Recensie Kyra, Maison Monty, Rijswijk 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frans Zonder

Wandelaar
61
14/10/22
62.787
12
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Seks met Kyra is als vliegen met Ryan Air, je moet voor echt alles bijbetalen. Ze heeft een mooi slank figuur en is aardig, maar ze is ook zakelijk en efficiënt. Teveel lopende band mentaliteit naar mijn smaak.
 
Dat is geloof ik weer een nieuwe trend bij sommige dames; voor iedere handeling wat extra bijbetalen. Volgens mij is dat niet de bedoeling. Op de site staat letterlijk dat het binnen de afgesproken tijd gaat om gewone sexuele handelingen. Beffen, (tong)zoenen, vingeren, pijpen enz. horen daar gewoon bij. Zonder extra kosten. Als je voor iedere handeling moet bijbetalen, wordt het wel een heel kostbare 'hobby'.
 
Ik ben heel benieuwd waarvoor je moest bijbetalen.
Want 130 Euro voor 20 minuten bij MM is vrij veel, zeker voor pijpen en aftrekken wat volgens mij gewoonlijk inclusief is.

PMC/NMC is (volgens de site) inderdaad inclusief, maar pijpen zonder (en zeker cim, cif) is vrijwel overal een extra die betaald moet worden.
Ik hoop ook dat @Frans Zonder even toelicht welke handelingen bijbetaald moesten worden. Met zijn nick gok ik dat ie frans zonder als extra genomen heeft...
 
PMC/NMC is (volgens de site) inderdaad inclusief, maar pijpen zonder (en zeker cim, cif) is vrijwel overal een extra die betaald moet worden.
Ik hoop ook dat @Frans Zonder even toelicht welke handelingen bijbetaald moesten worden. Met zijn nick gok ik dat ie frans zonder als extra genomen heeft...
gm_b is iemand die zijn hersens aan heeft staan.
Voor tongzoenen en vingeren moet ook worden bijbetaald. Ik heb maar daarvan afgezien.
 
Opvallend, van de site van MM:

De term all-in horen wij steeds vaker. De prijzen zijn bij ons gebaseerd op frans en intiem met condoom met een dame naar keuze. Wanneer een dame ook tongzoenen en beffen / vingeren als mogelijkheid aanbied is hier geen meerprijs aan verbonden. Heeft u een speciale service aanvraag? Dan dient u dit vooraf met het meisje te bespreken.
 
Ik begrijp niet waarom je dan even op voorhand vraagt, voordat je de dame überhaupt uitkiest, even vraagt wat jij wilt en of ze dat doet. Doet ze bijv geen tongzoenen (is hun recht) dan neem je toch iemand anders. Als je dit op de kamer vraagt ben je gewoon dom!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan