La Femmes, Amersfoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GijsOne

Meubelstuk
Forumpionier
1.238
02/07/21
3.899
8

Een massagesalon in het pand van voorheen Huize Monique.
 

Een massagesalon in het pand van voorheen Huize Monique.
De website lijkt verdacht veel op de nieuwe geopende massagesalon in Utrecht. Waar velen mannen van girlsreview twijfelen op echtheid.

 
Deze zaak is echt. De nieuwe masseuse is Kimberly uit Amstelveen (zie ook dat reviewtopic). Het stond van de week ook even op haar eigen website dat ze aan de slag gaat bij La Femmes. Dat is er nu wellicht weer vanaf i.v.m. de lockdown waardoor het voorlopig allemaal even niet door gaat stel ik me voor.
 
Ik ben een trouwe bezoeker van massage salons, kan wel stellen dat het mijn grootste hobby is. Ga vaak naar Massagewereld, maar maak ook wel eens uitstapjes naar andere high end salons. LF leek me veel belovend dus me laten verrassen door Aurelia. LF heeft zelfstandige dames, dus de welbekende extra s verschillen per dame. Hoog instap tarief van 160 en beetje vaag wat je daar nu allemaal voor krijgt. Aurelia is mooie exotische dame, met Franse roots ( jawel) en geeft bijzonder lekkere en spannende BtB. Vergelijkbaar met body intensief bij MW. Kortom gewoon goed/prima en dat tientje extra tov MW…laten we het houden op segmentatie of zo. Geen extra

Maar dan mijn ervaring met Zoe. Totaal geen BtB toen ik op rug lag. 2 min een beetje met haar billen toen ik me uiteindelijk mocht omdraaien. Haar respectvol aanraken….liever niet. Direct naar finale werken zonder enige tease en binnen 55 minuten zat ik weer in de auto. Je kan je dag niet hebben en of geen klik, maar dit was echt een drama. In mijn optiek is er een ondergrens aan wat je moet ontvangen aan " beleving" zeker in deze prijsklasse. Ik laat LF voorlopig links liggen en hoop dat ze door opstartfase heen komen en in een latere fase betere belevingen Kunnen garanderen.
 
Ik ben een trouwe bezoeker van massage salons, kan wel stellen dat het mijn grootste hobby is. Ga vaak naar Massagewereld, maar maak ook wel eens uitstapjes naar andere high end salons. LF leek me veel belovend dus me laten verrassen door Aurelia. LF heeft zelfstandige dames, dus de welbekende extra s verschillen per dame. Hoog instap tarief van 160 en beetje vaag wat je daar nu allemaal voor krijgt. Aurelia is mooie exotische dame, met Franse roots ( jawel) en geeft bijzonder lekkere en spannende BtB. Vergelijkbaar met body intensief bij MW. Kortom gewoon goed/prima en dat tientje extra tov MW…laten we het houden op segmentatie of zo. Geen extra

Maar dan mijn ervaring met Zoe. Totaal geen BtB toen ik op rug lag. 2 min een beetje met haar billen toen ik me uiteindelijk mocht omdraaien. Haar respectvol aanraken….liever niet. Direct naar finale werken zonder enige tease en binnen 55 minuten zat ik weer in de auto. Je kan je dag niet hebben en of geen klik, maar dit was echt een drama. In mijn optiek is er een ondergrens aan wat je moet ontvangen aan " beleving" zeker in deze prijsklasse. Ik laat LF voorlopig links liggen en hoop dat ze door opstartfase heen komen en in een latere fase betere belevingen Kunnen garanderen.
Zou toch nog eens proberen dan bij Sofie een heerlijke blonde dame die haar vak goed verstaat😉😊
 
Goedendag ben bij Sofie geweest en bij Heaven (omdat ik op blond val)
Maar wat een een leuke dames en ook nog eens heel mooi om na te kijken. .
Komen precies na wat ze zeggen en ik stond te trillen van hun massage en aandacht.
En alles ziet er top uit en een super aardige gastvrouw die er zelfs goed uit ziet .
En de prijs was het zeker waard .
Ik wordt echt vaste klant daar .
Hele mooie zaak en heel netjes en schoon . Ik zou zeggen ga het zelf ervaren.
Ejtje
 
Goedendag ben bij Sofie geweest en bij Heaven (omdat ik op blond val)
Maar wat een een leuke dames en ook nog eens heel mooi om na te kijken. .
Komen precies na wat ze zeggen en ik stond te trillen van hun massage en aandacht.
En alles ziet er top uit en een super aardige gastvrouw die er zelfs goed uit ziet .
En de prijs was het zeker waard .
Ik wordt echt vaste klant daar .
Hele mooie zaak en heel netjes en schoon . Ik zou zeggen ga het zelf ervaren.
Ejtje
De zaak en dames moeten opnieuw ontdekt worden🥰
 
Ik woon in Amersfoort, dus een bezoekje aan een massagepraktijk op korte afstand, mag dan niet ontbreken.
Ben bij Zoë en Kimberly geweest.
Kimberly had ik al eens in Amstelveen bezocht. Toen een groot succes, nu een sof.
Zoë heeft een heerlijk zacht lichaam, maar ik voelde totaal geen klik. Haar aanraken werd maar mondjesmaat op prijs gesteld. Desondanks deet ze verder wel goed haar best....
Kan in beide gevallen aan mezelf gelegen hebben, maar toch.....
Sophie staat nog op mijn verlanglijstje.
Als dat ook niks wordt, gaat Le Femmes uit mijn agenda.
 
Onderstaande site is van Charlie.
Ontvangt sinds kort ook daar.
Op haar site staat wanneer ze aanwezig is.


Onderstaande een review van mij toen ze nog ergens anders ontving.
Echter heb ik haar altijd aan huis laten komen.
Absoluut een topper en zeker de moeite waard om eens uit te proberen.

Bericht in onderwerp 'Charlie, Massageplanet, Maasmechelen'
https://www.girlsreview.nl/threads/charlie-massageplanet-maasmechelen.18536/post-301676
 
doen ze 'upsell'? want op de site staat prijs inclusief 'intiem'. meestal betekent dat meer dan alleen massage, maar is dat dan nog extra betalen? of wat is de 'intiem' anders?

Niet iedereen doet aan intieme diensten.
Bovendien zijn het indicatie prijzen, maar de dames bepalen zelf hun prijs en diensten.
 
Als je je afvraagt waarom vele sexhuizen vloerbedekking, pluche en velours in hun inrichting hebben, dan kom je daar na een bezoek bij 'La Femmes' wel achter. Het is 1 grote klankkast. Heel veel lawaai op de gang, deuren die dicht worden gesmeten. Het is echt niet eenvoudig om in de stemming te geraken of te blijven. Ik kom er niet weer.
 
Zal mogelijk te maken hebben faillissement van de vorige , Corona en nieuwe huurder?
Nou ja, ik ben daar 'vroeger' wel eens geweest, maar hebben de huidige eigenaren er wel flink wat in geïnteresseerd heb ik zo het vermoeden. Alleen de materiaalkeuze is erg ongelukkig. Het is een luidruchtig hol geworden.
 
Focus je op de dames die zijn meer dan gezellie en daar komen we voor allemaal toch ?
En ik zelf heb er geen last van gehad die keren dat ik er geweest ben .
En kijk hoe mooi en schoon het er is dat is voor mij belangrijker.
Ik was super tevreden en ga zeker snel weer terug .
 
Focus je op de dames die zijn meer dan gezellie en daar komen we voor allemaal toch ?
En ik zelf heb er geen last van gehad die keren dat ik er geweest ben .
En kijk hoe mooi en schoon het er is dat is voor mij belangrijker.
Ik was super tevreden en ga zeker snel weer terug .
Het is nu wel duidelijk dat jij een belang hebt in die tent. Neem de kritiek ter harte zou ik zeggen in plaats van het weg te wuiven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan