Recensie Lana, Pijnacker 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mogge allemaal!
Wat voor dame is het? Ziet ze er goed uit? Beetje spannend; of een normale buuf? En is ze echt rond de 35 jr of moet je er een paar jaartjes bij optellen? 😜.

Groeten!
 
Mogge allemaal!
Wat voor dame is het? Ziet ze er goed uit? Beetje spannend; of een normale buuf? En is ze echt rond de 35 jr of moet je er een paar jaartjes bij optellen? 😜.

Groeten!
Ziet er verzorgd uit. Lief koppie, heel hartelijk en een tikje ondeugend,
Ik ben 28 en schatte haar 32. Beantwoordt genoeg hopelijk haha

Op Kinky geeft ze ook aan dat Russisch en vingeren tot de mogelijkheden behoort. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik niet. Bij mij was alleen massage en verder niets meer aangeboden gekregen. Ookal vond ze het wel echt heel fijn zei ze, hebben we lang geknuffeld achteraf en misschien nog een beetje gezoend, ook tijdens de massage ("omdat je het zo lief vraagt")
Weggegaan na een lekkere tongzoen. Warme herinneringen aan deze vrouw :)

Wellicht had ze het aangebode bij een 2e keer. I dont know :)
 
Wat ik me afvraag is of het een echte massage is met een HP of dat ze je alleen insmeert met olie. Als ze alleen gaat insmeren boek ik liever een echte massage van 120 minuten en rij ik daarna wel even langs Pijnacker voor een half uurtje 😇
 
Ook ik ben een tijd geleden 2x bij Lana geweest. Aardige meid en niet over haar leeftijd gelogen! Dat was nog toen ze in Dordrecht een kamer bij Villa Weizigt huurde. Beide keren anderhalf uur genoten en na afloop heerlijk knuffelen! Toen mocht je haar met respect aanraken en meer had ik ook niet nodig! De massage kan wat steviger als je wil en het hoogtepunt kwam uit mijn tenen....
Jammer dat Pijnacker net tever is anders kwam ik er zeker vaker!
 
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Kan hier kort over zijn, wat een waardeloze massage. 30min lang over de benen wrijven voor en achter. Bovenlichaam wordt bijna helemaal overgeslagen. Kleine 10min btb, of iets wat er op moet lijken. Totaal geen teasen en 10min voor tijd aftrekken waar totaal geen gevoel in zit. Hou je geld lekker in je zak en ga naar een massage salon.
 
Kan hier kort over zijn, wat een waardeloze massage. 30min lang over de benen wrijven voor en achter. Bovenlichaam wordt bijna helemaal overgeslagen. Kleine 10min btb, of iets wat er op moet lijken. Totaal geen teasen en 10min voor tijd aftrekken waar totaal geen gevoel in zit. Hou je geld lekker in je zak en ga naar een massage salon.
Helaas helemaal mee eens PickleRick! Wat je zegt waardeloze massage. Ze is niet onaardig, zeker niet, de ruimte is oke, de locatie ook maar de sessie zelf? Ik zeg: "niet doen". Dacht nog dat het aan mij lag :)
 
Je hebt bij Lana het gevoel dat je op bezoek bent bij een goede vriendin. Eerst ga je onder de douche en word je door haar ingezeept. Je hebt een gesprek over diverse onderwerpen en ondertussen word je met warme massageolie ingesmeerd en word je zachtjes geaaid. Lana zorgt ervoor dat je huidhonger gestild wordt. Na ruim een uur komt het samenzijn tot een plezierig einde en ga je met een rozig gevoel de deur uit.
Wel is het zo dat de tantra, in de zin van het lang werken aan een plezierig einde, minder lang duurde dan bij andere tantradames.
 
Dat 'zachtjes aaien' klinkt nou niet aan een aangename massage.
Het zachtjes aaien was wel aangenaam. Ik ben het met je eens dat het niet voldoet aan de definitie van massage. Het is echter zo dat bijna iedereen die "massages" aanbiedt meer aait dan echt masseert. Dus als je nog echte massage tips hebt, houd ik me aanbevolen.
 
Het zachtjes aaien was wel aangenaam. Ik ben het met je eens dat het niet voldoet aan de definitie van massage. Het is echter zo dat bijna iedereen die "massages" aanbiedt meer aait dan echt masseert. Dus als je nog echte massage tips hebt, houd ik me aanbevolen.
Gewoon naar een goede Thaise salon. Daar kan iedereen doorgaans in ieder geval goed masseren. Of het ero gedeelte ook goed is hangt sterk af van de dame.
 
Ben pas bij haar geweest. Zij is idd een leuke dame. 1,5uur geboekt. 160 euro. Viel best tegen in verhouding wat ik terug kreeg. Ongeveer 30 min kuiten billen zelfde bewegingen masseren. Dacht wanneer gaat er wat gebeuren. Wat er hierboven gezegd wordt klop. Beetje aaien. B2B viel ook tegen. Ze ziet er echt aantrekkelijk uit. Een dame om lekker mee aan de haal te gaan dacht ik. Maar helaas bied ze geen andere diensten voor zover ik weet. Heb het persoonlijk niet gevraagd. Ontvangst, locatie, hygiëne is super. Wat ik kreeg voor 160 euro was voor mij een tegenvaller helaas. Zou misschien liggen aan het moment of per persoon afhankelijk. Geen idee. Ondanks een tegenvaller blijft deze dame toch beetje hangen in mijn hoofd.
 
Een paar maanden terug bij Lana geweest. Zeker een aardige en goed uitziende vrouw. Geen fotomodel, maar een leuke buuf. Contact verliep soepel en netjes op niveau. Makkelijk parkeren en nette woning.

Ik had er echt naar uit gekeken om een goede Tantra te ontvangen en had een uur geboekt. Douchen vooraf was fijn dat ze me gewassen had. Eenmaal op bed begint ze mijn rug te masseren. B2B en was dikke prima, maar vond het wel erg lang duren. Eenmaal omgedraaid was de B2B ook dik prima. Maar ik had tantra verwacht en probeerde haar ook een beetje uit te dagen, maar voelde wat afstandelijk. Je mag haar met respect aanraken ook op haar intieme plekje. Maar eerder van (nou het is dat het moet), weinig interactie en eenzijdig.

Tijdens de massage werd mijn geslachtsdeel niet betrokken in het spel en dat vond ik de grootste teleurstelling. Het was een standaard B2B met even aftrekken achteraf. Als je een tantra verwacht is het zeker een teleurstelling, daar hoort een lingam bij.
 
Als je een klik met haar hebt is het zeer gezellig en wordt je lekker in de "olie" gezet. Houdt er wel rekening mee dat er geen seksuele handelingen mogelijk zijn bij haar met uitzondering van het aanraken van haar lekkere lichaam.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan