Recensie Ladie Sadie, Susteren 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Meesteres Sadic? Ze lijkt geweldig op het eerste zicht. Ze kan gewoon niet opbrengen echt te zijn. Een meesteres die waarschijnlijk weer heeft moeten dealen met een slechte jeugd. Na onze sessie (vroeg hard canning) gewoonweg geen aftercare, ze kon me niet rap genoeg buiten krijgen! Blijf er weg is wat ik als raad kan geven!
 
Meesteres Sadic? Ze lijkt geweldig op het eerste zicht. Ze kan gewoon niet opbrengen echt te zijn. Een meesteres die waarschijnlijk weer heeft moeten dealen met een slechte jeugd. Na onze sessie (vroeg hard canning) gewoonweg geen aftercare, ze kon me niet rap genoeg buiten krijgen! Blijf er weg is wat ik als raad kan geven!
Zou je wat meer kunnen vertellen over je sessie met haar?
 
Zou je wat meer kunnen vertellen over je sessie met haar?
Het zijn kleine dingen die het doen. Ik vroeg om harde caning, die heb ik gekregen. Maar heel het contact verloopt koel en zakelijk bij haar. Alles gebeurt via mail. Eenmaal aangekomen, direct naar boven, je moet al stil zijn voor de buren. Daarna moet je je snel snel uitkleden, kennismaken is geen tijd voor. Ik kreeg wat ik vroeg. Een harde caning, bloedde goed. Het spel was wat ik vroeg. Maar erna blijft ze ook mooi in haar "rol". Ze dept je even schoon met de handdoek en klaar. Niet de kans je even op te frissen, rap weer aan doen, geld afgeven en klaar.
Hard spel vind ik zeker ik, maar maak erna even tijd voor uw "klanten". Deze vrouw wil gewoon snel geld verdienen en haar demonen de baas krijgen als je het mij vraagt, een gevaarlijke combinatie.
 
Ik ben een vaste klant van Sadic Sadie en dat zou ik niet zijn als ik niet heel tevreden over haar diensten was. Voordat ik naar haar toe ging had ik van veel verschillende meesteressen de website gelezen en Sadic Sadie sprak me het meest aan. Wat ik bij haar krijg is wat ik verwachtte.
Met commerciële meesteressen heb ik weinig ervaring maar ik loop al tientallen jaren rond in de BDSM scene en volgens mij is ze de real deal.
Dat ze het alleen zou doen om snel geld te verdienen herken ik niet. Dat ze in haar rol blijft wel, maar dat zie ik als een pluspunt. In mijn ervaring is ze betrouwbaar en professioneel.

Recensieformulier Sadic Sadie
Maaseik (B)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij de sessie met haar had ik een zeer onveilig gevoel, zeker hoe ze je na de sessie zonder enige aftercare laat gaan. Heb al veel gezien maar dit? En aangezien het precies niet getoond mag worden. Nog maar eens: Wie zoiets post, kan het niet goed voor met iemand hebben. Die willen enkel hun woede kwijt en dat kan alleen maar eens een keer verkeerd aflopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja... de tekst van de advertentie is (voor mij) niet dusdanig aantrekkelijk dat ik geneigd zou zijn een afspraak te maken (integendeel... er staan een paar behoorlijke red flags in). Maar, twee totaal verschillende reviews en de topic starter is al weer verdwenen. Caveat emptor, denk ik.
 
Ze staat bij mij op het programma om haar eens te bezoeken. Had haar al een keer gemailt over naar wat ik op zoek ben/was. Was iets waar ze zich zeker in kan uitleven. Maar door omstandigheden niet aan toegekomen.
Op de mail kan ze gewoon heel vriendelijk, goed over en professioneel over, maar ze is natuurlijk wel een bepaald type meesteres met een bepaald type spel.
Ze is geen standaard meesteres met een standaard spel. Het zal mij benieuwen.
 
Heb je de voorgaande reacties gelezen?
En toch wil je nog gaan?
Waarom niet?

Ik lees 1 recentie, waardoor je kunt twijfelen. Maar dat is 1 advertentie van 1 iemand zijn ervaring. Ik heb dit soort momenten ook bij andere meesteressen gehad, waardoor ik mijn twijfels kan hebben over iemand. Kan ook gewoon zijn dat er geen klik tussen beide is/was. Slecht moment?
We lezen hier maar 1 kant van het verhaal.

Ik lees een twitter berichtje waarin ze heel duidelijk aangeeft waar ze naar op zoek is voor een bepaalde bepaalde sessie. Ofwel duidelijkheid, zodat er geen misverstand is of kan zijn. Wat is daar mis mee? Ik heb ook bepaalde fantasieën die ik deel, waarom de Meesteres op kan inspelen. Niet heel veel anders zoals ik het zie.

Daarnaast lees ik een positieve reactie.

Op de mail contacten die ik tot nu toe met haar heb gehad, heb ik bijvoorbeeld al een hele andere ervaring.
Ze was heel meedenkend of ik ook voor bepaalde dingen open stond en had er al zin in.

Neutraal gezien 2 reviews, waarvan 1 positief en 1 negatief.
 
Waarom niet?

Ik lees 1 recentie, waardoor je kunt twijfelen. Maar dat is 1 advertentie van 1 iemand zijn ervaring. Ik heb dit soort momenten ook bij andere meesteressen gehad, waardoor ik mijn twijfels kan hebben over iemand. Kan ook gewoon zijn dat er geen klik tussen beide is/was. Slecht moment?
We lezen hier maar 1 kant van het verhaal.

Ik lees een twitter berichtje waarin ze heel duidelijk aangeeft waar ze naar op zoek is voor een bepaalde bepaalde sessie. Ofwel duidelijkheid, zodat er geen misverstand is of kan zijn. Wat is daar mis mee? Ik heb ook bepaalde fantasieën die ik deel, waarom de Meesteres op kan inspelen. Niet heel veel anders zoals ik het zie.

Daarnaast lees ik een positieve reactie.

Op de mail contacten die ik tot nu toe met haar heb gehad, heb ik bijvoorbeeld al een hele andere ervaring.
Ze was heel meedenkend of ik ook voor bepaalde dingen open stond en had er al zin in.

Neutraal gezien 2 reviews, waarvan 1 positief en 1 negatief.
Ze is inderdaad heel meelevend. Tot ze ineens kan omdraaien zoals een blad aan een boom en dan wilt ze ineens niks
Meer met iemand te maken heeft. Zo is ze en dan word ze heel haat dragend naar die persoon toe
 
Bij de sessie met haar had ik een zeer onveilig gevoel, zeker hoe ze je na de sessie zonder enige aftercare laat gaan. Heb al veel gezien maar dit? En aangezien het precies niet getoond mag worden. Nog maar eens: Wie zoiets post, kan het niet goed voor met iemand hebben. Die willen enkel hun woede kwijt en dat kan alleen maar eens een keer verkeerd aflopen.
Hi Lees net je review maar ik heb totaal andere ervaring met haar. Kort geleden voor de 1e keer bij haar geweest juist vanwege de No mercy gedachte die ze uitstraalt op haar site in in haar berichten. Inderdaad gelijk naar boven geen kleffe kennismaking maar gelijk, pats boem letterlijk en figuurlijk, duidelijk wie er de baas is. Ik vond dat heerlijk en zat direct in de flow. Harde caning gehad, naalden, flinke petsen in mijn gezicht en nog allerlei andere bijkomende zaken mogen ondergaan. Sessie van 3 uur gehad waarna ik lekker kon douchen en nog heel fijn heb kunnen napraten. Wat mij betreft een aanrader voor de echte slaven onder ons. Sadie is heel duidelijk in wat je kan verwachten en voor mij een waanzinnig interessante Meesters die inderdaad zelf bepaald wat ze doet en hoe. Ik ga binnenkort weer terug om weer te genieten van deze harde maar heel duidelijke Mooie Meesteres.
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/sm/heb-jij-het-in-je-om-mij-te-dienen_7475030
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb net voor pasen bij Sadie langs geweest. Toevallig had ik ineens wat vrij in mijn agenda, icm met de mogelijkheid tot striemen/blauwe plekken. Wat bij haar en dit type spel wel gemakkelijk is.
Ik had even contact met Meesteres Sadie opgenomen en vrij snel antwoord gekregen en na wat heen en weer gemaild de afspraak definitief kunnen maken.
Ik had in het verleden al een keer laten weten, wat ik erg leuk en geil vindt, en wat mijn limitaties zijn in een SM spel. Ze had deze nog even opgezocht en nagelezen en had helemaal zoiets, van wij gaan een leuk spel samen beleven.
Ze had mij die dag van afspraak ook, precies laten weten per mail, wat ze van mij als Slaaf verwachtte bij binnenkomst.

Parkeren was goed te doen, ik belde precies op tijd aan, en de entree was subliem geregeld. Ik kom graag met een blinddoek binnen zodat ik de Meesteres nog niet kan zien en hoe de ruimte er uit ziet.
Geblinddoekt de trap op kruipen, en daarna had ik 20 seconden om uit te kleden. Daarna mocht ik haar schoenen kussen terwijl ze mij al met de zweep (cane?) begon te slaan.
De sfeer was direct mooi en ik zat direct in mijn rol. Net zoals de Meesteres. Geen gepraat, direct in sm-sfeer. Iets wat ik juist als heel prettig ervaar.
Uiteindelijk naar de SM-ruimte gekropen en een prachtige cane sessie gehad. Dit was gewoon WOW perfect in balans voor ons beide. Ze had mij echt goed onderhanden genomen, zonder mij pijn te doen. Ik had haar ook gevraagd om mijn grens op te zoeken en mij zeker te laten schreeuwen. Ik lag "comfortabel" en volledig ontspannen toen ze begon en eindigde, opbouw perfect en ik was eigenlijk direct in subspace toen ik vastlag.

Daarna had ze mijn duct tape volledig vastgezet en zijn we verdergegaan in de sessie. Ze had al door dat ik vingers in mijn mond heel geil vond, en haar vingers heb ik dus diep in mijn keel gekregen. Super geil, voor ons beide.
Het hele spel was eigenlijk 1 mooie droom, waarbij we beiden enorm genoten van het spel. Ik kon ook duidelijk aan de Meesteres merken, dat zei ook enorm aan het genieten was van het spel.

Ik had van tevoren gevraagd of ik even mag douchen na afloop, mede omdat ik een flink stuk terug moet rijden. Dit was geen enkel probleem.

Als ik terugkwam naar de sessie, dan was dit eigenlijk voor een eerste kennismaking spel, 1 van de beste die ik ooit gehad had. De klik/match/energie was perfect tussen ons. Heel apart, maar ook heel mooi om te ervaren.

Je weet duidelijk wat voor een Meesteres Sadie is, aan de hand van haar twitter en haar site. Ze is daar heel duidelijk in haar communicatie.
Als de match/energie in het spel er is, kan ze overduidelijk een prachtig spel neerzetten waarin beiden enorm kunnen genieten.


Conclusie vanuit mij:
Meesteres Sadie is een hele mooie, vakkundige en professionele meesteres, die zich heerlijk kan in en uitleven in een mooi SM spel wat haar ook ligt.
Mede omdat mijn binnenkomst was apart en ik graag verder ga in een spel, is vertrouwen van groot belang. Ik moet de Meesteres kunnen vertrouwen, maar vanaf het begin dat ik mail contact had met deze Meesteres had goed geweest en het vertrouwen is geen enkel moment geschonden tijdens het spel.

Ik zit eraan te denken om volgende maand weer terug te gaan, om dit verder op en uit te bouwen. Iets wat we beide ook graag willen doen, mede door de mooie sfeer die we samen hadden.
Het was een hele bijzondere sessie en ben haar heel dankbaar voor deze ervaring.
 
Klopt wat je schrijft. In de Corona tijd toen ze in Nederland zat toen ging ze nog. Nu is 20 kg zwaarder. En lijkt wel of ze de weg kwijt is. Luister totaal niet na je wensen. Is kortaf en chagrijnig. En dat voor 400. Voor haar tien betere hoor
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan