Recensie Lailah, Heusden-Zolder 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Soft SM
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In een plotse en heel geile bui ben ik bij Lailah langs geweest toen ze een paar weken geleden ergens in de regio van Dendermonde ontving. Ik was in de buurt, had niet veel tijd meer, maar was zo geil en wilde graag eens iets nieuws meemaken.
Ik stuurde haar dat ik onderdanig wilde zijn en haar oraal wilde verwennen. Ze antwoordde bijna direct dat ze eigenlijk net wilde vertrekken, maar dat ik nog wel mocht langskomen. Kwartiertje later aangekomen, locatie was een beetje vreemd, moest door een poort, een metalen draaitrap omhoog en dan langs de veranda naar binnen.
Bij binnenkomst was ik aangenaam verrast, ze ziet er in rl beter uit dan op haar foto's vond ik. Ze was gekleed in een latex pakje met een ritssluiting vooraan. Ze wist dat ik niet veel tijd had en liet er dus ook geen gras over groeien . Ze begeleide me naar het bed en vroeg om haar rits te openen. Gewillig luisterde ik en mocht ik haar mooie borsten en haar gevulde string aanschouwen. Na wat kussen en likken op haar borsten en buik haalde ze haar half stijve pik boven en stak die in mijn mond. Niet veel later was die lekker stijf en begon ze mijn mond en keel dieper te neuken. Verwonderd over hoe leuk ik dit zelf vond werkte ik goed mee en lukte het goed om haar te laten keelneuken. (eerlijkheidshalve, haar pik is niet zo groot) . Ze genoot er duidelijk van en begon steviger door de neuken. We stopten even en ik ging op mijn rug op het bed liggen met mijn hoofd over de rand, vanaf dan begon er een nieuw keelneuk festijn. Waarbij ze regelmatig haar ballen en kont in mijn gezicht duwde zodat ik die ook kon likken. Zelf werd ze geiler en geiler, ze deed mijn broek, die ik nog aan had open en begon met mijn pik te spelen en zei "i Wanne fuck you", maar daar had ik niet echt zin in en was ik zeker niet op voorbereid.
Ze bleef nog even doorneuken in mijn mond en keel en speelde terwijl met mijn pik, tot ze plots vroeg "are you ready for my Milk?" In mijn geile bui, leek me dat leuk om te proberen en kort daarna spoot ze haar sperma over mijn gezicht en in mijn mond... Waarna ze mij heerlijk klaartrok.
Nog wat verwonderd en in een roes door wat er zojuist was gebeurd gingen we nog snel even samen in de douche en hadden we een kort gesprek. "You were good in the mouth" zei ze al lachend.
Een kus en knuffel als afscheid en vertrokken. Daarna nog een berichtje heen en weer dat het leuk was.
Een heel toffe en mooie TS en een belevenis die ik niet snel zal vergeten. 😊
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/i-like-to-play-with-toys-anal-playing-and-fisting.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag bij Lailah langsgeweest.
Het is dezelfde van de foto's. Deze zijn weliswaar een beetje gefotoshopt.
Voor mij viel het in realiteit tegen.
Ging om een halfuur, ze heeft rap gepijpt met condoom erover. Dan meteen doggy en pompen in die kont.
Probeerde even met haar pietje te spelen maar er was geen leven in. Vond ze naar mijn smaak niet hygiënisch genoeg. Zowel haar pietje als haar kontgat zie ik liever gewaxt ipv behaard.

Heb haar staand verder geneukt met condoom tot ik kwam. Ze probeerde me meerdere keren te tongen maar ik draaide m'n hoofd omwille van de lookgeur.

Enige positieve is dat ze m'n behaarde kont wou likken en dat ze goed meedoet terwijl ik haar kont stoot.

Ontvangt op een appartement in Boom, discrete buurt.

Weggegooid geld
 
Zijn er recent hier nog mensen geweest of ervaringen .
Ik wou bij Thiany in Willebroek eens langs gaan maar werd mijn afgeraden op dit forum .

daarom bij deze lailah terecht gekomen .en deze zie ik ook wel eens zitten . Maar de reviews wijken van elkaar af . En sommige toch precies niet geloofwaardig zijn .
 
Zijn er recent hier nog mensen geweest of ervaringen .
Ik wou bij Thiany in Willebroek eens langs gaan maar werd mijn afgeraden op dit forum .

daarom bij deze lailah terecht gekomen .en deze zie ik ook wel eens zitten . Maar de reviews wijken van elkaar af . En sommige toch precies niet geloofwaardig zijn .
Ik ben er enkele jaren geleden eens bij geweest voor een date van een uur.
Was niet veel soeps voor mij. Zat meer op haar gsm bezig dan wat anders. Is dan ook bij die ene keer gebleven.
 
Zijn er recent hier nog mensen geweest of ervaringen .
Ik wou bij Thiany in Willebroek eens langs gaan maar werd mijn afgeraden op dit forum .

daarom bij deze lailah terecht gekomen .en deze zie ik ook wel eens zitten . Maar de reviews wijken van elkaar af . En sommige toch precies niet geloofwaardig zijn .
Ik ben er vandaag geweest. Ze is zeker de moeite. Heel mooie shemale. Lekker figuur en lekkere lul die je aangenaam neukt. Heel gewillig, pijpen zonder condoom. Een aanrader
 
Ze woont op een heel mooi appartement. We zijn begonnen met een massage wat ze redelijk goed kon. Haar aanrakingen rond mijn juwelen waren heerlijk. Haar blowjob was ook lekker om van te genieten. Ze neemt goed haar tijd en ze is heel geil. Een aanrader voor als je een beginner bent
 
Terug
Bovenaan Onderaan