina zoent en tongzoent
veel en lekker en daalde na een paar minuten af naar beneden voor een heerlijke blowjob. Het omliggende gebied krijgt ook zeker de nodige aandacht.
Na een fijne blowjob kroop mevrouw bovenop en werd naar een hoogtepunt gereden. Vervolgens een fijne massage ontvangen waarbij het gebied tussen de benen ook wordt aangepakt, hierdoor was ik snel in de mood voor ronde twee.
Tijdens ronde twee weer een fijne blowjob om vervolgens in doggy verder te gaan, echter kreeg ik gigantische kramp in mijn been :unsure: Hier speelde ze goed op in en deed direct het condoom af om de blowjob te hervatten.

Prima date weer met de uiterst lieve, vriendelijke en wilde Kristina.
 
Terug
Bovenaan Onderaan