Recensie Lady Doma Emmen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben recent geweest. Het huis is erg afgesloten van daglicht dit merk je ook als binnen komt er hangt een rook lucht in het huis. Het huis heeft ook helaas al een tijdje geen schoonmaak gezien geld helaas ook voor de bad kamer. De massage ruimte is schoonste van het huis. het/de massage tafel voelt gammel aan. Heb gekozen voor massage van 1,5 uur met prostaat. Er is gemasseerd met een één of andere siliconen massage gel deze was niet makkelijk te verwijderen. ze masseert met handschoen en gaat niet uit de kleren. Vond massage matig. Voor mij geen herhaling gevaar
 
Deel de mening. Niet echt een discrete plek voor ontvangst, misschien in de wintermaanden. Huis is gewoon vies. Kamertje waar het moest gebeuren is klein soort van kleinste slaap/hobbykamer. Tafel is een 2e hansje..? Bed was beter geweest. Grote zwarte handschoenen (niet fijn) aan en ook prostaat massage geboekt, matig. T was dat de nood hoog was anders was er geen hoogtepunt geweest.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
85
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben recent hier geweest. Door google heb ik haar website gevonden. Weet niet of je links naar website mag plaatsen. Maar goed, ze ontvangt prive in een woonwijk, kon makkelijk auto parkeren voor de deur. Had een uur sessie afgesproken maar ik kwam ongeveer na 90min pas weer naar buiten. Mooi teken dat ze niet een klokkenkijker is. Alles was schoon binnen en rookte fris. Heb voor en na de sessie gedoucht ,kreeg aparte handdoek ervoor. Ze doet wel handschoenen aan bij de massage, niet echt mijn voorkeur maar heb niet last van gehad.
Ze masseert eerst gewoon jouw lichaam en later begon het teasen. Dat teasen vond ik erg goed van haar. Wanneer ze mij achter en voorkant heeft gemasseerd ging de bondage werk in. Heb een fijne sessie gehad in het algemeen, enige minpunt de massage was wat slapjes.... Ze kan wel meer kracht gebruiken daarvoor. Zal volgende keer dit wel even aangeven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan