Recensie Kristinne, Antwerpen, Schippersstraat 15/2 4,92 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een beetje eigenaardige stem klopt misschien wel, maar eens ik op de kamer met haar bezig was, viel me dat niet meer op. Ik moet ook die echte naam niet weten. De tieten, het kontje en het kutje waren echt, en daar was ik al méér dan tevreden mee. Supergewillige meid. Momenteel een van de weinigen die mij kan binnenhengelen als mijn favorietje van VGL8/2 weer eens bezet is. Kristinne haar kontje moet je eens bekijken, en als je dan nog niet binnen gaat, ben je een sterke mens.
Ja idd heb ik ook mogen beamen. Laatst was ik in Antwerpen en ook gepasseerd langs Krisstine. Lekker aan haar mooie kontje gekomen en gewreven, man wat is dit een lekkere kont en poes. En ze kan babeter babbelen gelijk eender welke marktkramer, en maar lulken en dollen dat ze deed, maar ik moest rap weg en toen ik een uurtje later terug passeerde was ze ribedebie het kind. Nu, deze week laatste week dat ik moet werken en zou vrijdag graag nog eens passeren, om de congé feestelijk in te zetten 🤣🤣🤣die kont wil ik wel eens in doggy nemen. Jongens jongens en haar snoetje mag er ook wel zijn hoor! Iemand enig idee of ze werkt al dan niet of hoelang ze eventueel verlof neemt? Anders ga ik er desnoods wel nog naartoe in de congé. 🤣🤣Moet en zal die neuken, beffen blijkbaar ook mogelijk? Wauw 🤩🤩
 
Laatst bewerkt:
Iemand enig idee of ze werkt al dan niet of hoelang ze eventueel verlof neemt? Anders ga ik er desnoods wel nog naartoe in de congé. 🤣🤣Moet en zal die neuken, beffen blijkbaar ook mogelijk? Wauw 🤩🤩

Ik ben er gisternamiddag nog eens binnengesprongen, en weer een heerlijk feestmaal gehad voor 50 euro. Beffen is inderdaad mogelijk, ze legt zich nogal makkelijk in 69 positie op je. Daarna ging Krisstine in reversed cowgirl te keer, wat een zicht met die billen op en neer over mijn lul!
Ik meende te begrijpen (grosso modo gesproken) dat zij in september met vakantie zal zijn, om in oktober terug te zijn.
 
Ok, dan weet ik waar ik het eerst moet gaan zoeken. Ik zal het ook rapporteren zodat het adres aangepast wordt. Anders wordt de vraag over een tijdje gegarandeerd weer eens gesteld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan