Recensie Lara, 5th Avenue, Brussel 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doremi

Vaste klant
229
05/02/22
159
14
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
90,00
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vorige week eerst even binnengesprongen in Café Le Coin, aldaar een koffietjegedonken, maar behalve Susanna was er niemand. Susanne is nu niet bepaald mijn sexidool en was daarom weer vlug buiten. Later die dag ben ik dan in de Fifth Avenue beland met de hoop al daar eindelijk wat beters te vinden. Zoals gebruikelijk vond ik er wel een aantal dames, maar veelal te dik tot veel te dik, en met een vrij slonzig voorkomen. Er was wel een uitzondering. Een mooie verzorgde jongedame op hoge hakken en in een mooi strak kleedje. Het duurde even tot we elkaar even konden spreken, en zo vernam ik uiteindelijk zij zich Lara noemde, 30 jaar oud, maar ze ziet er jonger uit. Onmiddellijk heb ik moeten vaststellen dat zij met haar houding, lach, en discrete aanrakingen duidelijk de kunst van het verleiden meester is. Ik viel onmiddellijk als een blok voor haar. In deze mentale toestand ben ik een vogel voor de kat, maar ik heb wel voldoende jaren ervaring op de teller om te beseffen dat enige verleidingstechnieken niet noodzakelijk een voorbode is voor wat ik op de kamer na het overhandigen van het geld zal meemaken. Maar wie niet waagt niet wint, dus deze kans wou ikniet laten liggen.
Op de kamer hadden we de nodige inleidende gesprekken, er was zelfs eenzekere klik. Toen we ons begonnen uit te kleden viel hetverleidingspel echter stil. Zonder kleren is een vrouw meestal nietzo sexy als mét kleren, en vrouwen weten dit maar al te goed. Zijvoelde zich duidelijk wat onzeker en verontschuldigde zich dat zijenkel natuurlijke borsten (een b-cup) met een weinig invallendetepeltjes kon aanbieden. Maar ik stelde haar gerust dat ik geensiliconen lust. En zo belandden we dan op het bed. Vervolgens begon de motor pas echt te sputteren. De bedoeling was dat zij mij een beetje sexueel weet op te winden, dat hoopte ik toch, maar dat viel tegen. Eén enkel kusje op haar lippen mocht wel, maar dan vroeg zij om ermee te stoppen. Kusjes in de halsstreek mocht nog wel, maar zij genoot er duidelijk niet van. Haar borsten mocht ik wel uitvoerig aanraken en kussen. Zij vertoonde echter totaal geen -al was het maar gespeelde- medeleven noch sensueel acteerwerk. Ik deed mijn best om toch maar wat opgewonden te raken en plots vond zij het moment aangebroken om te neuken. Zij haalde het condoom te voorschijn e nprobeerde die rond mijn artillerie te schuiven. Maar dat lukte niet. Zij vroeg dan dat ik het zelf deed. Lara praat frans, maar sommige woorden verstaat zij niet of kent zij niet. Het duurde dus wel even tot ik begrepen had dat ikzelf met het condoom aan de slag moest. Het condoom spande verschrikkelijk hard en het lukte maar met moeite om de boel in orde te brengen. Helaas was ondertussen mijn prille erotische opwinding totaal vervlogen. Toch lukte een penetratie, maar mijn volharding werd niet beloond: ontlading kwam er niet. En zij lag daar maar te staren naar het plafond, geen enkel spoor meer vanhaar bewonderenswaardige sensuele uitstraling. Ik verwacht dat als je in totaal een kleine honderd euro neertelt om te kameren (drankje, kamer en prestatie) het toch niet te veel gevraagd is dat de dame eenbeetje ligt te hijgen of te kreunen om een man te helpen klaarkomen .Maar dat was duidelijk te ver gegrepen. Ik wou haar daar niet op aanspreken want dan was alle pret -of waar nog van overbleef- zeker voorbij. Maar misschien hield zijn dit allles achter de hand als ermeer briefjes worden bovengehaald... Zij vertelde mij echter dat zij geen extra's doet. Ik had de indruk dat zoiets voor haar onontgonnen gebied was.
Ik kwam dus niet klaar en besloot om haar te vragen mij te pijpen, want inderdaad, er werd niet eens gepijpt! Ik moest op de rug liggen en zij tussen mijn benen. Om het toch een beetje leuker te maken vroeg ik voor een andere opstelling, maar dat wou zij niet. En pijpen op eenheel strakke condoom geeft niet veel voldoening, maar zonder condoom-ik had het kunnen voorspellen- wou zij niet. En dus probeerde zij met condoom, amateuristisch en zonder veel emotie. En dan gebeurdewat ik al die jaren nog niet heb meegemaakt: na een minuutje gaat haar hoofdje ophoog en zij vertelt mij dat zij stopt met pijpen. Daar lig je dan...! Om de meubels nog te redden vroeg ik haar dan omeen handjob te doen. Dat was pas echt hilarisch. Met twee vingers een beetje over mijn paal bewegen kom je niet ver. Ik heb dan moeten duidelijk maken dat zij haar volle hand rond mijn pik moest plaatsen en er wat steviger tegenaan moet gaan. Maar ook dat werd geen sukses. Ik begon dus te beseffen dat deze dame duidelijk wat ervaring miste. Ik besloot dan maar om mij zelf te behelpen en vroeg als afsluiter of ik haar borstjes mocht volspuiten, maar dat mocht uiteraard ook wee rniet. Uiteindelijk lukte mij niets, en wenste ik zelfs niet meer klaar te komen. Mijn geduld was op, en ik gaf het ook op, dat was het beste besluit in gegeven omstandigheden. Zij bleef altijd wel heel vriendelijk en verontschuldigde zich dat ze niet beter kon omdat, het lag er ondertussen vingerdik op, zij pas enkele weken in het vak staat (ik kon niet nalaten het haar te vragen). Ik vroeg haar dan wat de andere mannen deden die met haar kameren. "Ooooh,"vertelde zij mij, "die kruipen op mij en schieten vrij onmiddellijk hun zak leeg." Geen noodzaak dus voor haar om nog enige sensuele handelingen te beoefenen als zij op bed belandt!! Ondertussen was voor haar ook de tijd op en konden we inpakken en wegwezen.
Ergens voel ik mij in zak gezet. Deze formule met kamer (Fifth en Le Coin)is te risicovol. Ik heb het elders op dit forum reeds vermeld: voor dit geld en wat ik ervoor kreeg, kan je beter twee maal naar de Arschotstraat om er je kruit weg te schieten met een vluggertje!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan