Recensie Lara Schilde 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mamasaninthehouse

Wandelaar
95
20/05/22
38
12
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/iara-i-serve-without-fuss-with-great-pleasure.html
Totale kosten (in euro)
60€
Ik ben bij deze Braziliaanse in Wijnegem langsgeweest , kreeg natuurlijk eerst een andere dame . Na veel vijven en zessen kwam toch diegene die ik voor ogen had en zij is idd dezelfde als op de foto's, een knapperd.
Had 60€ geregeld op voorhand (bazin) voor 15 min. Ik ga haar een briefje van 100€ , had geen ander.
Ze ging ostentatief liggen alsof ze een lijk was, aanraken was des duivels. Erotiek was ver te zoeken en ze wou na nog geen 10 min de boel opblazen, had ook moeite met haar attitude. Ik vroeg de 40€ terug en zij zei dat ik 100€ moest betalen en ze was gewoon het afgebold. Het eerste meisje kwam dan terug om mij buiten te zetten. Ik heb de bazin aan de lijn gekregen en kon bewijzen dat ik 15 besteld had. Engels is zeer matig en toen heb ik met de politie gedreigd. Toen kwam het toch in orde. Wat een gedoe en wat een kreng van een wijf. Ik hoop dat ik deze info op voorhand had gelezen. 1 van de slechtste ervaringen ooit.

Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/iara-4/
Totale kosten (in euro)
100
Ik kan bovenstaande ervaring bevestigen. Zo slecht dat ik hier zelfs speciaal een account voor heb aangemaakt.
Zeer knappe vrouw ja, maar de service verpest het volledig. Doet het duidelijk tegen haar goesting en heeft dan ook nog een chagrijnige attitude tegenover de klant. Bijna niets mag qua aanraken, kussen, ... Beweegt niets mee, benen gingen zelfs amper open waardoor ik constant het gevoel had weggeduwd te worden in missionaris, doggy was ook zwak. Veel te droog ook, moest zelf om glijmiddel vragen en praat geen woord engels wat alles nog ongemakkelijker maakte... Oh ja, ze had ook een timer gezet, die bijna 10 minuten te vroeg afging...
Kortom, pure geldverspilling!

Terug
Bovenaan Onderaan