Recensie Lana, Hamont-Achel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Uniekje

Wandelaar
66
28/07/23
30
5
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/real-gfe-with-me-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Momenteel ontvangt de lieve Lana in Hamont in de gekende rotatie locatie daar.
Het is een tijd terug dat ik haar bezocht had maar ben een review schuldig, nu ze terug in het land is ga ik haar weer bezoeken maar wilde alvast de oude ervaring neerpennen.

Contact met Lana gaat echt super vlot. Ze is zeer lief en speels in de app en is niet all-business. Ze is oorspronkelijk van Columbia en zit vaak in Spanje (dacht ik) en de doet dit werk voor de gekende redenen.

Onmiddellijk bij binnenkomst is haar snoetje iets wat je opvalt. Op de foto heeft ze een leuke bimbo uitstraling maar in het echt is ze een normale, poeslieve dame met mooie ogen.

Ik had extra betaald voor pzc en dat deed ze ook goed. Niet de beste van m'n leven maar got the job done. Heerlijk in 69 elkaar geil maken en na dit een tijd te doen, rubbertje en in verschillende standjes. Het begon met gewoon missionaris waardoor je lekker diep kon gaan en je hoofd op haar zalige borsten kan gaan liggen, heerlijke tepels zuigen en lief in haar nek kan zoenen.

Cowgirl doet ze ook zalig en dan is het echt een verschijning om u tegen te zeggen. Ik snap dat smaken kunnen verschillen maar ze is echt leuk om op je te hebben.

Dan geswitcht naar doggy en een prachtig zicht langs achter meemaken. Echt typische Latina curves en ze geniet er ook van.

Na het klaarkomen is het ook niet meteen gedaan en ze is geen klokkenkijker, ze blijft gezellig babbelen en weet dat ze je kan paaien met een GFE (dat is duidelijk gelukt aan mijn review te lezen).

Al bij al een leuke meid dat je waar geeft voor het geld. Kijkt je niet buiten en luistert goed. Haar Engels is ook top.

Herhalingsgevaar is er voor mij. Ze is nu een week in Hamont en dan is ze weer on the move naar een volgende locatie.

Terug
Bovenaan Onderaan