Recensie Kristina, Diepenbeek 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Leo 457

Wandelaar
61
31/03/22
46
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kristina-m
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag dit meisje bezocht in een gekend pand in Diepenbeek.
Heb er al goede en mindere meegemaakt.
Meestal worden de afspraken vast gelegd door iemand anders.
Afgegaan op de foto's zag ze er wel leuk uit en dat ze niet deed aan tongkussen en geen cim wat wel in haar advertentie stond ,maar ze gaf wel aan dat ze geen cim deed en pijpen zonder condoom 20 euro extra was ,toch maar de stap genomen om ze te ontmoeten met het gedacht als ze een 5/10 is was ik al tevreden.
Dus ik werd binnen gelaten door een dame en mocht op de kamer wachten op haar.
Even gewacht en daar kwam Kristina, was ik toch even van mijn melk wat een knappe meid en een figuur met mooie borsten ongelooflijk. Ze sprak bijna geen Engels .
Ze zei Russisch.
Ok de taal der liefde dan .
Mocht haar kussen ,beffen en vingeren en ze genoot ervan.
Toen condoompje errond en wat was ze nauw en lekker.
Normaal kom ik niet snel klaar maar deze meid alleen maar het uitzicht was teveel ,dus dit keer heel snel .
Zou ik nog terug gaan.
100 procent zeker.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kristina-m
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Toch wel een tegenvaller. Heel knappe verschijning maar zeer passief en een beetje onhandig. Ze kan ook amper Engels en is veel op haar gsm bezig. Er was afgesproken voor 2x maar daar deed ze eerst moeilijk over, na wat gesms met haar bazin, ging het toch maar weg sfeer.. pijpen was ook zeer matig en eentonig. Alleen in haar was lekker maar ze had moeite om me hard te krijgen.
Het ergste was de "massage" tussenin. Een paar in mijn rug geknepen..
 
Laatst bewerkt:
High Class Companion...Als ze amper Engels spreekt e, je spreekt zelf de taal niet, dan kan daar niet echt sprake van zijn.

Tenzij mijn idee over deze service verkeerd is (Knappe dame, mooi verzorgd, elegant en in staat om een intelligent gesprek met te hebben). Een dame die je mee zou kunnen nemen naar familie/bedrijfsfeest
 
Heb haar vandaag ook voor de 2 de keer ontmoet.
Ze is inderdaad het Engels niet super machtig , daarom dat ik mij vertaal computer van Vasco mee genomen had .
Het is een heel mooi meisje en je mag er best wel fijn mee sexen. Toen ze natuurlijk merkten dat ik in het Russisch met ze kon spreken ,zag je pas eigenlijk hoe leuk ze is en ook wat er in deze meisjes omgaat natuurlijk. Ze vertelde ook van haar foto's dat ze vroeger bruin haar had en nu blond, daarom dat ik dacht dat er een ander meisje op haar profiel stond.
Ook vertelde ze dat haar profiel om 11 uur online stond en klanten had ,dat ze plots werd wakker gemaakt om te werken.
Dus met haar kunnen spreken in haar taal helpt natuurlijk wel en dan is het wel een leuke date.
Bv ze vertelde ook wat ze leuk vond en minder leuk .
Per slot voor mij een lieve leuke meid maar indien er geen klik is kan ze inderdaad wat passief overkomen. Vooral omdat haar Engels niet echt goed is.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kristina-m
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben ook geweest en vond het toch ook eerder matig. Wel de mooiste dame sinds lang op die locatie.

Geen Tz, pzc was eerder gemiddeld en neuken met heel veel glijmiddel dus van haar strakke kutje niet veel gemerkt. Ze spreekt zoals gezegd dus geen Engels, dan is de sfeer ook weg eenmaal gekomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan