Recensie Lara, Eindhoven, Baekelandplein 6 links 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Borak

Vaste klant
Forumpionier
134
01/07/21
80
2
Lara ,ze is er weer ,leuke roemeense meid die ik voor Corona weleens bezochte, ik had een clik met haar , lekkere sex ik wou mijn vaste dame van maken , maar ze blijft telkens maar een paar maanden en ga dan terug naar eigen land , dan komt ze weer terug , daar kon ik niet op wachten,maar dat waren wel aardige sessies waarbij beffen , 69., deep throat, en verchillende standjes de revue passeerde, mooi slank lichaam om mee te spelen!
 
Idd een hele vriendelijke vrouw, voor de corona al eens geweest.
Ze kijkt een beetje boos als je haar ziet zitten maar zodra ze de deur open doet dan weet je meteen dat je goed behandeld gaat worden.

Zeker een aanrader als je het op safe wil spelen en gewoon een goede beurt wil voor je geld.
 
Toch maar weer een keer naar Lara geweest, echt een top meid. Super vriendelijk, knap, weet van aanpakken en je kan er een goed gesprek mee voeren als je daar zin in hebt.

Geen idee waarom dit na de eerste keer niet zo is blijven hangen en waarom ik nog zoveel getwijfeld heb om hier heen te gaan. Gewoon echt een topper!

Ik begreep dat ze volgende week zondag (8 mei) weer terug naar huis gaat. Dus mocht je nog tijd en zin hebben, zeker doen, ga je geen spijt van krijgen!

Medio juni/juli komt ze weer terug, mits er kamers vrij zijn.
 
Is Lara weer aanwezig? zoja, op welk nummer? Niet gezien, misschien dat iemand het aan Elisa kan vragen dat is een vriendin van haar.
ik meen ze vandaag gezien te hebben op 7 links,maar was de hele tijd met haar telefoon bezig,ik had een afspraak elders geen tijd gehad voor een praatje jammer Borak
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag kennis gemaakt met Lara. En dat viel niet tegen. Vriendelijk en prima service. Ik vind haar niet de mooiste dvp op het plein. Maar ze doet echt haar best om het je naar de zin te maken. Ze pijpt vreselijk lekker. Enige minpuntje vond ik het kreunen tijdens de seks. Alsof je haar de beste neukbeurt van haar leven hebt gegeven. En omdat zowel zij als jij weet dat dit niet zo is dan denk ik altijd laat dan maar. Volgende keer met beffen
 
Terug
Bovenaan Onderaan