Recensie Larissa (Alb), Aken, Antoniusstraße 15 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Der Spritzer

Vaste klant
Supporter
Forumpionier
132
29/06/21
156
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels voor velen die regelmatig in Aken komen is dit geen onbekende meer. Larissa (179cm, slank, blond krullend haar, prachtige ogen en een mooie cup) is een beleving die ik in de raamprostitutie nog niet eerder heb meegemaakt. Deze jongedame van 26-27 jaar oud kan ofwel uitstekend acteren of we hebben hier te maken met een echte nymfomane die geniet van haar werk.

Na binnenkomst begint ze zachtjes aan je lichaam te friemelen en kusjes te geven in je nek, borst, tepels, terwijl ze met haar hand langzaam richting jonge heer en ballen gaat, in het geval dat die nog niet ontwaakt is zal dat niet lang meer duren als ze daar wat mee speelt, eenmaal hard dan gaat het condoompje erom en positioneert ze zich in 69 zodat je van een mooi uitzicht kunt genieten te weten haar gleufje. Als je wilt trek je dat wat naar je toe zodat je haar ook met je mondje kunt verwennen. Pijpen doet ze hartstikke lekker, maar met condoom vind ik daar persoonlijk altijd niet zo heel veel aan. Dus tijd voor actie, ze draait zich om en met haar gezicht naar je toe hurkt ze boven je en schuift ze hem zo bij haar naar binnen. Daarna gaat ze lekker op en neer. Vervolgens wilde ik missionaris waarbij ik haar beentjes lekker vast heb en goed naar haar knappe koppie kan kijken. Als je met haar tepels speelt wordt ze helemaal wild. Met moeite hield ik het vol om het af te maken in doggy, maar dat duurde niet meer lang.

Larissa haalt vervolgens het gevulde condoompje met een velletje keukenrol van je piemel af en je kunt je aan de wasbak terug opfrissen. Ook is er wat tijd voor smalltalk.

Ze is te herkennen aan het naambordje aan de deur.
 
idd een super dame, is heel vaak bezet in de straat. ik heb haar vorig jaar in corona tijd privé bezocht en was echt super. ze is nu dagelijks nog steeds tot 21uur prive te bezoeken en na die tijd vindbaar in de A-strasse.
 
Dat wel alleen erg duur. Van achter is ze een stuk strakker en kon flink doorrammen. Zo hard dat ze erover begon tegen Laura toen we klaar waren haha :p Helaas maar 1 standje mogelijk en blijft voor mij een arrogante profi dit kind dus laat haar links liggen. Size is geen probleem trouwens.,
 
Peter 89, ik weet niet bij welke Larissa jij geweest bent, maar voor €80 inclusief anaal zal ze niet doen en de Laura die Larissa kent is niet eens in Duitsland. Daarbij komt dat Larissa de hele dag, avond en nacht met mij samen is geweest. We hebben er een leuke dag van gemaakt: shoppen, lekker uiteten, bioscoopje en thuis relaxen. En weet niet of je Larissa bedoelt met arrogant, maar dat is ze dus helemaal niet
 
Dit was in 2018 voor het laatst. Hoe bedoel je zal ze niet doen is 80 te weinig daarvoor? Heb er in 2017 ene anaal gedaan die het alles bij elkaar voor 50 deed, 1x zelfs voor 40 dus is zo gek nog niet dit.
Fijn dat ze jou wel ligt ieder z'n smaak he en klik.
 
Ben daar een tijdje geleden ook eens geweest maar toen was t nog 30 € voor een wipbeurt. Tijdens het neuken zei ze nog zo met een lach: je mag overal aanzitten hoor. Ze doet het echt graag en ze was toen nog behoorlijk strak. Echt een buitenbeentje voor de raambuurt. Er zijn veel prive dames die daar niet in de buurt komen.
 
Onderstaand bericht staat recent op Rheinforum.

Übrigens hatte Larissa vor ein paar Tagen in ihrem Whatsapp Status, dass sie nur noch diesen Monat oder sogar nur noch diese Woche arbeitet. Es klang so, als würde sie danach komplett aufhören. Aber vielleicht war auch nur ein Urlaub gemeint.

Larissa gaat dus na afloop van deze maand of deze week stoppen.
Ongewis is, of het hier een vakantie betreft of een definitieve stop.

Afwachten maar......
 
Onderstaand bericht staat recent op Rheinforum.

Übrigens hatte Larissa vor ein paar Tagen in ihrem Whatsapp Status, dass sie nur noch diesen Monat oder sogar nur noch diese Woche arbeitet. Es klang so, als würde sie danach komplett aufhören. Aber vielleicht war auch nur ein Urlaub gemeint.

Larissa gaat dus na afloop van deze maand of deze week stoppen.
Ongewis is, of het hier een vakantie betreft of een definitieve stop.

Afwachten maar......

Nadere info,
Larissa stopt met privé ontvangst maar blijft verder gewoon werken in het straatje.
 
Pfff gelukkig maar. Was van plan om binnen nu en 3 weken naar het straatje te gaan. Nog zelden eerder zo'n topper gezien en meegemaakt. Echt mega knap, super fris en hygiënisch en spontaan en vriendelijk ook nog. Niks uit de hoogte wat je wel van zo iemand met zo'n uiterlijk zou verwachten.
 
Ik kom uit Amsterdam en was vandaag toevallig met vrienden uit eten in Aken. Na het eten gezegd dat ik even een kort ommetje ging wandelen (wat nog waar was ook ;) ). Snel de Antoniusstrasse in en door naar nr 15, want ik was benieuwd naar jullie tip. Zondagavond rond 21.45 uur. Volgens mij stond die Ornela wel op nr 13 (die zag er leuk uit!), maar op nr 15 was eerst het gordijn dicht en toen stond er een niet zo appetijtelijke dame met een iets te aanwezige buik....deel ik jullie smaak niet of staat er bij dat raam wel eens een andere dame als Larissa niet werkt?
Of was dat al #17?
Ik moest me haasten, dus had niet alle tijd, maar was erg benieuwd.....denk dat ik haar gemist heb....of....? wie weet meer? :)
 
Ik kom uit Amsterdam en was vandaag toevallig met vrienden uit eten in Aken. Na het eten gezegd dat ik even een kort ommetje ging wandelen (wat nog waar was ook ;) ). Snel de Antoniusstrasse in en door naar nr 15, want ik was benieuwd naar jullie tip. Zondagavond rond 21.45 uur. Volgens mij stond die Ornela wel op nr 13 (die zag er leuk uit!), maar op nr 15 was eerst het gordijn dicht en toen stond er een niet zo appetijtelijke dame met een iets te aanwezige buik....deel ik jullie smaak niet of staat er bij dat raam wel eens een andere dame als Larissa niet werkt?
Of was dat al #17?
Ik moest me haasten, dus had niet alle tijd, maar was erg benieuwd.....denk dat ik haar gemist heb....of....? wie weet meer? :)
Je hebt haar idd gemist! Dat zijn 3 ramen naast mekaar en Larissa is de meest rechtse. Staat ook 'Larissa' op de deur. Ze is duidelijk herkenbaar aan de mooie volle bos krullend haar en geweldig figuur.

Als ze bezet is is dat uiteraard te zien aan de gesloten gordijnen, maar als je goed kijkt en ziet dat het licht uit is, dan pas weet je zeker dat ze niet beschikbaar is en waarschijnlijk klaar is met werken.
 
Dan denk ik dat dat het geval was.
?
Balen, want was erg benieuwd! :)

Zo vaak ben ik niet in deze buurt en ik was bij de Dom in de buurt aan het eten, dus ik ging ervoor.
Maar zondag, rond 22 uur....
?

Waren overigens best veel dames aan het werk, maar denk dat ik dan een dame bij het middelste van de drie ramen van #15 heb gezien en Larissa's gordijn dicht was omdat ze een klant had, maar eigenlijk denk ik dat ze niet (meer) werkte die avond.
Mocht iemand dat kunnen inschatten dan hoor ik het graag!
Klopt het dat er naast Larissa een niet zo boeiende same staat voordat je weer links daarvan Ornela bereikt?
En rechts van waar Larissa staat waren een soort shutters deuren dicht als ik het goed heb.
 
Kans is idd niet echt groot dat je Larissa voor het raam ziet staan. Ze is meestal bezet. Toen ik haar voor het eerst zag dacht ik dat ze nieuw was in de straat maar ze bleek er toch al een aantal jaren te werken, haha. Moet zeggen dat ik er niet elke maand ben maar toch...
In de jaren dat ik wandel en misschien onderhand wel 1000 verschillende dames achter ramen heb zien staan blijft zij toch zeker in de top 5 staan van mooiste meisjes die ik gezien heb dus dat zegt wel wat denk ik.
 
Dan denk ik dat dat het geval was.
?
Balen, want was erg benieuwd! :)

Zo vaak ben ik niet in deze buurt en ik was bij de Dom in de buurt aan het eten, dus ik ging ervoor.
Maar zondag, rond 22 uur....
?

Waren overigens best veel dames aan het werk, maar denk dat ik dan een dame bij het middelste van de drie ramen van #15 heb gezien en Larissa's gordijn dicht was omdat ze een klant had, maar eigenlijk denk ik dat ze niet (meer) werkte die avond.
Mocht iemand dat kunnen inschatten dan hoor ik het graag!
Klopt het dat er naast Larissa een niet zo boeiende same staat voordat je weer links daarvan Ornela bereikt?
En rechts van waar Larissa staat waren een soort shutters deuren dicht als ik het goed heb.
Maar je bent dus nergens meer naar binnen gegaan?
 
Maar zondag, rond 22 uur....
?

Waren overigens best veel dames aan het werk, maar denk dat ik dan een dame bij het middelste van de drie ramen van #15 heb gezien en Larissa's gordijn dicht was omdat ze een klant had, maar eigenlijk denk ik dat ze niet (meer) werkte die avond.
Mocht iemand dat kunnen inschatten dan hoor ik het graag!

Die avond was ik zelf bij Larissa. Vandaar dat ik weet dat ze er wel degelijk was. Soms stopt ze rond 21.00u en zoals hierboven genoemd; ze is snel weer bezet waardoor de kans op 'voor de ruit zien zitten' minimaal is.
 
Ok, maar de kans bestaat dus ook dat ze net weg was als ze soms al om 21 uur stopt. Het oogde heel donker precies op die plek van de straat....dus het licht leek uit te zijn in de kamer waar het gordijn dicht was....haha, we zullen het nooit zeker weten....


@Jossie_Badpak Nee, ik was puur gericht op Larissa nav jullie recensies. Daarnaast dronk het gezelschap nog een drankje na de maaltijd en fronste ze al wat wenkbrauwen toen ik opeens een ommetje ging doen en zei dat ik met 30 minuten weer terug was.
Dus ik hoefde niet perse te gaan, maar had voor Larissa graag een uitzondering gemaakt. :)
 
Die status is sinds 1 augustus wat achterhaald want toen is ze gestopt met prive ontvangen en begint in de middag ergens in de A-Strasse.
Idd. Ze werkt nu enkel nog in de straat. Ze vertelde mij zondag dat ze vanaf nu vrijdag naar huis gaat en niet wist wanneer ze terug kwam. LET OP! Deze info van haar was voordat het bestuur van NRW vandaag de regels mbt de 'stufes' aanpaste, en de straat dus niet dicht hoeft vanaf vrijdagnacht!

Ik denk dat ze alsnog huiswaards keert, zoals de dames wel vaker doen, maar wel spoedig terug keert.
 
Ik persoonlijk zou het niet fijn vinden als iemand online mijn telefoonnummer zou vragen en al helemaal niet als het ook nog eens online door iemand anders wordt doorgegeven als ik er zelf geen toestemming voor zou geven. Dat is een kwestie van respect hebben. Daarbij komt dat in eerdere berichtgeving al is aangegeven dat ze gestopt is met privé ontvangsten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan