WHEM Lana (Chantal) Oudenaarde

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik stuurde een berichtje en ze liet weten dat ze verschillende stijlen massage mixt en voornamelijk haar handen en body gebruikt. Happy End inbegrepen. Haar zachtjes aanraken mag.
Natuurlijk is dit in een bericht, wie weet ter plaatse. Is toch te ontdekken denk ik.
 
Ben er deze woensdag naartoe geweest. Het was verschrikkelijk slecht. Enkel massage met handen en haar body. Massage was erg klinisch en kil. Ik mocht zelfs niet bewegen, mocht haar niet aanraken want anders werd ze kwaad en geïrriteerd. Sprak enkel Frans maar sms'jes stuurt "ze" in het Nederlands. Mijn 100 euro had ik beter ergens anders kunnen besteden. Een schande! Pure afzetterij!
 
Ben er deze woensdag naartoe geweest. Het was verschrikkelijk slecht. Enkel massage met handen en haar body. Massage was erg klinisch en kil. Ik mocht zelfs niet bewegen, mocht haar niet aanraken want anders werd ze kwaad en geïrriteerd. Sprak enkel Frans maar sms'jes stuurt "ze" in het Nederlands. Mijn 100 euro had ik beter ergens anders kunnen besteden. Een schande! Pure afzetterij!
Best posten bij bestaande recensie van deze. Massage enkel met handen en body? Is toch de essentie?😁 Vond het ook niet wauw maar ook niet zo slecht. Aanraken kon en mocht ik wel.
 

Nu zit ze precies aan de andere kant van het land.
 
ontvangt nu in Nevele
Zaterdag een afspraak gemaakt voor zondag 18u. Deze afspraak werd bevestigd door haar. Zondag, ongeveer een 2 tal uur voor de afspraak nog eens per sms geïnformeerd of deze nog doorgaat. Opnieuw werd dit positief bevestigd door haar.
Zondag op tijd aangekomen, aangezien ze ontvangst in een appartementsblok wist ik niet welke bel. Sms gestuurd dat ik er was. Direct sms ontvangen van haar of het 19u15 paste. Waarop ik uiteraard reageerde, helaas nam ze haar telefoon niet op.
Conclusie : onbetrouwbaar en te vermijden dame !!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan