Kus jij haar in de hals... als onderdeel van het voorspel... bij je DVP bezoek?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kus jij haar in de hals... als onderdeel van het voorspel... bij je DVP bezoek?

• Ja! Haar in de nek kussen verhoogd haar opwinding! En dan...

Stemmen: 73 58,9%
  • Ja, maar enkel met m'n vaste dame(s)

Stemmen: 28 22,6%
  • Nog niet geprobeerd... maar nu je het zegt...

Stemmen: 11 8,9%
  • Geen interesse! Ik ga enkel naar DVP's voor pijpen en neuken!

Stemmen: 12 9,7%

• Totaal aantal stemmers
    124

Marco

Forumfiel
14.795
03/10/21
27.153
122
Waarom veroorzaken kusjes in de nek zo'n intense sensatie?

Wanneer de lippen van je partner je nek raken, trilt je hele lichaam en voel je een elektrische schok van top tot teen door je heen gaan. Je haren gaan spontaan rechtop staan door de warme adem van je partner en al je zintuigen worden verscherpt. De nekkus, bijna vampirisch in zijn intensiteit, is met niets anders te vergelijken. Het roept een genot op dat je moet ervaren om het te begrijpen. Het is een gedeeld, stiekem genot.

De nek, een krachtige erogene zone

De gedachte alleen al aan een kus in je nek bezorgt je rillingen van opwinding, en je voelt de hijgende adem van je partner nog steeds in je nek. Een kus in de nek is het begin van alle vleselijke avonturen, en gaat meestal verder naar de navel voordat hij tussen de benen eindigt. Deze kus, die doet denken aan het gebaar van vampieren bij hun prooi, is een opwarmertje dat vaak uitmondt in een orgasme. Het is een werkelijk prachtige opening. Haar lichaam kronkelt van genot onder de druk van deze delicate kriebels. Het lijkt bijna betoverd. Zelfs intieme strelingen hebben dit effect niet op je.

De reden waarom een kus in de nek zo verslavend en aantrekkelijk is, is dat het een zeer reactieve erogene zone raakt. Op deze uitgestrekte kaart van het lichaam zit de nek vol zenuwen, waardoor deze bijzonder gevoelig is. De huid is er bovendien dunner dan elders. Daardoor veroorzaakt elke aanraking, zelfs een simpele streling, een intense, bijna oncontroleerbare reactie.

Een kus in de nek, het begin van intimiteit.

Los van deze anatomische realiteit, impliceert de nek een zekere intimiteit. Niet iedereen steekt zijn neus erin. Het is een zeer beschermde plek, bedekt door haar of stof, uitgestrekt als een uitnodiging. Wanneer je partner je haar opzij schuift om je nek te bereiken, weet je al dat je op het punt staat pure extase te ervaren en een andere dimensie te betreden. Een kus in de nek is een soort hofmakerijritueel, een voorgerecht, een eerste toenadering.

Een kus in de nek verbindt lichamen en brengt geesten dichter bij elkaar. Het raakt je hart en zet de toon voor de hartstochtelijke omhelzingen die volgen. Er is geen betere manier om los te laten. De hersenen interpreteren dit gebaar als een krachtig signaal van intimiteit. Het is geladen met intentie, verlangen, bijna kwetsbaarheid.

Wat je kunt doen om het nog onweerstaanbaarder te maken

Een kus in de nek verandert je lichaam in lava. Het geeft je een kortstondig voorproefje van het paradijs. En je aarzelt niet om meer te vragen, terwijl je je rug tegen de borst van je partner drukt. Maar achter de schijnbare eenvoud en het bijna onmiddellijke effect van de kus in de nek schuilt een ware kunst.

Een kus in de nek is makkelijk te perfectioneren. Begin met tedere kusjes in de buurt van het oor. Voeg gerust verleidelijke fluisteringen toe om je partner helemaal gek te maken.

Varieer vervolgens de intensiteit. De meest voorkomende fout is te snel of te hard gaan. Maar juist de traagheid bouwt spanning op. Wissel af tussen bijna onmerkbare aanrakingen en intensere kussen, en neem de tijd om de huid te laten reageren. Om de sensaties te versterken, kun je je tong erbij betrekken en van een vluchtige, zwervende kus overgaan naar een lange, zwoele tongzoen.

Een kus in de nek is onmiskenbaar waardevoller dan welke streling ook. Het zet een kettingreactie in gang die zelfs de meest iconische Kama Sutra -posities niet kunnen evenaren. Het resoneert door het hele lichaam en ontketent een ware stroom van verlangen.

Ja! Je moet natuurlijk wel 'ontdekken' bij wat wat wel-of-niet werkt!
Maar... ken alvast wel meerdere dames die daar behoorlijk geil van worden!

En waarom zouden mannen die toch nooit meer terugkomen iets willen 'ontdekken'. Die komen toch enkel voor hun eigen lol en dat 1x.

Ik doe het regelmatig en dan het liefst heel rustig aan tot ze opeens kippevel krijgt over haar hele lichaam icm lichtjes met mijn vingertoppen over haar rug en kont strelen. Sommigen worden er bloedgeil van; vooral als je ook hun oren meeneemt. Voorbode voor een stomende geile vrijpartij. 😉
Ja! Geweldig he!
En dan... met kleine kusjes omlaag over haar naakte lichaam... en met je tong weer omhoog! En dan die passionele tongkussen! Mmmmh!

Toevallig is dat zowat het eerste dat ik ooit met een DVP gedaan heb, vooral omdat zij het eerst bij mij deed. Is nu "mijn vaste dame" ook. Niet omwille van het kussen (waar ik niet speciaal iets mee heb), wel omwille van de algemene klik en de ongelofelijke inzet die ze toont voor mijn genot.
Nu, ja... Goed begonnen is half gewonnen! Zo zie je maar!

Heerlijk om dame in nek/hals te zoenen! Nek maak ik niet veel mee, meest is de positie van de dame zo dat ik haar van de voorkant zie.

Als het kan probeer ik altijd haar hals zachtjes te zoenen. Is ook beetje aftasten of ze ervoor in is. Een vaste dame van me vind het bijvoorbeeld té gevoelig.

En vaak neem ik dit als vanzelf mee in de 'staande verkenning', ook daarom heb ik graag een dame die niet heel veel korter is dan ik ben.

Ik probeer eigenlijk sowieso wel alle erogene zones aan te tikken. Ja, ik zit daar voor mijn genot, maar ik kan niet genieten als zij dat niet ook doet.

Dus 100% zoenen in d'r nek. Soms knabbelen aan d'r oorlel, als ze dat lekker vind. Zacht aan d'r haar trekken, d'r bij d'r hals pakken als ze dat okay vindt... Ik stop ook rustig een teen in mn mond :p😅

Maar altijd uiteraard alleen als 't okay is.

Terug
Bovenaan Onderaan