Recensie Ladyboy Pia, Overijssel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
O dat zullen de meesten wel kunnen. Maar de liefhebbers die een top zoeken zullen haar niet zo gauw bezoeken net als bv Emily niet. Die zoeken vaak een shemale die wat groter geschapen is.
Paloma bv heeft nog steeds een behoorlijke vaste klantenkring. En dat komt omdat ze zo goed is als top en haar formaat.
 
Ze zou vanaf morgen weer ontvangen op een nieuwe locatie. Nog steeds ver maar voor een nachtelijke uurtje misschien wel waard.

Alleen jammer dat ze aangaf niet te drinken toen ik vroeg of ze een voorkeur voor een drankje had. Maar misschien is dat uit zelfbescherming
 
Ik zie wel eens filmpjes van Mint en Jasmine. Die zijn flink voorzien maar dat zullen wel uitzonderingen zijn.
Dat zijn zeker uitzonderingen, gemiddelde Aziatische pik, heeft een lengte van 10/13cm en is dun. De meeste ladyboys, halflings, enz, komen zelfs daar niet aan. Tenzij er ergens Europees, of zelfs Afrikaans bloed in hun genen zit.

Twee jaar geleden hebben Jasmine en ik, elkaar stevig door de hotelkamer geneukt. Ik was toch enigszins verbaasd, dat ik haar knuppel kon verwerken. Ik heb wel een poging gedaan, om met Long Mint in contact te komen, maar ik heb helaas geen ervaring met haar. Als ik de video's zie, waarin ze zichzelf pijpt, GOEIEMORGEN!

PS Ladyboy Jasmine, zit momenteel alweer zo'n 1½-2 jaar in Zuid-Afrika. Wanneer en of ze ooit terugkeert naar Thailand, hopelijk wel.
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn zeker uitzonderingen, gemiddelde Aziatische pik, heeft een lengte van 10/13cm en is dun. De meeste ladyboys, halflings, enz, komen zelfs daar niet aan. Tenzij er ergens Europees, of zelfs Afrikaans bloed in hun genen zit.

Twee jaar geleden hebben Jasmine en ik, elkaar stevig door de hotelkamer geneukt. Ik was toch enigszins verbaasd, dat ik haar knuppel kon verwerken. Ik heb wel een poging gedaan, om met Long Mint in contact te komen, maar ik heb helaas geen ervaring met haar. Als ik de video's zie, waarin ze zichzelf pijpt, GOEIEMORGEN!
Ja die Longmint is wel heel erg lekker.
Net als Yasmin Lee overigens maar die is volgens mij half Amerikaanse. Ook lang 1.80m
Maar die Mint...pfff ook dat plassex filmpje die ze op het strand maakte. En die rimvideo's...heel erg lekkere shemale
 
Dat zijn zeker uitzonderingen, gemiddelde Aziatische pik, heeft een lengte van 10/13cm en is dun. De meeste ladyboys, halflings, enz, komen zelfs daar niet aan. Tenzij er ergens Europees, of zelfs Afrikaans bloed in hun genen zit.

Twee jaar geleden hebben Jasmine en ik, elkaar stevig door de hotelkamer geneukt. Ik was toch enigszins verbaasd, dat ik haar knuppel kon verwerken. Ik heb wel een poging gedaan, om met Long Mint in contact te komen, maar ik heb helaas geen ervaring met haar. Als ik de video's zie, waarin ze zichzelf pijpt, GOEIEMORGEN!

PS Ladyboy Jasmine, zit momenteel alweer zo'n 1½-2 jaar in Zuid-Afrika. Wanneer en of ze ooit terugkeert naar Thailand, hopelijk wel.
Ik las laatst ergens dat Jasmin haar lul heeft opgevuld met siliconen.
 
Pia is helaas alweer vertrokken in Venlo.
Ze is inderdaad een mooie vrouwelijke verschijning en een echt schatje.
Door omstandigheden niet op haar normale ontvangstadres kunnen afspreken maar dit werd ruimschoots door haar goedgemaakt door een lekkere buitendate.
Hier nog even een uitgebreidere versie van mijn eerdere bericht

Na lang twijfelen heb ik enkele dagen geleden mijn 1e stappen gezet in de wereld van de transgenders.
Ik kwam de advertentie van Pia tegen en haar foto's en tekst spraken mij zeer aan, via app een afspraak gemaakt voor dezelfde avond in Venlo en er tevens bij gezegd dat dit mijn 1e keer met een TS zou worden.
in de straat aangekomen weer met Pia ge-apped en toen kwam van haar de verontschuldiging dat haar ontvangst locatie helaas bezet was
:(
.
Ze vond het echter zo sneu dat mijn 1e TS avontuur op deze manier zou eindigen, dat ze aanbood om gezellig met me mee te gaan om te kijken of we toch niet ergens mijn 1e reis konden voortzetten.
we troffen elkaar op straat en ik was direct gecharmeerd van de bijzonder prettige verschijning die me tegemoet kwam, na een spontane zoen en een korte wandeling waarbij het me opviel dat Pia op diverse goedkeurende blikken
:D
van mannen kon rekenen kwamen we aan bij mijn auto. In de auto heeft Pia zich nogmaals verontschuldigd voor het misverstand in dit werd begeleid met een lekkere tongzoen. Mijn kleine heer kon dit wel waarderen en hij kwam direct op gang. Ook Pia kreeg dit in de gaten en stelde voor om samen ergens naar een rustig plekje te rijden om daar verder op "wereldverkenning" te gaan. Op een rustig plekje aangekomen werd het tongworstelen direct voortgezet en handen van Pia gingen opzoek naar de nooduitgang voor mijn kleine vriend.
Pia stelde voor om buiten de auto op een meegebrachte deken de reis te vervolgen. na het uittrekken van onze kleding presenteerde Pia zich aan mij in haar volle glorie. Deze aanblik had een dermate reactie op mij dat Pia het nodig vond om mijn beste stuk tot een nadere inspectie te onderwerpen. Dit volgde in een hemelse pijpbeurt van haar kant waarbij ik alle zeilen bij moest zetten om niet voortijdig te komen. Na enkele minuten werden de rollen omgedraaid en kon ik voor het eerst in mijn leven genieten van een heerlijke TS penis. Mijn (beginners)techniek kreeg de goedkeuring van Pia en het spel ging verder in de 69 houding. Na een tijdje vroeg Pia me of ik klaar was voor de volgende stap van de reis. Ze presenteerde zich in doggy style en vroeg me met geile stem of ik haar wilde nemen. De aanblik van haar mooie ronde kontje met daarboven haar geile koppie deed mijn laatste twijfels versmelten en begon ik met mijn weg naar TS Heaven. Het gevoel van mijn kleine vriend in haar mooie kontje en mijn trekkende hand om haar penis zorgde er voor dat ik al snel tot een hoogte punt kwam. na mijn orgasme draaide Pia haar hoofd om en zij met een geile stem: Welcome to my world.
We hadden graag nog wat verder willen stoeien maar Pia opperde dat we dit mooie begin beter een andere keer in haar appartement konden voortzetten zodat mijn TS avontuur nog beter zou worden.
Na een gezellige terugreis heb ik haar weer ergens in Venlo afgezet en voor het uitstappen nog even de financiële afhandeling gedaan waar bij er rekening werd gehouden met het begin ongemak
:)
.
Helaas is Pia enkele dagen later alweer vertrokken uit Venlo maar wat mij betreft zal ik haar nog zeker eens gaan ontmoeten.
Herhalingsgevaar 100%
 
Pia is deze week in Den Haag. Eergisteren
haar bezocht en het was weer lekker geil om haar te beuken. Halfuurtje werd snel drie kwartier, ze had echt zin.

Ik heb alleen een minpunt bij pia. Net als de laaste twee keer dat ik haar bezocht, wilde ze deze keer ook dat ik haar bare neukte en klaar kwam in haar. Ze smeekt en moedig je om in haar klaar te komen. De laaste keren heb ik geweigerd en deed alleen paar keer CIM bij haar. Deze keer weer de zelfde verhaal. Ik zei toen ik neuk jou eerst mc, en aan het einde kom ik in jou klaar. Ze reageerde beetje geïrriteerd, van ik ben clean en gebruik prep. Ik zei ik geloof je best, maar ik doe niet aan bare. Toen zei ze oké en en zijn we verder gegaan met de daad. Op het laaste seconden condoom eraf en haar vol gespoten. Ik werkte dat ze dat echt van houd, ze werd geil van.

Nou vragen ik me af of dit standaard is bij haar. Doe ze bij al haar klanten. Als dat het geval is, ben ik bang dat ik ga stoppen met pia. Is te veel risico voor mij.
 
I am Pia to @Alex89
I tell you to cum inside me yes !
But I tell you come inside with condom

You fuck me with condom so I tell you cum inside me
But I don't understand why u take out condom and cum inside
That why I little upset !

Normally when I tell clients to cum inside
They fuck me with condom so cum inside
condom.
And you are the first fuck me with condom and take out condom and cum inside me

And yes I service baresex
I protect with other way

I take Preppills

And I check every month

Thank you so much for all
With love
Best regards
Pia
 
Terug
Bovenaan Onderaan