Recensie Kylie, Leiden Privé, Leiden 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

el niño mimado!

Stamgast
889
29/08/21
2.838
26
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/kylie/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een uurtje met Kylie doorgebracht. Er zijn nog geen foto's van haar gemaakt. Nu was er deze dag keuze genoeg, maar bij het voorstellen maakte zij op mij een vrolijke en toegankelijke indruk. Ze heeft zwart haar, donkere ogen, nepwimpers, opgespoten lippen en borsten. Normaal hou ik hier helemaal niet van, maar ze heeft een knap gezicht. Daarnaast stond mij haar sexy lichaam wel aan. Ze droeg een geel stringetje en gele BH, daaronder zwarte lange laarzen met hoge hak. En haar ronde kont hielp me over de streep 😁 niet overdreven groot, maar lekker rond en geen fake. Ik schat haar zo 1.60-1.65m.

Op de site staat dat ze Spaans is, maar tegen mij zei ze Braziliaans. Ik heb met haar Portugees gesproken en ze sprak in een onvervalst Braziliaans accent, dus ik ga ervan uit dat ze Braziliaanse is. Daarnaast kon ze ook goed Engels, dus geen problemen in de communicatie.

Na een opfrisbeurt ging ze lekker tegen het dressoir staan en schudde ze haar billen. Wat een mooi begin van de date.

Met haar opgespoten lippen voelde het zoenen ook wel lekker zacht aan en ze maakte geile bewegingen met haar tong. Opgeilen kan ze goed en gaat lekker makkelijk.

Pijpen was verrukkelijk, niet overdreven diep, maar gewoon goed, geholpen door die zachte lippen en tong van haar.

Ook liet ze zich lekker likken. Ze was niet glad geschoren, maar had wat zacht haar. Het deerde me niet. Ze werd lekker nat. Daarnaast vingerde ze zichzelf ook en voelde ik hoe warm en nat ze binnen werd. Ze gaf aan dat ze wilde klaarkomen. Of ze klaargekomen is, daar ben ik sceptisch over. Wat mij betreft hoeft het niet zo met overdreven gekreun. Het haalde mij uit de concentratie en het duurde even voordat ik weer hard was. Maar het standje doggy was dan weer enorm lekker. Met haar sexy lijf, geil gezicht en heerlijke zoenen kwam ik keihard klaar over haar buik. En al die tijd hield ze die geile zwarte lange laarzen aan (oppassen met de scherpe hakken als haar lekkere benen de lucht in steken).

Beetje tegen elkaar aan liggen en over koetjes en kalfjes praten. Daarna ronde 2. Met haar geile looks kreeg ze me een tweede keer binnen het uur over de streep en ik kwam keihard klaar over haar borsten.

Seks met haar is erg goed, ze geilt je goed op. Geen enkel probleem voor el niño om kort achter elkaar twee keer te spuiten.

Herhalingsgevaar? Ondanks dat el niño de voorkeur geeft aan naturelle exotische en in de regel iets jongere dames dan Kylie, zou ik toch willen zeggen nog een keer bij haar terug te komen vanwege haar sexy looks en de leuke klik.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Visited her sometime back. I am giving her a 5 star because she was too nice. But the age on her profile is a lie, I can bet my bottom note on that. Also, she's not my type so that was the first and last instance. Thanks for the services!
I think she now goes by the name of Shirley.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan