Recensie Kristina, Emmeloord (voorheen Oosterhout, Breda, Leeuwarden,Tilburg) 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

4pussy

Newbie
3
07/01/23
0
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/565527-kristina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dame gisteren bezocht naar aanleiding van haar foto's op haar Kinky profiel. Zag er veelbelovend uit. Helaas was niets minder waar. Dame in kwestie ziet er op zich niet verkeerd uit maar daarmee was het ook wel gezegd. Na de eerste ronde ging ze over tot het beantwoorden van haar 4! mobieltjes. Ze ging ervan uit dat 't voorbij was. Ik dacht daar anders over en heb haar nog een rondje laten pijpen. Daar begon ze met frisse tegenzin aan. Uiteindelijk het tweede rondje maar rukkend afgemaakt over haar buik. Verder vanaf het begin nagenoeg nul initiatief en liefst nergen aankomen, want het één doet zeer en van het ander krijgt ze uitslag. Het meest storende vond ik de vieze adem die ze had. Voor mij een tmm. Herhalingsgevaar nul. Vraagt €130,- voor een uurtje n had er haar €150,- gegeven in de hoop op wat extra vuurwerk. Helaas!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/oosterhout/565527-kristina
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik had deze advertentie al vaak gezien. Het contact via WhatsApp verliep traag, maar correct.
Ze was vriendelijk en professioneel, MAAR.......ze is absoluut niet de dame van de foto's.
Ze heeft heel wat meer kilo's, een grote kont, is veel kleiner en heeft hangtieten.
Ik vind het altijd een grote teleurstelling als dames foto's van iemand anders bij hun profiel plaatsen.
Jammer......zeker geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan