KZP Katerina Berg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand een verslagje toevallig?
Hier komt het….
14:25 begonnen en ik telde 14 mannen in totaal….. een beetje rustig dus, maar voordeel was iedereen konden met die Katerina spelen…..
Eerlijk gezegd ik been naar meerdere geile feestjes geweest.
Zij is een schat van een meid maaaaar ze ligt gewoon stil op de bed en deed amper.
Geen fisitng of pissen gezien eerlijk gezegd.
Ik was 16:30 weg , misschien daarnaar was er dit soort geile dingen gebeurd
Cijfer =6/10
 
Sorry voor de late reactie. Ik was er ook. Het was geweldig. Niet te druk, iedereen kwam goed aan z'n trekken. Het is een hele lieve en vriendelijke meid. Niets is haar te gek. Je mag letterlijk elk gaatje gebruiken en volspuiten.
op het affiche stond plas en fisting. Helaas hier niets van mee gekregen. Ik zal het de volgende keer ff vragen of ze het wilt.
Begonnen met 15 man ongeveer, de andere heer gezelliger dan de ander. Sommige kwamen echt alleen voor het knallen. Maar goed waar voor je geld.
Tip is om je zaad op te sparen tot het einde van de gangbang want dan doen er misschien een 3G al heren mee. Je mag haar dan ook echt op elk mogelijke manier doen. Pijpen doet ze trouwens echt heel passief. Doet alleen haar mond open. Maar zuigen doet ze niet en actief pijpen ook niet.

Heb haar gisteren nog een app gestuurd en ze schijnt eind februari weer te komen. Ik ben erbij!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan