Iemand ervaring met Kyara? Ze werkt op de bekende boerderij, maar iets houd me tegen haar te bezoeken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAh Wijchen dus. De foto's zijn in ieder geval wel gemaakt op de boerderij. Ik ken die achtergrond te goed merk ik al ?Ik heb telefonisch contact gehad met deze dame. Niet tot een afspraak gekomen omdat ik pas na 21.30 u kon en dat vond ze te laat. Ze zei toen in Wijchen te ontvangen. Ik ga het zeker nog proberen en als het tot een afspraak komt zal ik een recensie schrijven
Raadsman
Van rosenburgweg 26Ik lees al heel vaak over die boerderij. Waar zit die?
Alleen op afspraak via de bekende websites?? 100.000 keer langsop gereden daar.
Alleen op afspraak daar, of kan je er oom gewoon heen?
Hmm dit is inderdaad bedenkelijkKorte update over Kyara. Ik had vanavond tijd, dus ik dacht laat ik een afspraak proberen te maken met Kyara
Kreeg ze meteen aan de lijn en het was dezelfde dame als die ik al eerder had gesproken. Nu ontving ze in Nijmegen, maar niet op de boerderij maar in een wijk.
Straat doorgekregen en er naar toe gereden, voor mij een half uur rijden. Toen ik gearriveerd was zag ik op de app dat ze een berichtje had gestuurd dat de afspraak niet door kon gaan . Meteen terug geappt en ze reageerde meteen dat ze er niet was. Ik vroeg wanneer wel? Half negen ( half uur later) reageerde ze. Daarna geen reactie meer. Tja
Hoe serieus is dit……
Raadsman