L empire des sens Ukkel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lovebuddy

Vaste klant
102
26/01/22
95
Ondertussen heb ik de l'empire des sens gevonden in Ukkel. Al 4 keer bezocht en eerlijk gezegd geen enkele is mij tegengevallen. Aangenaam ontvangst, mooie kamers en masseuses die echt masseuses zijn, de vriendelijkheid zelve. Das wat anders dan het massagesalon dichtbij LOuizalaan. Als 2 erotische massages gedaan met Aliia en Tuby, 2 geweeldige dames die je laten genieten. Elk plekje komt aan bod, ook van hen. Een keer een 2 massueses meegemaakt, vond ik iets minder, omdat denk ik de dames nog niet goed op mekaar waren ingespeeld (was een afrikaanse en een witrussische). Als je het mij vraagt was dit al 1 van de beste, nee de beste van wat je kan vinden in Brussel. Nog iemand ervaringen hiermee. En voor wie de franse taal niet machtig is, engels gaat ook bij de meesten.
 
Ondertussen heb ik de l'empire des sens gevonden in Ukkel. Al 4 keer bezocht en eerlijk gezegd geen enkele is mij tegengevallen. Aangenaam ontvangst, mooie kamers en masseuses die echt masseuses zijn, de vriendelijkheid zelve. Das wat anders dan het massagesalon dichtbij LOuizalaan. Als 2 erotische massages gedaan met Aliia en Tuby, 2 geweeldige dames die je laten genieten. Elk plekje komt aan bod, ook van hen. Een keer een 2 massueses meegemaakt, vond ik iets minder, omdat denk ik de dames nog niet goed op mekaar waren ingespeeld (was een afrikaanse en een witrussische). Als je het mij vraagt was dit al 1 van de beste, nee de beste van wat je kan vinden in Brussel. Nog iemand ervaringen hiermee. En voor wie de franse taal niet machtig is, engels gaat ook bij de meesten.
Merci! Wat is het verschil tussen de tantra en de erotische massage? (buiten de 20€ in prijsverschil 😉)
 
Ondertussen heb ik de l'empire des sens gevonden in Ukkel. Al 4 keer bezocht en eerlijk gezegd geen enkele is mij tegengevallen. Aangenaam ontvangst, mooie kamers en masseuses die echt masseuses zijn, de vriendelijkheid zelve. Das wat anders dan het massagesalon dichtbij LOuizalaan. Als 2 erotische massages gedaan met Aliia en Tuby, 2 geweeldige dames die je laten genieten. Elk plekje komt aan bod, ook van hen. Een keer een 2 massueses meegemaakt, vond ik iets minder, omdat denk ik de dames nog niet goed op mekaar waren ingespeeld (was een afrikaanse en een witrussische). Als je het mij vraagt was dit al 1 van de beste, nee de beste van wat je kan vinden in Brussel. Nog iemand ervaringen hiermee. En voor wie de franse taal niet machtig is, engels gaat ook bij de meesten.
En wat heb je hiervoor betaald?
Je spreekt ook over opdringen. Wat bedoel je hier juist mee?
 
Buiten Alicia en Ruby, met wie heb je nog afgesproken? Wie was de beste en wie was de knapste? Alicia lijkt zeer kleine borsten te hebben op de foto's?
Ruby is de knapste, Alicia de geilste. Anderen heb ik spijtig genoeg nog niet bezocht. Een ander salon van dezelfde eigenaar is Aphrodite massage. Ik heb de indruk dat de dames soms van salon wisselen. Aphrodite heb ik nog niet bezocht, moet ik misschien eens over nadenken om te kunnen vergelijken. En wat de borsten van Alicia betreft daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor, de tepels doen genoeg je dromen exploderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan