Recensie Lara - Salon 261 - Alphen 4,68 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9755343-lara-lynn
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Link bij salon261
Eigen website

Heerlijke date gehad met Lara in Salon261.
Fijne b2b-massage, lekkere en leuke seks. Fijn om te zoenen.
Heel leuke vrouw.

Ik wil haar zeker weer zien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alphen-aan-den-rijn/9755343-lara
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lara is een dame die qua looks perfect bij mijn smaak past. Lekker naturel en een girl next door vibe.

Mocht je echt specifiek een dame zoeken die een goede b2b massage geeft, dan zou ik even verder zoeken. De b2b massage is niet super erotisch, maar wel een prima opmaat naar wat er verder nog komt. Ze heeft een prachtig lichaam om verder te verkennen. Echt een genot!

Ik geef haar 5 sterren omdat het een fijn bezoek was. Of ik snel weer eens langs ga weet ik nog niet omdat de klik toch een beetje miste. Het kan niet altijd raak zijn en dat verschilt ook gewoon van persoon tot persoon. Lara is in ieder geval een dame die ik kan aanbevelen.
 
Lara is een dame die qua looks perfect bij mijn smaak past. Lekker naturel en een girl next door vibe.

Mocht je echt specifiek een dame zoeken die een goede b2b massage geeft, dan zou ik even verder zoeken. De b2b massage is niet super erotisch, maar wel een prima opmaat naar wat er verder nog komt. Ze heeft een prachtig lichaam om verder te verkennen. Echt een genot!

Ik geef haar 5 sterren omdat het een fijn bezoek was. Of ik snel weer eens langs ga weet ik nog niet omdat de klik toch een beetje miste. Het kan niet altijd raak zijn en dat verschilt ook gewoon van persoon tot persoon. Lara is in ieder geval een dame die ik kan aanbevelen.
Dankjewel voor je aanbeveling en je feedback 😊❤️
 
Does she have a belly now? I had a date with her and the belly made my sex drive go down.
I am amazed by this comment. Your profile not only allows me to find out who you are, but also that you tried to meet up a few times after our date.

Beauty is very subjective, so it's fine if you don't like my looks. But why bother to make a new appointment few time after?

At least you don't have to worry about my body anymore, because if you don't know how to approach a woman and her body in a respectful way, you're not welcome.

Have a good one! 😄
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
I had a date with her for one hour. It started with a nice body to body massage with oil. Then we started kissing and having sex. It was very passionate and she is a beautiful women. At the end she gave me a slow oily handjob, very mindblowing. Perfect time with her.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag 2 uurtjes afgesproken, eerst lekker samen gedoucht, daarna een lekkere massage op bed,afgesloten met intiem en daarna nog even lekker gekletst.
Ze ziet er knap uit,overeenkomstig de foto's. Dankjewel Lara!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Met Lara een fijne en lekkere date gehad. Vooraf via whatsapp contact gehad voor bespreken van mijn wensen voor de date en ontvangst. Bij aankomst was ik bijzonder positief verrast door Lara, een mooie en lange verschijning. Vooraf samen onder de douche gegaan. Daar elkaar al verkend. Op bed verdergegaan met een B2B massage die overging in intiem en pijpen. Heb er van genoten. Na afloop nog even samen douchen, Lara heeft nog even mijn rug gewassen voor het verwijderen van de olie. Nog even wat nagepraat en vetrokken.

Voor mij een goede ervaring met een mooie, spontane Nederlandse dame. Lara had rekening gehouden met de wensen die ik vooraf had doorgegeven. Ze heeft er een vaste klant bij, ik ga snel weer een afspraak maken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren weer eens een bezoekje gebracht aan salon261. Omdat mijn favoriet Farah niet aanwezig was gekozen voor Lara welke ook op mijn lijstje stond om te bezoeken. Lara is een leuke spontane dame die het je zeker naar je zin maakt.
Bij binnenkomst op de kamer eerst de financiele kant afgewikkeld om vervolgens ons beide even op te frissen onder de douche waarbij zij je heerlijk uitdaagd.
Op bed eerst genoten van een b2b massage welke ik als goed heb ervaren, na het omdraaien werd mijn grote vriend met haar hand en tussen haar borsten heerlijk verwend wat resulteerde dat ik vrij snel klaar kwam, Na een korte break voor de tweede ronde gegaan waarbij we beide elkaar hebben verwend wat resulteerde in een tweede goal.......
Beetje op het bed bijgekomen waarna het tijd was om de olie te verwijderen en afscheid te nemen.
Leuke date met leuke dame
 
Laatst bewerkt:
Gisteren weer eens een bezoekje gebracht aan salon261. Omdat mijn favoriet Farah niet aanwezig was gekozen voor Lara welke ook op mijn lijstje stond om te bezoeken. Lara is een leuke spontane dame die het je zeker naar je zin maakt.
Bij binnenkomst op de kamer eerst de financiele kant afgewikkeld om vervolgens ons beide even op te frissen onder de douche waarbij zij je heerlijk uitdaagd.
Op bed eerst genoten van een b2b massage welke ik als goed heb ervaren, na het omdraaien werd mijn grote vriend met haar hand en tussen haar borsten heerlijk verwend wat resulteerde dat ik vrij snel klaar kwam, Na een korte break voor de tweede ronde gegaan waarbij we beide elkaar hebben verwend wat resulteerde in een tweede goal.......
Beetje op het bed bijgekomen waarna het tijd was om de olie te verwijderen en afscheid te nemen.
Leuke date met leuke dame
€350 ?

je bent de hele dag gebleven ? 😎
 
Gisteren weer eens een bezoekje gebracht aan salon261. Omdat mijn favoriet Farah niet aanwezig was gekozen voor Lara welke ook op mijn lijstje stond om te bezoeken. Lara is een leuke spontane dame die het je zeker naar je zin maakt.
Bij binnenkomst op de kamer eerst de financiele kant afgewikkeld om vervolgens ons beide even op te frissen onder de douche waarbij zij je heerlijk uitdaagd.
Op bed eerst genoten van een b2b massage welke ik als goed heb ervaren, na het omdraaien werd mijn grote vriend met haar hand en tussen haar borsten heerlijk verwend wat resulteerde dat ik vrij snel klaar kwam, Na een korte break voor de tweede ronde gegaan waarbij we beide elkaar hebben verwend wat resulteerde in een tweede goal.......
Beetje op het bed bijgekomen waarna het tijd was om de olie te verwijderen en afscheid te nemen.
Leuke date met leuke dame
Zoenen geef je 3 sterren. Ze doet het niet helemaal vol begrijp ik?
 
Gisteren weer eens een bezoekje gebracht aan salon261. Omdat mijn favoriet Farah niet aanwezig was gekozen voor Lara welke ook op mijn lijstje stond om te bezoeken. Lara is een leuke spontane dame die het je zeker naar je zin maakt.
Bij binnenkomst op de kamer eerst de financiele kant afgewikkeld om vervolgens ons beide even op te frissen onder de douche waarbij zij je heerlijk uitdaagd.
Op bed eerst genoten van een b2b massage welke ik als goed heb ervaren, na het omdraaien werd mijn grote vriend met haar hand en tussen haar borsten heerlijk verwend wat resulteerde dat ik vrij snel klaar kwam, Na een korte break voor de tweede ronde gegaan waarbij we beide elkaar hebben verwend wat resulteerde in een tweede goal.......
Beetje op het bed bijgekomen waarna het tijd was om de olie te verwijderen en afscheid te nemen.
Leuke date met leuke dame
Bedankt voor je review ❤️
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
230 +10 Tip
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Good quality services. Has a really sweet smile.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspraak maken met Lara ging via WA erg vlot! Ik kon de volgende ochtend al langs bij Lara.

Het is een mooie vrouw en erg vriendelijk.

Bij aankomst snel even gedouched en toen begon het feest in een mooie airco kamer.

Ze begon met een b2b massage. Een echt b2b massage is het niet echt, maar het was wel lekker. Ze zat vooral met haar borsten over mijn hele lichaam. Erg lekker, maar meer zat er niet in.

Daarna belanden we in een zoen partij welke langzaam overging in een lekkere lik beurt. Heb heer lekker klaar gelikt. Waarna ze mij heerlijk pijpte mc

Nadat ze mij heerlijk had gepijpt met bijbehorende prostaat massage wat ze erg lekker deed. Lekker met haar geneukt in verschillende strandjes met een mooi einde!. Tijd vloog voorbij!

Samen nog gedouched, en daarna weer met een grote Smile naar huis gegaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
320 + 50 Tip
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Getting better every time.
 
Terug
Bovenaan Onderaan