Algemeen l'Amazonia/Casa Brugge, Loppem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
566
06/07/21
277
13
Ik vraag mij ook af wat er met privéhuis l'amazonia Loppem gaat gebeuren. Op de site staat nu inderdaad 'kamerverhuur' en gesloten tot 7 maart. De prijzen (voor de dames) staan ook niet meer vermeld... Dat ziet er wellicht niet goed uit... was nochtans een huis met een zéér goede reputatie. Weet iemand iets meer aub . Merci.
 
Ik vraag mij ook af wat er met privéhuis l'amazonia Loppem gaat gebeuren. Op de site staat nu inderdaad 'kamerverhuur' en gesloten tot 7 maart. De prijzen (voor de dames) staan ook niet meer vermeld... Dat ziet er wellicht niet goed uit... was nochtans een huis met een zéér goede reputatie. Weet iemand iets meer aub . Merci.
Bij mijn weten zijn ze gewoon in verlof... Ik ga er al meer dan 10 jaar regelmatig.. volgende week zullen er wel nieuwe meisjes gepresenteerd worden ;)
 
Bij mijn weten zijn ze gewoon in verlof... Ik ga er al meer dan 10 jaar regelmatig.. volgende week zullen er wel nieuwe meisjes gepresenteerd worden ;)
Op hun site staat nu inderdaad: 'discreet kamerverhuur en massage'. Misschien is dat louter om administratieve redenen (...) (?). Dat laatste woord ('massage') wijst er inderdaad (misschien ?) op dat er toch één dame zal zijn. Misschien die Nederlandstalige die daar eigenlijk altijd is en blijft (?). De prijzen staan niet meer op de site (mogelijk komen die er eerstdaags terug op) en het woord 'kamerverhuur' verwijst misschien toch naar wat het voorheen was (?). Dus veel vraagtekens. Heel binnen kort weten we het. Hopelijk blijft het zoals het voorheen was.
 
Op hun site staat nu inderdaad: 'discreet kamerverhuur en massage'. Misschien is dat louter om administratieve redenen (...) (?). Dat laatste woord ('massage') wijst er inderdaad (misschien ?) op dat er toch één dame zal zijn. Misschien die Nederlandstalige die daar eigenlijk altijd is en blijft (?). De prijzen staan niet meer op de site (mogelijk komen die er eerstdaags terug op) en het woord 'kamerverhuur' verwijst misschien toch naar wat het voorheen was (?). Dus veel vraagtekens. Heel binnen kort weten we het. Hopelijk blijft het zoals het voorheen was.
Ik vermoed dat alles hetzelfde zal blijven. De prijzen staan bij mijn weten al jaren niet meer op hun site vermeld, tenzij er promo's zijn. De dames veranderen met uitzondering van Jennifer 2 wekelijks. Ze hebben wss gewoon iedereen verwijderd en volgende week terug nieuwe en oudbekende dames erop ;)
Zou jammer zijn moest het allerlaatste privé huis in het Brugse Ommeland er ook mee stoppen. Het past me ook niet iedere keer naar Gent te rijden :p
 
Ik vermoed dat alles hetzelfde zal blijven. De prijzen staan bij mijn weten al jaren niet meer op hun site vermeld, tenzij er promo's zijn. De dames veranderen met uitzondering van Jennifer 2 wekelijks. Ze hebben wss gewoon iedereen verwijderd en volgende week terug nieuwe en oudbekende dames erop ;)
Zou jammer zijn moest het allerlaatste privé huis in het Brugse Ommeland er ook mee stoppen. Het past me ook niet iedere keer naar Gent te rijden :p
Privé Bella Donna is Ardooie?

In Gent trekken de privéhuizen alleszins op niet veel :confused:

Maar ik hoop dat l'Amazonia open blijft 🤞
 
Privé Bella Donna is Ardooie?

In Gent trekken de privéhuizen alleszins op niet veel :confused:

Maar ik hoop dat l'Amazonia open blijft 🤞
Ging daar vroeger ook regelmatig. Er was een tijdje heel weinig aanbod. Zie dat dit nu weer meer is...
Bij Sofie in Gent toch al mooie momenten beleefd. Maar alles is natuurlijk afhankelijk van persoonlijke smaak eh.
Ik duim mee.
 
Privé Bella Donna is Ardooie?

In Gent trekken de privéhuizen alleszins op niet veel :confused:

Maar ik hoop dat l'Amazonia open blijft 🤞
Privé Bella Donna is Ardooie?

In Gent trekken de privéhuizen alleszins op niet veel :confused:

Maar ik hoop dat l'Amazonia open blijft 🤞
Hey Hitch, de prijzen van l'amazonia stonden tot voor kort (= een 2-tal weken geleden wel op hun site hoor 1/2 uur... (90) ; 1uur (140) ; jacuzzi ... (te reserveren) ... We zullen heel binnenkort wel zien. Het zou misschien wel kunnen dat de titel 'kamerverhuur en massage' niet hoeft te betekenen dat het niet meer zou zijn zoals voorheen.
 
Heeft Jeniffer vroeger ergens anders gewerkt? Die foto's komen mij bekend voor.
Voor zover ik weet (via de website l'amazonia loppem van vroeger) werkt Jennifer daar ononderbroken en is ze dus zo goed als altijd aanwezig. De overige meisjes werken er meestal maar een kortere periode van een 3-tal weken waarna ze naar een andere locatie trekken en dan later (soms) weer opduiken in L'amazonia Loppem.
 
Ik heb al enkele leuke dates gehad aldaar, maar de recente wispelturigheid van de zaak en het feit dat er geen gekende dames meer zitten, houd mij tegen.

Waar is de tijd van tasha en recent nog ana enz... ? :rolleyes:
 
Vorige week geweest maar alle meisjes volzet. Wel aangenaam gesprek gehad met de eigenaars! Weten waar ze met bezig zijn. De dames die ik gezien heb waren zeker de moeite 🥵 als je latina lover bent. Ga zeker binnenkort, met reservatie, nog eens binnen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan