L’amazonia Loppem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vriendelijke ontvangst door de eigenaars (een koppel). Nette kamers, eentje met een jacuzzi. De meisjes wisselen , dus daar kan ik niets over garanderen. Zoals vaak zijn ze meestal alleen spaans-sprekend. Soms heel knappe verschijningen. Zelf nog niet ontgoocheld geweest.
 
Vriendelijke ontvangst door de eigenaars (een koppel). Nette kamers, eentje met een jacuzzi. De meisjes wisselen , dus daar kan ik niets over garanderen. Zoals vaak zijn ze meestal alleen spaans-sprekend. Soms heel knappe verschijningen. Zelf nog niet ontgoocheld geweest.
Klopt helemaal! Marnix en Rosaura denk ik zijn de eigenaars. Dames wisselen geregeld maar telkens met een goeie service. De taal vormt soms een probleem als je gaan Spaans spreekt maar er is ook 1 Nederlandstalige dame aanwezig. Mocht er iemand ervaring hebben de komende week laat gerust een recensie achter!
 
Ik ga zelf ook liever voor de Nederlandstalige dames, maar het wordt steeds moeilijker. L' Amazonia houdt er wel een hoge standaard op na: knappe dames met degelijke dienstverlening. Ik had er ooit een tegenvallende ervaring met een knappe Roemeense en de volgende week lag mevrouw buiten (klagende klanten).

Van de nieuwe lichting spreekt vooral Alice me aan, ik ben niet zo'n latina-man - of het zou J-Lo moeten zijn. Beetje om problemen zoeken in dit huis vol Spaanse dames maar ja.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan