Recensie Lady Pia 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

degrotebozewolf

Wandelaar
Forumpionier
95
30/06/21
124
8
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.secretminds.club/meesteressen/Lady-Pia/
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sinds een maand of 2 ben ik aan het experimenteren met SM en Kinky sexy omdat ik weer een beetje spanning wil ervaren. ik heb zo 5 verschillende meesteressen bezocht. Michela, SaMantha, July, Cheyenne, Bizarre....Allemaal prima, en allemaal (gelukkig) met hun eigen stijl en programma. Ik had nog niet alle mogelijkheden geprobeerd, toen ik de recensies had gelezen van Lady Pia en haar foto's had gezien. Ze ontving me afgelopen donderdag in de secretminds club in den Haag. Ik had vooraf de do's en don'ts opgestuurd en geschreven wat ik nog niet had geprobeerd.
Pia is een bloedmooie "vamp", met een prachtig figuur en kleding die perfect bij haar staat. Ze had mijn lijstje goed gelezen en nam eea nog even met me door.
Nadat ik me in de douche had schoongepoetst kon het feest beginnen. Zo'n beetje alles op mijn lijstje kwam aan de orde, en bovendien had ze nog een paar hele "leuke" verrassingen. Ze heeft de beschikking over een mooie kamer, vol met speeltjes, en naar wens haalt ze er nog iemand bij.
Daarna nog even nagepraat en Pia kwam met een suggestie om eens een vacuüm bed te proberen. Dat ga ik dan ook zeker doen (met haar).

Herhalingsgevaar 100%

De grote boze wolf.
 
Ik heb Pia 1x bezocht in 2018 toen ze nog werkte in House of Dreams te amersfoort.

Omdat ik al jaren in duitsland wandel had ik per whatsapp met Pia afgesproken dat ze de sessie in duits zou doen.
Ik moest helemaal na een zolderkamer klimmen en daar wachtte Pia mij op in een mooi ingerichte kamer. Ze was al gekleed in de kleding die ik per whatsapp had gevraagd. Heel kort even gesproken, maar binnen een minuut kreeg ik al mijn 1e opdracht om voor haar te knielen en haar schoenen te kussen.
Bezoekje is al een tijd geleden, maar kan mij herinneren dat ik het een plezierige sessie vond met goede poppers, zeer goede tease and denial en Pia een zeer aantrekkelijke milf is die mij in haar fetish kleding zeer opwind.
Het minpuntje was na de sessie dat ze begon dat ze een bi-slaaf had en of dit iets voor mij was voor een volgende sessie. Aangegeven dat bi niet mijn ding is. Maar helaas bleef ze hier maar over doorgaan en dat ik moest experimenteren.
Dit hele bi-verhaal van haar was ook een beetje de reden dat ik geen vervolg afspraak met haar gemaakt heb. Amersfoort is voor mij ook 1,5 uur rijden, dus een afspraak op korte termijn zat er toch niet in. Ze werkt nu in Den Haag, dus voor mij echt te ver weg om haar nog eens te bezoeken.
 
Sinds een maand of 2 ben ik aan het experimenteren met SM en Kinky sexy omdat ik weer een beetje spanning wil ervaren. ik heb zo 5 verschillende meesteressen bezocht. Michela, SaMantha, July, Cheyenne, Bizarre....Allemaal prima, en allemaal (gelukkig) met hun eigen stijl en programma. Ik had nog niet alle mogelijkheden geprobeerd, toen ik de recensies had gelezen van Lady Pia en haar foto's had gezien. Ze ontving me afgelopen donderdag in de secretminds club in den Haag. Ik had vooraf de do's en don'ts opgestuurd en geschreven wat ik nog niet had geprobeerd.
Pia is een bloedmooie "vamp", met een prachtig figuur en kleding die perfect bij haar staat. Ze had mijn lijstje goed gelezen en nam eea nog even met me door.
Nadat ik me in de douche had schoongepoetst kon het feest beginnen. Zo'n beetje alles op mijn lijstje kwam aan de orde, en bovendien had ze nog een paar hele "leuke" verrassingen. Ze heeft de beschikking over een mooie kamer, vol met speeltjes, en naar wens haalt ze er nog iemand bij.
Daarna nog even nagepraat en Pia kwam met een suggestie om eens een vacuüm bed te proberen. Dat ga ik dan ook zeker doen (met haar).

Herhalingsgevaar 100%

De grote boze wolf.
Helemaal mee eens Wolf. Soms zoek je iets completer en dan kom je bij Pia uit. Voor mij al meer dan 20 jaar 😊
 
Sinds een maand of 2 ben ik aan het experimenteren met SM en Kinky sexy omdat ik weer een beetje spanning wil ervaren. ik heb zo 5 verschillende meesteressen bezocht. Michela, SaMantha, July, Cheyenne, Bizarre....Allemaal prima, en allemaal (gelukkig) met hun eigen stijl en programma. Ik had nog niet alle mogelijkheden geprobeerd, toen ik de recensies had gelezen van Lady Pia en haar foto's had gezien. Ze ontving me afgelopen donderdag in de secretminds club in den Haag. Ik had vooraf de do's en don'ts opgestuurd en geschreven wat ik nog niet had geprobeerd.
Pia is een bloedmooie "vamp", met een prachtig figuur en kleding die perfect bij haar staat. Ze had mijn lijstje goed gelezen en nam eea nog even met me door.
Nadat ik me in de douche had schoongepoetst kon het feest beginnen. Zo'n beetje alles op mijn lijstje kwam aan de orde, en bovendien had ze nog een paar hele "leuke" verrassingen. Ze heeft de beschikking over een mooie kamer, vol met speeltjes, en naar wens haalt ze er nog iemand bij.
Daarna nog even nagepraat en Pia kwam met een suggestie om eens een vacuüm bed te proberen. Dat ga ik dan ook zeker doen (met haar).

Herhalingsgevaar 100%

De grote boze wolf.
Heb je het vacuüm bed nog geprobeerd?

Afgelopen week zelf een 3 uur sessie gehad. Na wat omzwervingen bij Lady Katarina, Lady Luna en Meesteres Poison (soms 2 in één sessie) Blijf ik Lady Pia toch altijd trouw bezoeken. Professionele Meesteres in de professionele omgeving van Secret Minds. Streng en rechtvaardig met steeds weer een nieuwtje. Nu was dit de de ball buster. Zeg maar het gekromde plankje om je ballen en dan achter je billen langs. Dan moest ik in doggy style en de ball buster wordt met de takel omhoog getrokken. Je kan letterlijk geen kant meer op en dan ben ik gestraft en genomen in het kwadraat.
 
Laatst bewerkt:
Heb je het vacuüm bed nog geprobeerd?

Afgelopen week zelf een 3 uur sessie gehad.
Ja vacuüm bed hebben we gedaan. Ik vind het wel een gedoe om om te zetten (voor de meesteres dan) en daarna weer schoonmaken. Maar Ik vond het geslaagd en zou het weer doen bij een lange sessie. 3 uur..... dat is nogal wat.
Maar ik ga ook weer snel een afspraak maken.
 
Deze prachtige dame doet al zolang mee, dat je je kunt afvragen hoe het kan dat ze er nog zo ontzettend mooi, geil en opwindend uitziet. Haar sessies zijn altijd leuk en vindingrijk. Al ga ik natuurlijk voor dominantie kan ik het in haar geval prima hebben dat ze zo aardig en goedlachs is. Het is altijd super om bij haar te zijn. Volgens mij heeft ze inmiddels haar eigen SM huis in Den Haag.
 
Heb hier al eens mijn recentie geschreven en deze blijft voor Mrs Pia toch boven gemiddeld. Op dit moment ontvangt ze ook bij Amersfoort prive en haar hier bezocht. De sm kamer is wat compacter dan in Almere en Den Haag SM, maar wel op de bgg (niet onder een schuin dak of stijle trapjes), netjes, schoon, een eigen douche en voorzien van alle attributen. Kleding verzoek klopte helemaal met lingerie en een zwart leren corset. De humbler en zweep lagen al netjes klaar bij binnenkomst. Gisterenavond een sessie van 5 uren en helemaal nagekeken... top 😊
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/amersfoort/509100-meesteres-pia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was weer heel gezellig bij deze prachtige meesteres, soft sm spel. Maar wel grote dikke nieuwe strapon, oeff...
Zeer professioneel en kundig, ging weer met een glimlach naar buiten
 
Jaren geleden ook eens met Pia afgesproken, toen in Amersfoort. Had haar volgens mij ontdekt via Twitter of Klapjes.

Hele mooie vrouw, lekkere voeten en héél goed in rollenspel!
Heb toen ook laten filmen door een andere meesteres wier naam ik niet meer ken.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan