Recensie Lara - Salon 261 - Alphen 4,68 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al twee keer bij Lara geweest in Alphen bij Salon 261. Lara is mooi, wel bespraakt en kan pijpen als de beste. De date voelt echt als een GFE! Ze ziet mij snel weer!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9755343-lara
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst bij Lara geweest waar ik eigenlijk al een tijdje naar heb uitgekeken. Wat een lieve en mooie vrouw is Lara! Ze zorgt ervoor dat je je op gemak voelt en ik had ook niet het gevoel dat ze alles snel wilde afraffelen.

Het voelde echt aan als een GFE, dus deze ervaring blijft me nog wel een tijdje bij! :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
She deserves happiness more than Matthieu Ricard and money more than Elon Musk!
 
Gisteren voor de eerste keer bij Lara geweest.
Zoals gewoonlijk netjes ontvangen door de bardame in de salon, Lara werd geroepen dat de afspraak er was.
Toen ze me kwam halen voelde ik iets geruststellends in me komen.
Op de kamer eerst lekker samen douchen en daarna naar het bed.
Wat daar allemaal heeft plaats gevonden houd ik tussen ons maar dat er wat mij betreft herhaling gaat komen heeft geen twijfel

Lara bedankt voor alles.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9755343-lara-lynn
Totale kosten (in euro)
180
Lara, had mij kleine 10 min laten wachten on de ontvangst ruimte in Alphen. Werd steeds nieuwsgieriger naar haar verschijning in real life. Foto's van haar advertentie maakte erg nieuwsgierig naar haar. Lara is een wat ik noem een mooie meid, waar ik op straat ook mn oven op zou laten vallen in het voorbij gaan. Op de kamer is Lara een releaxte prater. Komt ontspannen over. Tijdens het douchen ondoet Lara zich van haar lingerie en ligt uitnodigend op het bed wanneer ik mij afdroog. Ik heb het initiatief bij Lara gelaten, wat een volgende keer meer gelijkwaardig zal aanpakken. Ik kwam avhteraf denk ik wat passief over. Maar heb zeker genoten. Van de massage, die ik volgende keer ook graag met haar prachtige billen afgewisseld wil hebben. Heerlijk 2 keer klaar gekomen.
 
Je geeft pijpen 4 sterren en tongzoenen 5... Ze tongt echt heerlijk vol en pijpt minder lekker of moet ik het anders interpreteren?
Lara, had mij kleine 10 min laten wachten on de ontvangst ruimte in Alphen. Werd steeds nieuwsgieriger naar haar verschijning in real life. Foto's van haar advertentie maakte erg nieuwsgierig naar haar. Lara is een wat ik noem een mooie meid, waar ik op straat ook mn oven op zou laten vallen in het voorbij gaan. Op de kamer is Lara een releaxte prater. Komt ontspannen over. Tijdens het douchen ondoet Lara zich van haar lingerie en ligt uitnodigend op het bed wanneer ik mij afdroog. Ik heb het initiatief bij Lara gelaten, wat een volgende keer meer gelijkwaardig zal aanpakken. Ik kwam avhteraf denk ik wat passief over. Maar heb zeker genoten. Van de massage, die ik volgende keer ook graag met haar prachtige billen afgewisseld wil hebben. Heerlijk 2 keer klaar gekomen.
 
Je geeft pijpen 4 sterren en tongzoenen 5... Ze tongt echt heerlijk vol en pijpt minder lekker of moet ik het anders interpreteren?
laat ik vooral benadrukken dat een ieder zn eigen voorkeuren heeft, dus de recentie ajb lezen als mijn ervaring. De sterren zijn gegeven volgens mijn beleving en wat ik het lekkerst vind. Laat ik ook zeggen dat het feit dat ik Lara een recentie geef voor mij betekend dat zij het meer dan waard is voor mij om te bezoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
320
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lara remains one of the sweetest girls in the Salon. My dates with Lara never turn out to be disappointing. Lara still looks stunning and French kisses wonderfully. One thing I hadn't tried with Lara before was a missionary style fuck on a sofa and this time it was checked off the list; albeit slightly different than what I had hoped for- -in the small sofa as we couldn't get the VIP room. It's a pity Salon 261 has only one of those VIP rooms. The Salon also remains one of my favorite Salons after Leiden Prive. Great hospitality and reception and a decent amount of discreetness.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan