WHEM Lada, Almere, Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had contact met haar gezocht 150, voor standaard pakket pzc/cim was 50 euro extra, heb toen maar even vriendelijk bedankt aan gezien ik dat prijzig vind zonder recensies te hebben gelezen.
 
Ben er maandag geweest na de mooie foto s gezien te hebben
Via app contact gemaakt.
Vroeg foto vooraf waar ik geen fan van ben maar toch gedaan.
Toen naar adres (centrum Leiden)voor een winkel gestuurd zodat ze kwam ik achter dat ze mij kon zien staan daar voor de winkel.
Toen adres er tegenover in app.
Deur ging open en de foto s zijn vast gedateerd,ze is stuk voller in ieder geval en ze komt uit Litouwen zegt ze..
Hartelijk ontvangst en kreeg handdoek en de badkamer ingestuurd.
Toch wel mooi vol lichaam en ze pijpte erg lekker en zc en ik beetje vingeren.
De kleine man wilde al te snel komen en snel op doggy verder gegaan en het duurde helaas veel te kort.
Netjes schoongemaakt en afscheid genomen met 3 zoenen.
Date (vluggertje)ging veel sneller voorbij dan ik wilde en misschien toch een keer terug.
 
Ben er maandag geweest na de mooie foto s gezien te hebben
Via app contact gemaakt.
Vroeg foto vooraf waar ik geen fan van ben maar toch gedaan.
Toen naar adres (centrum Leiden)voor een winkel gestuurd zodat ze kwam ik achter dat ze mij kon zien staan daar voor de winkel.
Toen adres er tegenover in app.
Deur ging open en de foto s zijn vast gedateerd,ze is stuk voller in ieder geval en ze komt uit Litouwen zegt ze..
Hartelijk ontvangst en kreeg handdoek en de badkamer ingestuurd.
Toch wel mooi vol lichaam en ze pijpte erg lekker en zc en ik beetje vingeren.
De kleine man wilde al te snel komen en snel op doggy verder gegaan en het duurde helaas veel te kort.
Netjes schoongemaakt en afscheid genomen met 3 zoenen.
Date (vluggertje)ging veel sneller voorbij dan ik wilde en misschien toch een keer terug.
Dank je. Wel mooi uiterlijk en lichaam nog (alhoewel wat voller)? (Tong) zoent ze ook?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan