Recensie Lady Karma, Salon Privé, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
07/03/23
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
www.salonprive.nl
Totale kosten (in euro)
530
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb een fetish die veel mensen een beetje vreemd zullen vinden, maar die ik graag eens met een vrouw wilde beleven. Een ballonnenfetish.
Opwindende, seksuele handelingen met ballonnen.

Ik zag dat Salon Privé meerdere meesteressen heeft voor fetishes (vooral BDSM), dus ik besloot ze te bellen met de vraag of er ook een vrouw was die het leuk zou vinden om samen seksueel met ballonnen te spelen.

Nou die was er, Lady Karma.

Ik was benieuwd hoe het zou gaan en maakte een afspraak voor een date met haar in Salon Privé.

Wat een geweldige ervaring was het om mijn fetish met haar te delen.

Ik kreeg van te voren een kwartier de tijd om alvast wat ballonnen op te blazen, waarna we ook ons samen ontzettend vermaakt hebben. De ballonnen van Tuftex en Qualatex ballonnen die ik bij me had zijn van de hoogste kwaliteit dus daar kan je aardig op los gaan.

De opwinding was enorm om samen op ballonnen te liggen en te zitten. De opwindende combinatie van haar mooie lichaam en knappe uiterlijk met de ballonnen is geweldig.
Seks hebben tussen de ballonnen en het genieten van een het aftrekken terwijl je allebei op een superstrakke ballon zit. Of samen ballonnen knuffelen het was geweldig.

Ik wilde genieten van het gevoel van de intimiteit met haar en de ballonnen die ik graag heel wilde houden. Ik hou niet van knallen. De combinatie was erg opwindend en zeer geslaagd.

Ik kan haar aan iedere looner (die niet van knallen houdt) opzettend aanraden.
Echt een toppertje 😍🥰😘
 
De meeste hier houden hier juist wel van lekker knallen, maar wees gerust daar wordt iets anders mee bedoeld.😄
Leuk voor je dat je deze fantasie heb kunnen uitvoeren. Het lijkt mij wel lekker vrolijk tussen al die ballonnen. Waren het wel kleurtjes? En je houd niet van knallen, maar hoe ruim je het dan snel op? Of heb je ze achtergelaten. Wel grappig voor degene na jou als hij binnenkomt. Die denkt dat ze jarig is.
 
Ik vind gele ballonnen opwindend. Die kleur past prachtig bij de huidskleur. Bij alle huidskleuren trouwens.
Ik hou verder vooral van grote ballonnen. 40, 60 en 90 cm 😋
De ronde vormen van de ballonnen zijn erg opwindend bij de rondingen van een knappe vrouw. De combinatie.
De spanning er ook bij of de ballonnen het zullen houden als je allebei op zit of ligt zorgt ook voor adrenaline 😋

Bij het opruimen haal zet ik vingers vlak voor het tuitje en maak een knipje met een schaar tussen mijn vingers en het tuitje. Daarna loopt de ballon gewoon leeg.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan