Recensie Lady Sadie 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bammetje

Newbie
4
01/04/22
3
2
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Half december bij Lady Sadie geweest. Ging om worstelen en een rollenspelletje in de soft sm-sfeer. Zij werkt soms in Valkenswaard, maar ontvangt ook in een eigen ruimte nabij Amsterdam en toen ik kwam ook nog bij haar thuis. Dat was voor mij een betere optie, want ik woon in Noord Holland. Sadie is een lange slanke meid, heel leuk en mooi om te zien, maar ze zou gewoon je buurmeisje kunnen zijn dus niet heel extravagant of zo. De ontmoeting was leuk en lekker ontspannen, want ze is slimme open aardige meid bij wie ik me snel op gemak voelde. De vraag wordt altijd gesteld of worstelende meesteressen echt sterk zijn. Voor zover ik het kan beoordelen kan ze echt wat, in ieder geval maak ik bij haar geen schijn van kans. We hebben niet eens zoveel geworsteld omdat het rollenspel het overnam. Ze is geen sm-meesteres met een zwaar ingerichte studio, althans toen niet, maar dat zoek ik ook niet, want ik heb wat sm-achtige fetishes, zoals een pak slaag over de knie en psychologische spelletjes en niet de wat zwaardere sm. Het was leuk, ik ging er behoorlijk in op met mijn reacties en dat gaf haar weer input; ik kon merken dat zij het ook leuk vond. Ik doe dit niet zo vaak, maar ik kom dit voorjaar zeker weer terug.
 

Dat moet haar zijn lijkt me?
 
Volgens haar instagram zit ze nu in Marokko en heeft ze haar sessieactiviteiten voor de zomer even in de wilgen gehangen..

Ik had idd. al begrepen dat ze ook al bij DP palace gestopt is, dan zal dit waarschijnlijk ook wel de reden zijn hopelijk komt ze van de winter terug.
 
Hier een gearchiveerde versie van de dp-pagina.
 
Ik hoop het ook, helaas via haar planningsprogamma die zij mij ooit had toegestuurd ook geen mogelijkheid meer. Vind het wel een sympathieke dame. Noord Holland waar ze wel eens afspreekt was ook lekker dichtbij. Helaas ik had toen nog een sessie moeten boeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan