Recensie Kristina, Private girls, Wommelgem 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

tomg

Wandelaar
90
23/11/21
30
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.private-girls.be/kristina
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag wegens goesting naar PG in wommelgem. geen afspraak gemaakt.

Ik val op skinny, ( waarvan DEA echt het voorbeeld is - zie eerdere recensie) Dus gekozen voor Kristina.

Small kontje, redelijk strak buikje... Dus met grote goesting meegegaan.
gekozen voor half uurtje. bied geen extra's aan. Maar doet PZC indien je properkes bent.

op de kamer even financieel geregeld, en dan wasje aan de lavabo.
Ze wil wel een beetje praten tussendoor ( kennismaken is altijd wat aangenamer) en haar engels is behoorlijk oke :)

Begonnen met wat strelen en zoenen en voluit TZ (ook geen extra)
overschakelen naar teasen en beetje pijpen, ik zelf tussendoor ook rustig haar poesje verkend.

was zeer aangenaam als opwarmertje.

Nadien het grotere werk.... zij volop rustig maar lang en diep pijpen... en ik tussendoor voluit lekker beffen (anders was ik op 5 minuten klaar denk ik)
Jasje erover en dan lekker haar kleine poesje binnen.... heerlijk en lekker spannend. paar standjes.


wel beetje moeten inhouden met momenten... ze vind 18cm best groot en ik voel dat ik inderdaad lekker diep zit..
nadien in missio lekker rubbertje gevuld, tijdens het TZ en ze nijpt nog harder haar poesje als je komt... Heerlijk

Rustig afsluiten , nog een wasje aan de lavabo , watertje opgedronken en met een voldaan gevoel naar huis.

tijd ongeveer netjes vol. Ze doet het niet snel-snel. tijdens het wasje wees ze naar mijn horloge om te vragen hoe laat het was.


conclusie :
* Waar voor je geld ! ze is wat luidruchtig
* Een heel hoog GFE gehalte!
* was "samen genieten"

Herhalingsgevaar ; MASSIEF GROOT :)
volgende bezoek word een uurtje ipv een half...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/speelse-kristina.html
Totale kosten (in euro)
270
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag wegens goesting naar PG in wommelgem. geen afspraak gemaakt.

Ik val op skinny, ( waarvan DEA echt het voorbeeld is - zie eerdere recensie) Dus gekozen voor Kristina.

Small kontje, redelijk strak buikje... Dus met grote goesting meegegaan.
gekozen voor half uurtje. bied geen ext
Ik kan kort zijn en gewoon schrijven dat Tomg gelijk heeft met alles wat hij geschreven heeft of toch nog eigen recensie toevoegen.

paar mindere weken achter de rug idioot veel werk en vaste DVP's tijdelijk of definitief gestopt een paar halfslachtige pogingen gedaan bij andere dvp's niet echt super. Maar interesse gewekt door de recensie van Tomg en de foto's van Kristina daar afgesproken. De goed oplettende lezer had gezien dat ik eerst nog door een naamsverwisseling bij vroegere afspraak bij de verkeerde was terecht gekomen nu dus bij de enige juiste Kristina.

Kristina dan.......
Eerste moment dat ze de kamer binnenkomt is duidelijk; dit kan alleen maar goed gaan. supermooie verschijning contact zat direct goed spreekt perfect Engels. Babbel vooraf waaruit bleek dat dat we het één en ander gemeenschappelijk hadden mijn geboortestad was plaats waar een deel van haar familie woont makkelijk startpunt.
eerst gewoon de tijd genomen te babbelen en elkaar wat te leren kennen. Dat zat zo goed waardoor al direct veel lol gemaakt. Dan de gewone administratieve en andere regels gevolgd betaling, drankje; samen onder de douche ( ook leuk)

Een beetje gelijk bij Dea heb ik ook hier gekozen het initiatief te nemen en haar te verwennen
of wel is ze een geboren acteur of wel geniet ze er gewoon echt van. Op een gegeven momenten zat ze in dubio " I gonna Come but do not want it yet" prima toch heerlijk om op dat moment intiem te gaan en inderdaad zalig intiem gegaan echt de tijd hiervoor genomen.
eerste moment van pauze en dan ervaar je een GFE +++++++
zij kan gewoon niet stoppen met kussen, zoenen, tongzoenen knuffelen alsof je met lief in bed licht.

Vanuit deze knuffel situatie nog een tweede keer actief geworden opnieuw alle registers open en langdurig intiem gegaan waarbij zij haar hoogtepunt haalde, en dit ging zoals Tomg al zei met veel geluid en volume gepaard nee een stille is het niet
opnieuw nederdaling op aarde onophoudelijk geknuffeld gekust van haar genoten en heel veel lol gemaakt en gelachen. Ze vond van zichzelf dat ze een beetje een buikje had (zie Tomg) maar ze vond het ook zelf een mooi buikje "pot belly", ik ook trouwens zalig om je hoofd op te leggen na de sex.

Nee ze is geen klokkijker of wel (zie Tomg) want we gingen duidelijk overtijd maar zij vond dat de tijd pas in ging vanaf het moment van de daad ze bracht dus alle administratieve en andere verplichtingen niet in rekening echt effectief 90 minuten doorgebracht met waar we voor kwamen (van binnenkomst 1 uur 45 minuten binnen geweest)

Thanks Kristina
ben meet heel veel plezier en grote glimlach vertrokken hetgeen voor mij echt wel eens nodig was na een aantal rot weken

Bij de recensie wordt ook gevraagd naar de beoordeling high class companion. hadden daar zelf ook al een beetje om gelachen toen ik vroeg of er bij haar aankomst in haar thuisland niet een hele rij mannen stonden te wachten hopend op succes om uitverkozen te worden , "No i am somewhat crazy and i am a bit to much for most men" .
High class companion is een wat moeilijke terminologie, weet niet goed hoe ik dat moet interpreteren neem je haar mee aan je arm naar een chique restaurant of een bedrijsfeestje met je baas dat zou kunnen met Kristina je zal nogal indruk maken maar ik denk dat samen op restaurant of een nachtje gaan stappen beter past bij Kristina dan ben je verzekerd van een avondje lol.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/speelse-kristina.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heel mooie vrouw. Ook ik kan me hierbij aansluiten. Ze laat er geen gras over groeien en gaat meteen van start. Kan echt heel lekker en geil zoenen. Inderdaad, wat moeite met het aantal centimeters en de dikte. Dus lekker nauw kutje ;-). Maar toen ze goed geil was hebben we bijzonder heftig, met het nodige geluid, geneukt. Ze wordt ook graag bekeken als ze met sextoys speelt (had een grote womanizer bij). Na afloop heeft ze me fijn gemasseerd en ik heb haar ook een intense massage gegeven (was de eerste keer dat ze zo gemasseerd werd). Echt een topwijf die plezier heeft aan goed potje seks (en niet louter toneel speelt). Ze hebben bij Private Girls echt wel een lekker en mooi aanbod!
 
Laatst bewerkt:
Ben ook al bij kristina geweest, ze zoende wel maar geen Tz en pijpen deed ze met condoom terwijl ik wel proper ben.
Had er ook geen klik mee, spreek ook zelf amper Engels.
Voor de rest wel een goed 30 min gehad.
 
Ben ook al bij kristina geweest, ze zoende wel maar geen Tz en pijpen deed ze met condoom terwijl ik wel proper ben.
Had er ook geen klik mee, spreek ook zelf amper Engels.
Voor de rest wel een goed 30 min gehad.
Als de klik er is dan is het echt een topwijf die ook Tz. Pijpen was soms met en soms zonder dus het zal van dag tot dag afhangen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zoals gemeld herhalingsgevaar was groot... Dus nog eens langs geweest =)
Deze keer een uurtje vol...

Na het nodige geknuffel, en lekker lange pijp/bef sessie heerlijk het rubbertje gevuld in haar lekker poesje.
Helaas kon mijn jongeheer geen 2de sessie aan ... LOL.. dus nog beetje de laatste goesting uitgemasseerd... Massage was eigenlijk behoorlijk goed.. stevig, sensueel, en met veel aandacht voor "joske" :)

Pijpen was idd MC deze keer, lag niet aan mij zei ze, maar anders word ze ziek ? Ochja geen probleem, Respect voor haar eigen beslissing !
Helaas wel een beetje gevoel van de pijpbeurt weg, maar haar Enthousiasme en haar vrolijke aanwezigheid compenseren dat ruimschoots. ik blijf erbij .. REAL GFE :) Liever een leuke tijd met 2 samen, dan enkel pompen, spuiten en weg.( Maar dat is dan weer mijn keuze.. voor een vluggertje volstaat een Fleshlight ook wel... much cheaper!)

@Deviltje ... die spreekt toch behoorlijk engels? Niet om een politieke discussie mee te starten, maar koetjes, kalfjes en zeker aangaande wat wederzijdse verwachtingen zijn van de date lukt toch op normaal niveau? alleee... dat was mijn ervaring.. (misschien omdat ik wel een klik had met haar...dat kan hé)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.private-girls.be/kristina
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdag voor het eerst de stap gezet naar een dvp en een afspraak gemaakt bij Kristina.
Heb het mij absoluut niet beklaagd! 😊

Ik heb in het algemeen nog bijna geen seksuele ervaring en liet de leiding dus voornamelijk aan haar, en dit was absoluut geen probleem.
Ze geeft echt een geweldige girlfriend experience door veel te kussen, knuffelen, strelen en is oprecht geïnteresseerd.
Super lieve dame! En een heerlijk lichaam 😊 Ze maakt het ook tot een totaalervaring met samen iets drinken, babbelen, knuffelen, korte massage, samen douchen...
kortom: absolute aanrader!
 
nog eens gepasseerd
super enthousiaste jonge dame
ik heb opnieuw leuk uurtje doorgebracht met deze schat
als je het aan Karina overlaat kan er moeilijk iets fout gaan
let vooral niet op de zeveraars die per se alles slecht vinden bij PG
 
Laatst bewerkt:
@johannus , het gaat hier iver Kristina.. en je schrijft Karina in je bericht hierboven ;)...
Das wel een andere lady van de groep daar he ;).... zal wel typo zijn denk ik.

Deze topi is over vrolijke Kristina ;)
Bedoelde ook kristina
Ben bij Kristina gepasseerd en niet bij Karina sorry voor de naamsverwarring maar kan het nu niet meer veranderen
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hele dikke prima!
Leuk uurtje gehad met Kristina en absoluut voor herhaling vatbaar!
Begonnen met een koffietje en douchen, daarna lekker van elkaar genoten en veel gelachen.
Afgesloten met een douche en tevreden terug richting huis 😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan