Recensie Krullenbol (Afr), Nijmegen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ericcc

Newbie
5
20/05/22
3
2
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisteren een knappe krullenbol bezocht.
Ze zat in het rechter pand (met die twee deuren) rechts bovenin voor het raam in haar witte lingerie, mooi contrasterend met haar donkere huid. Toen ik aan kwam lopen dacht ik al, die wil ik!

Deze aantrekkelijke dertiger (eind dertig schat ik) met echte rasta-krullen kwam uit Afrika, zei ze. Ben haar naam vergeten (weet iemand die?). Tijdens de kennismaking bij de deur op de verdieping deed ze vervolgens heel verleidelijk, goeie moves met haar kont, en tieten heerlijk langs m'n arm schurend toen ze me voorging naar de trap.

Helaas was de totale ervaring niet zo goed. Ze begon met uitgebreid en liefdevol wassen van de intieme delen bij mij, starte met heerlijk pijpen. Toen ze bovenop me ging zitten stopte ze echter na 2 minuten en ze deed alsof ik "klaar" was. Toen ik zei dat we pas net waren begonnen wees ze naar het condoom en zei dat die helemaal vol was. Er zat letterlijk niks in. Daarna vroeg ze of ik verder wou, maar dan moest ik wel opnieuw betalen. Maximaal 8 minuten in het kamertje geweest. De kamer was trouwens op zolder, samen het trapje op en over het roodfluwelen touw geklommen daar.

Totaal geen zin in om het (tegen extra betaling) af te maken, dus aangekleed en meteen naar het linkergebouw met de schuifdeuren gelopen en daar een heerlijk kwartiertje gehad.

Iemand met een soortgelijke ervaring hier met haar? En wie weet hoe deze knappe meid heet? Misschien wil ik haar nog en kans geven…
 
Jakkes, dit is dus gewoon een oplichtster. Je wil als wandelaar natuurlijk geen stennis gaan schoppen daar en daar rekent ze op om zo nog meer geld uit je zak te kunnen kloppen.

Dankjewel voor de waarschuwing want het is inderdaad een knappe verschijning.
 
Ze stond er vandaag weer, donkere krullen, deels geblondeerd. Houding als een banaan op een stokje (buik naar voren, billen naar achteren!) ze herkende me denk ik want ze ging geen interactie aan. Echt stom voor de uitstraling van deze keet dat ze haar daar laten zitten…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan