Recensie Lana, Oudenaarde 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robierob

Wandelaar
41
20/02/23
30
5
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/your-girl-lana.html
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag de kans gehad om terug bij Lana langs te kunnen gaan.
Ik had al eens een 4 handen massage van haar en een vriendin gekregen, maar wou haar al lang eens alleen.
Het is niet gemakkelijk om met haar af te spreken omdat ze telkens maar voor enkele dagen in Oudenaarde is.
Maar vandaag toch gelukt en wat was me dat!!
Een topervaring!
 
Vandaag de kans gehad om terug bij Lana langs te kunnen gaan.
Ik had al eens een 4 handen massage van haar en een vriendin gekregen, maar wou haar al lang eens alleen.
Het is niet gemakkelijk om met haar af te spreken omdat ze telkens maar voor enkele dagen in Oudenaarde is.
Maar vandaag toch gelukt en wat was me dat!!
Een topervaring!
Dit is niet de Lana van Lana en Angelina. Gewoon een bedriegster, een uur bij haar is 25 minuten. Wegblijven.
 
Begrijp ik het nu goed dat de link die @Robierob gebruikt niet juist is of is het verdachte review? Of is link onjuist @Robierob. Ze stond op mijn whishlist en Angelina en @Docfalcon wat zijn de juiste linken plaats die aub als je ze hebt of op de andere review van beide dames
Deze Lana is niet de Lana van weleer en toen ik haar vroeg naar Angelina viel ze uit de lucht Angelina vind je makkelijk terug op redlights
 
@Docfalcon , De Lana van weleer ken ik niet. De Lana van mijn review heeft mij heerlijk verwend voor het volle uur. Ik kijk al uit naar mijn volgende keer.
Maar elk is vrij voor zijn mening.

@plamuur , de link is juist en de review is eerlijk en oprecht geschreven.

De massage van Angelina en Lana samen was loslaten, genieten en intens klaarkomen.

De massage van Lana alleen ... intens! Niet enkel mogen ontvangen, nu ook mogen geven. Op voorhand gevraagd of extra's ook mogelijk waren maar dat beslist ze op het moment van de kennismaking. En ja, ik mocht iets extra's krijgen en geven. PMC veranderde tijdens het pijpen naar PZC, ik haar beffen, 69, haar lekker laten klaarkomen en zij mij laten klaarkomen.

Aan jou om zelf te ervaren of niet.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Opgelet! Herhalingsgevaar!!!

Woorden kunnen weer niet omschrijven wat het moment inhield ...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.578
Berichten
728.511
Leden
33.553
Nieuwste lid
Giggle07
Terug
Bovenaan Onderaan