Algemeen Privehuizen provincie Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij la Cloche zijn ook meestal maar dames tot 17 a 18.00 uur. Ook staan er regelmatig dames op welke dezelfde dag en tijd ook in pand van zelfde eigenaar in Amersfoort aanwezig zijn. Of ze staan wel op de agenda maar zijn altijd volgeboekt. Wat de huizen betalen weet ik niet precies maar op de website van Utrecht prive ( 10 dames vandaag, ook tot 's avonds laat !) staat dat ze de hoogste uitbetaling voor de dames hebben. Misschien dat er daardoor wel bijna altijd dames zijn en bij la cloche niet. Bij Dynamyte is mijn ervaring dat er vaak dames op worden gezet die er helemaal niet zijn. Daar is al veel over geschreven op dit forum. Daar trap ik (niet meer) in. 2x was genoeg dus ik sla hun over.
 
Veel dames bij Dynamite Privé komen niet in aanmerking om bij La Cloche werkzaam te zijn. Als je de recensies leest dan concludeer je dat er daar niet al teveel eisen aan de dames worden gesteld. Bij slechte recensies op dit soort sites wordt ook nooit gereageerd, " pech gehad " denken ze in Nieuwegein en laten verder de boel de boel. Àls ze hier al lezen.
 
Hoe is het tegenwoordig gesteld met extra services bij UtrechtPrive? Ben in het verleden hier een paar keer geweest en pzc was destijds niet mogelijk.
Ik neem aan dat dat ook hier per dame verschilt. In Duitsland is onveilige sex, waaronder ook pzc, sinds een paar jaar verboden. Maar in de saunaclubs bepalen de dames op de kamer zelf wat ze wel en niet doen. En de meesten daarvan trekken zich er weinig van aan, de meerprijs die ze ontvangen weegt zwaarder dan dat verbod. Zeker als ze vóór dat verbod die service ook al verleenden.
 
La cloche heeft veel Nederlandse of Nederlands sprekende dames
Utrecht Privé heeft voornamelijk Oost Europese dames
Dynamite heeft volgens mij van alles wat maar niet echt een niveau.
Hier moet ik je helaas corrigeren,Zowel bij Utrecht Prive als bij Dynamite werken Nederlandse dames en vind persoonlijk het niveau bij Dynamite en Utrecht Prive hoger dan bij La Cloche.
Je moet alleen weten welke dames je gaat bezoeken.
Bij La Cloche vragen ze vaak hoge prijzen op de kamer voor middelmatige services.
 
Hier moet ik je helaas corrigeren,Zowel bij Utrecht Prive als bij Dynamite werken Nederlandse dames en vind persoonlijk het niveau bij Dynamite en Utrecht Prive hoger dan bij La Cloche.
Je moet alleen weten welke dames je gaat bezoeken.
Bij La Cloche vragen ze vaak hoge prijzen op de kamer voor middelmatige services.
Ik ben ben er van op de hoogte dat bij Utrecht Privé ook Nederlandse Dames werkzaam zijn, daarom schreef ik ook voornamelijk, Suus is bijvoorbeel Nederlandse dames met een goede service.
Overigens denk ik dat de beleving van prijs kwaliteit verhouding altijd iets persoonlijks.
 
Bij Utrecht prive inderdaad ook dames van Nederlandse komaf maar ook Marokaanse en Dominicaanse dames werken daar bijna elke dag. En vind het altijd fijn dat je gewoon het uurtarief kan betalen en niet het dubbele kwijt bent aan de vaak zeer overdreven extra's zoals bij La Cloche. Ook Anne Sofie is daar nu af en toe. Deze komt toch echt bij La Cloche vandaan. Andersom zal ook best wel eens voorkomen. Maar het grootste voordeel vind ik dat je bij Utrecht Prive en Dynamyte ook dat moet ik toegeven gewoon terecht kan waar je voor komt op hun openingstijden. Dat is toch wippen voor de afgesproken prijs. En dan liever een leuke Roemeense waar ik om 11 uur avonds nog even op kan duiken dan een Dichte deur vanaf zes uur bij hun collega.
 
Ik heb besloten niet meer naar La Cloche te gaan, maar dat is voornamelijk vanwege het te grote risico om gezien te worden. Het is te dicht bij mijn woonadres en ik ken te veel mensen in de buurt daar. Het is nog nooit misgegaan, maar ik wil het risico niet meer nemen. Maar los van dat was ik erg tevreden over het niveau van La Cloche. Goede sfeer, fijne dames. Misschien wel wat minder dames daar, maar dat is ook omdat de eigenaar selectief is en misstanden wil voorkomen. Dames worden zeer respectvol behandeld en werken er graag. Ik ga liever naar House of Dreams in Amersfoort. Zelfde eigenaar, zelfde goede niveau en soms ook dezelfde dames die beide locaties afwisselen.
Utrecht Privé slechte ervaringen mee, voelde heel unheimisch en Dynamite niet mee bekend.
 
Was aantal jaren geleden bij UtrechtPrive op een zomerse avond en werd door x-tal studenten in nabijgelegen pand bekeken en becommentarieerd - bij binnenkomst en vertrek. Grappig voor een keertje maar niet iets wat een herhaalbezoek aantrekkelijk maakt. Ook had ik het idee dat extra services hier een zeldzaamheid zijn. (is dat idd het geval ?)

Bij La Cloche zijn veel extra services te krijgen mits je diep in de buidel tast (eu50 tot eu150 extra voor pzc, beffen, tongzoenen, prostaatmassage, anaal)

Bij DynamitePrive doen veel dames pzc voor eu30 tot eu50 extra maar andere services zijn zeldzamer

House Of Dreams: heeft zo te zien een grote, goede line-up en moet ik zeker nog eens bezoeken
 
Laatst bewerkt:
Utrecht prive heeft hogere prijzen daarom kunnen ze iets meer betalen aan dames, maar dat is geen spannend verschil netto hoor. En men wil in Utrecht thuisprostitutie legaliseren. Wordt dus steeds lastiger voor vergunde bedrijven.
 
@Resto, de voordeur bij La Cloche is gewoon open. Dus je loopt er zo naar binnen en de bel gaat automatisch, waarna de gastvrouw de 2e deur voor je open doet. Ik snap wel dat als je buiten eerst zou moeten aanbellen het link zou zijn, maar ik denk dat je nu geen risico loopt. Tenzij je er vlak naast woont natuurlijk.
 
Zowel LaCloche als Dynamite zijn mooie privéhuizen. En wat het aanbod betreft: bij Dynamite zijn in aantal meer dames aanwezig, maar deze zullen niet allemaal jouw smaak zijn. Maar je kunt er zeker een leuke date vinden. Ook bij LaCloche zitten leuke dames. Het nadeel van LaCloche vind ik toch de vaak hoge meerprijs dat voor extra's gerekend wordt. Dat kan oplopen tot wel 130 euro voor pijpen zonder, tongzoenen, vingeren en beffen. Ieder moet maar zelf weten of hij dit wil betalen, maar ik heb dit soort bedragen er niet voor over. Bij Dynamite wordt vaak alleen voor pijpen zonder extra gerekend en dan nog voor een lager bedrag dan bij LaCloche.
Mijn conclusie is: ik vind beide privéhuizen de moeite waard, maar LaCloche in principe niet voor de extra's. Daar je beter bij Dynamite voor zijn. Extra's doe ik alleen bij dames die ik al eens eerder heb bezocht en goed bevallen zijn.
 
Als je meerdere extras neemt bij La Cloche maken de meeste dames een pakketprijsje. Als die dame al die extras alllemaal doet kom je niet boven de 100. En ik bef, neuk liever een frisse knappe dame dan een niet bijzondere die ook vaak niet fris is, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Iedereen kan prima zijn keuze maken waar ze hun dames bezoeken en tegen welk bedrag toch? Er zijn ook nog raamdames of thuisontvangstdames.
 
Utrecht prive heeft hogere prijzen daarom kunnen ze iets meer betalen aan dames, maar dat is geen spannend verschil netto hoor. En men wil in Utrecht thuisprostitutie legaliseren. Wordt dus steeds lastiger voor vergunde bedrijven.

Beste Wandelaars,

Wij vinden dit een leuk topic en lezen mee en kunnen zo onze dienstverlening misschien nog verder verbeteren. Aan bepaalde zaken zoals onze buren en de ingang kunnen we uiteraard weinig veranderen. Van andere ervaringen kunnen we misschien nog wat leren. Er ligt inderdaad een advies aan de gemeente om te gaan testen met enkele legale thuisprostitutie locaties in de stad. Wij vinden dat in de beginsel een positieve ontwikkeling.

Normaal zullen wij niet snel reageren in een topic maar als er onjuistheden verteld worden willen wij dit graag nog even melden. Wij betalen netto 30% meer uit dan onze collega's . Dit ligt niet alleen aan onze iets hogere prijzen maar ook omdat het deel wat de dames ontvangen bij ons significant hoger is. Op jaarbasis kun je hier met 4 halve dagen werken met bijvoorbeeld 3 klanten van een uur een aardig leuke auto voor kopen. Netto is het dus wel zeker een spannend verschil.

Het is verder helaas onmogelijk om het iedereen 100% procent naar wens te maken , zeker omdat zowel de dames als jullie wandelaars allemaal verschillend zijn en het mensenwerk is en blijft. Uiteraard zetten wij ons 7 dagen per week in om zo veel mogelijk wandelaars een geslaagde date te laten hebben. Bij onze 2 collega's die hier besproken worden zullen ze uiteraard precies hetzelfde doen.

Waar jullie ook heen gaan , wij wensen iedereen veel wandel plezier.
 
@Resto, de voordeur bij La Cloche is gewoon open. Dus je loopt er zo naar binnen en de bel gaat automatisch, waarna de gastvrouw de 2e deur voor je open doet. Ik snap wel dat als je buiten eerst zou moeten aanbellen het link zou zijn, maar ik denk dat je nu geen risico loopt. Tenzij je er vlak naast woont natuurlijk.
Klopt, maar het naar buiten lopen achteraf blijft een kwetsbaar momentje. Ik vind het toch iets te spannend, dus liever House of Dreams in A'foort, van dezelfde eigenaar. In een rustige straat ver van mijn woonomgeving en met onopvallende achteringang.
 
Beste Wandelaars,

Wij vinden dit een leuk topic en lezen mee en kunnen zo onze dienstverlening misschien nog verder verbeteren. Aan bepaalde zaken zoals onze buren en de ingang kunnen we uiteraard weinig veranderen. Van andere ervaringen kunnen we misschien nog wat leren. Er ligt inderdaad een advies aan de gemeente om te gaan testen met enkele legale thuisprostitutie locaties in de stad. Wij vinden dat in de beginsel een positieve ontwikkeling.

Normaal zullen wij niet snel reageren in een topic maar als er onjuistheden verteld worden willen wij dit graag nog even melden. Wij betalen netto 30% meer uit dan onze collega's . Dit ligt niet alleen aan onze iets hogere prijzen maar ook omdat het deel wat de dames ontvangen bij ons significant hoger is. Op jaarbasis kun je hier met 4 halve dagen werken met bijvoorbeeld 3 klanten van een uur een aardig leuke auto voor kopen. Netto is het dus wel zeker een spannend verschil.

Het is verder helaas onmogelijk om het iedereen 100% procent naar wens te maken , zeker omdat zowel de dames als jullie wandelaars allemaal verschillend zijn en het mensenwerk is en blijft. Uiteraard zetten wij ons 7 dagen per week in om zo veel mogelijk wandelaars een geslaagde date te laten hebben. Bij onze 2 collega's die hier besproken worden zullen ze uiteraard precies hetzelfde doen.

Waar jullie ook heen gaan , wij wensen iedereen veel wandel plezier.
Dank voor de toelichting.
Zouden jullie naast de mooie foto's van de dames ook kunnen aangeven welke (extra) services mogelijk zijn? (zoals bijv op de lacloche website)
 
Beste Andredesiga,

Wij begrijpen dat dit voor de wandelaars leuk zou zijn maar wij doen dit niet om 2 simpele redenen.

Het mag officieel niet onder de huidige regelgeving in Nederland.
Het schept veel verwarring en teleurstelling indien een dame toch iets niet wil bij een bepaalde klant.

Wij hebben er dus voor gekozen om dit niet te doen en zullen dit in de toekomst ook niet gaan doen. Bij ons gaat alles in overleg tussen de dame en klant ter plekke. Wij doen dus geen online beloften namens onze dames. Wij hebben liever dat een klant hierdoor niet bij ons komt dan dat een klant wel langskomt met bepaalde verwachtingen en teleurgeteld naar huis gaat.

Hopende je voldoende te hebben geinformeerd en nogmaals veel wandelplezier.
 
Nou dat het niet op website mag staan is onzin. Veel huizen hebben dat en ook bij advertenties van dames oo kinky.nl of sexjobs.nl staat het er bij, ook bij jullie op kinky.nl

Zolang de dame maar per klant de vrije keuze heeft wat ze wel of niet wilt doen, en dat stast bij veel privehuizen er dan ook bijvermeld
 
Terug
Bovenaan Onderaan