Lange dames > 180 cm

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LPS

Stamgast
Forumpionier
831
05/07/21
892
6
Dit was een onderwerp op Hookers, zie het nu niet meer staan hier.
Was altijd leuk om te lezen, want ik hou wel van lange dames.
Verwijzend naar bijgaand artikel - en de dame in kwestie is net niet mijn type - 215 is wel erg lang!
 
Anouk valt ook in deze categorie.
 
Anouk valt ook in deze categorie.
Anouk staat al langer op mijn "lijstje" om te bezoeken. Helaas werkt zei niet vaak en meestal in de avonden.
 
Anouk staat al langer op mijn "lijstje" om te bezoeken. Helaas werkt zei niet vaak en meestal in de avonden.
Ik had voor vanavond een afspraak met haar staan, maar zie nu tot mijn teleurstelling dat haar agenda is leeggehaald. ? (ETA: ziekgemeld)

1 cm langer bij hetzelfde privéhuis (geen ervaring mee):
 
Laatst bewerkt:
Ik had voor vanavond een afspraak met haar staan, maar zie nu tot mijn teleurstelling dat haar agenda is leeggehaald. ?

1 cm langer bij hetzelfde privéhuis (geen ervaring mee):
Ik zou gewoon ff bellen om quasi nonchalant m'n afspraak te bevestigen.
 

Leuke, lieve jongedame met een prachtig lichaam als je van lang en slank houdt, daarnaast nog een prachtig paar borsten (cup D).


Ben onlangs nog bij haar geweest dus kan melden dat de advertentie klopt.
 
Welke regio?


Zit voor de moment in luik. Maar soms ook in gent, oostende, ...
 
Misschien Amber NL ze ontvangt in de geleenstraat. Ze is denk ik rond de 1.75m en een aanrader. Ik weet dat ds girls in den haag een paar lange meiden in dienst heeft. Ik heb zelf geen ervaring met hun.



Veel succes
 
Mickey van privéhuis Diane's Secret in Den Haag schijnt ook langer dan 1.80 te zijn met haar 1.86, maar ik heb dit nog niet kunnen bevestigen:

 
Terug
Bovenaan Onderaan