Recensie Lara, Heerlen (voorheen Hoensbroek, Kerkrade) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

melkje

Wandelaar
60
13/10/21
55
7
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kerkrade/549989-lara
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze recentie is gebaseerd op bezoekjes van ca 1,5 2 maand geleden. Achterstallig onderhoud :)

Deze dame zag ik al een hele tijd met plaats Heerlen. Vaia app bevestigd heerlen.
Toen er hoensbroek stond geappt en snel reply dat ze idd in hoensbroek zat.

Locatie was de winkelstraat, en even bellen als je er was.
Er maakte een echt knappe veryde deur open in bikini topje en kort rokje.
Mee naar achteren gelopen waar ze je vriendelijk op het gemak doet stellen.
Heel lief en praatzaam meisje. ze klooit wat met muziek maar dat gaat niet van je tijd af. Mijn vluggertjes (ben 3 x geweest) waren rond tussen de 15 en 25 min.
Ze is super klein en heel slank. Gekochte boobs , dikker dan de b in de advertentie.
Er zit een spaans temperament in.

Ze gaat met passie te werk. mijn 3 bezoekjes begonnen met knuffelen en gezien haart lengte kwam ze maar tot mijn tepelhoogte. erg lief. lekker op bed zitten en je kijkt tegen haar tieten die je kust.

Dit is mijn 3e bezoekje , waar ik de eerste van die dag was, ze was onderweg eerder. Het was ook merkbaar toen ik aankwam had ze haar jas nog aan een wat tassen met spullen (kwam net binnen).

uitgekleed en lekker knuffelen.
Ze raakt geil van spelen met haar tieten en duwde mijnop bed. begint te kussen in mijn nek en gaan naar beneden waarbij ze zachtjes met haar nagels over je lijf gaat (zonder sporen na te laten).
Ze pijpt je heerlijk maar wel met rubber. Zonder is geen optie ook niet tegen meerprijs. Kort stoppen om je geil aan te kijken en poogt je te verleiden om neuken. Ik ga altijd voor pijpen zoals misschien al duidelijk uit andere reviews.
Ik draai om en ga met mij. hoofd tussen haar benen. Kaal en strak kutje. lekker beffen en wat vingerwerk waarop ze na een paar min begon mee te bewegen. Ik verander van positie met beffen waardoor ze weer aan de piemel kan en verontwaardigd opmerkt waarom hij is gekrompen , en speels zegt of ze niet knap en geil genoeg ia om hem hard te houden en begint te kneden en met de nagels de zak de kriebelen. Nadat die hard is gaaf rubbertje om en pijpt ze me heerlijk klaar terwijl ik een nat geworden kutje vinger.
Ze was verontwaardigd want nu kwam ze niet aan haar trekken zei ze. Ze wilde neuken. Vingeren was niet genoeg , waarbij ze mij wel jog even liet doorvingeren en naar mijn idee wel nog van genoot. (mss wat opgeilen voor de volgende?)

Ik was echt onder de indruk. 2x in 1 week gegaan en 3e keer de week erna.
Helaas zit ze nu ins kerkraden. zat ze nog hier , was ik er elke week.

Let wel, de plek in hoensbroek de eerste 2 x hing een heel sterke parfum/deo geur (vrouwelijk). Deze geur gaat in je kleding zitten. Dit moest ik uitluchten en maskeren met eigen au de cologne.

Super geile kleine opdonder..
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze doet alsof ze Spaans is, maar komt gewoon uit Oostblok. Dat gebeurt wel vaker trouwens.
 
Ik heb in Hoensbroek een bezoek gebracht aan deze mooie dame. Een hartelijke ontvangst in geile lingerie. Mmmm een prachtig lijf met juiste proporties.
Zoenen is aan de magere kant, maar de rest van de service is van hoge kwaliteit. Schoon en veilig.
Ik heb genoten van ons samenzijn.
 
Ik vrees dat ze (tijdelijk) weg is. Tijdelijk hoop ik ondat begin dit jaar zou ze stoppen en terug gaan naar huis. Toen ik haar nadat ze naar huis was weer zag adverteren en langs ging vertelde ze waarom en ook nu was de periode tijdelijk.
Op basis van gesprekken die we hadden hoop ik dat ze wel weer terug zal komen. maar niets is zeker. Afgelopen paar weken diverse pogingen gedaan om in contact te komen wat nuet is gelukt.
 
Ze zal wel weer terug komen als het financieel minder gaat.

Zoveel dames die mij hebben verteld dat ze voorgoed gingen stoppen, enkele maanden later was ze er weer

Edit:
Kijk eens aan, toevallig heeft ze zojuist haar advertentie weer online gezet

 
Gister weer eens langs geweest, dit x voor een trio met haar zusje. Voor mij zijn zij en haar zusje 2 toppertjes. Ik ben er dan ook met regelmaat. Behandel ze met respect, dan is veel mogelijk.
 
Ze zien er beide heel leuk uit.
Volgens mij zijn ze nu weg voor vakantie. Ik ga niet over de prijs. Dat moet ieder zelf onderhandelen ☺️

Het is in iedergeval de moeite waard. Let wel op! Het is geen lesbisch trio
 
Terug
Bovenaan Onderaan