Recensie Larissa (Alb), Aken, Antoniusstraße 15 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs bij Larissa langs geweest. Had het in 2021 al eens geprobeerd, maar haar toen niet getroffen en aangezien ik niet in de buurt woon achtte ik de kans klein dat ik haar ooit zou treffen.

Maar onlangs was ik een paar dagen in Aken en belandde ik zelfs 2x in het straatje.


Ik wist niet of Larissa er zou zijn, dus wandelde de straat gewoon op en neer en er waren een stuk of 3 dames die mijn interesse hadden.
Op nr 13 keek ik extra aandachtig, maar al die dames voldeden niet aan de omschrijving die jullie hierboven van haar hebben gegeven. Wel was er een dame op nr 15 die ik gelijk de moeite waard vond, maar die had lang glad donkerblond haar dus ik dacht eigenlijk dat ze het niet kon zijn.

Toch besloten haar te bezoeken en blijkbaar, een tikje zenuwachtig wellicht, om het naambordje heen gekeken, want toen ze zich op de kamer voorstelde als Larissa moest ik direct van oor tot oor glimlachen.
Wilde toen nog niet laten blijken dat ik dit topic kende, anders kom je toch wat freaky over, dus gewoon een praatje gemaakt en al snel op het bed beland.

Maar juist omdat ik het niet verwachtte en omdat ik haar had uitgekozen zonder te weten dat ze het was voelde het wel als een soort dubbele voltreffer.

Ze was ook in mijn geval direct vriendelijk en sympathiek, hoewel ik wel denk dat het een dame is die precies weet wat ze doet. Ze viel wel meteen in de kleine categorie van dames waarbij ik dan denk: Wow, zo knap en intelligent, bijna jammer dat ze dit werk doet.....hoewel je ook blij bent haar op een plek als deze te kunnen bezoeken. Dat blijft een dubbel gevoel.

Ze ging zijwaarts zitten en gaf aan dat ik haar mocht aanraken terwijl ik genoot van haar plezierig uitgevoerde blowjob. Amsterdam en Den Haag zijn grotere steden, maar ik weet aldaar weinig dames te vinden die de looks van Larissa hebben en je direct zo goed aanvoelen.

Daarna gekozen voor missio, maar aangezien ik een lange dag achter de rug had en door de warmte van de afgelopen week vond ik het toch moeilijk om in die positie te finishen. Lag volledig aan mij, want Larissa liet me een en ander precies uitvoeren hoe ik het wilde en gaf me ondertussen geile blikken.

Gewisseld naar doggy en in die positie vond ik haar kontje nog mooier dan ik in eerste instantie had kunnen zien en het duurde niet lang voordat ik uit mijn tenen klaar kwam.

Tijdens het napraatje wel aangegeven dat ik al eens eerder naar haar op zoek was geweest en haar naam van het forum kende. En dat ik eerst op zoek was naar een dame met krullend haar (hoewel ik glad haar de voorkeur geef) en toen zei ze dat ze vanwege de hitte haar haar steil had gemaakt/ontkruld had.

Daarnaast bevreemdde de hele C of D cup discussie me achteraf nogal, want ik zou zeggen een naturelle B cup met mooie tepeltjes. Lang slank lichaam, ongeveer 1,80 meter, knap gezicht met een spannende oogopslag.
In een flits dacht ik nog even: Zou het een andere dame zijn die op de plek van Larissa werkt, maar ze gaf zelf aan dat ik, als ik twijfel had, toch gewoon naar haar naambordje had kunnen kijken en verder zei ze ook dat ze altijd ongeveer op hetzelfde plekje staat als ze er is.

Twee dagen later wandelde ik weer door het straatje, iets eerder op de dag en eigenlijk wilde ik meer kijken hoe de straat overdag was, had geen plannen om naar binnen te gaan.

Het was stikheet, er waren nauwelijks wandelaars en ondanks dat stonden er toch zo'n 25 dames die me allemaal persoonlijke aandacht gaven. Bij Larissa's raam leek het donker en ik twijfelde even of ik toch een andere dame zou bezoeken, want ik was hier nu toch.

Nog 2x op en neer gelopen en toen ineens bleek ze er toch te zijn. Het voelde heel logisch om weer naar binnen te wandelen en dat leek zij ook tamelijk vanzelfsprekend te vinden.
Ik gaf nog even aan dat ik er nu voor de 2e keer in 3 dagen was, maar ze zei dat ik daarmee echt geen uitzondering was.

Wederom was ze zeer hartelijk, hoewel ze wel aangaf dat het enorm warm weer was om te werken met de zon die op dat tijdstip precies de kamers in schijnt.

Het bezoekje verliep ongeveer hetzelfde en was wederom intens en geheel naar wens.
Maar er daarom dus voor gekozen om de twee bezoekjes in 1 recensie te plaatsen.

Nu wist ik bij het vertrek echter zeker dat het een flinke poos kan gaan duren voordat ik haar weer tref, omdat Aken voor mij enorm uit de route ligt. Erg jammer want dit waren 2 bezoekjes waar ik erg tevreden mee was.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij binnenkomst stapte ze op de staart van haar kleine hondje.
UItgekleed en Larissa was al bezig met het wasje. Ze is lang, met 1 been op de wasbak wist ze heerlijk haar poes boven de wasbak te plaatsen.
Mooi koppie om naar te kijken en heerlijke borsten en ze is vooral ook lang.
29j en albanees van oorsprong. Leuk gesprek, doet haar best om het gezellig te maken

ik besloot voor het bed te blijven staan en ze begon heerlijk met mini me te spelen, kriebelen met haar nagels.
Even later de condoom erom en hij verdween in haar mond, regelmatig kwam haar tong naar buiten om mini me goed te verwennen.
strelen was toegestaan, spelen met haar kutje / vingeren werd vriendelijk duidelijk gemaakt dat ze dat niet wou.
Heerlijk verwend en geweldig om dat mooie koppie mijn pik te zien weg happen.
daarna werd ik uitgenodigd om te gaan liggen zodat ze me cowgirl kon rijden, stevig en goed tempo. Behoorlijke beenspieren want ze stond continu op haar voeten zodat ik heerlijk kon kijken hoe mijn pik volledig naar binnen werd geloodst.
Doggy na enige tijd en ook daar draaide ze zich zo dat ik alles mooi kon zien. Heerlijk om in haar ogen te kijken onder het neuken.
Tussen missionaris nog even gekeken al aftrekkend hoe ze zich goed ging liggen. En ging lekker liggen en terwijl ik keek speelde ze even met zich zelf.
Tijd om in Missio de mIssie af te maken en het condoom vol te spuiten.

Na afloop nog even kletsen en knuffel voor ik naar buiten liep.
Mijn flesje water was bijna leeg, kon hem eerst niet vinden. Deze werd nog een gedeelte bijgevuld.

Waanzinnig mooie, leuke gezellige dame.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zondag weer een keertje bij Larissa geweest. Dit was de 3e keer. Al de keren een prima ervaring. Ze is aardig in de omgang. Pijpen doet ze goed zelfs zonder haar handen te gebruiken. Ze is een absolute professional. Weet wat mannen willen en speelt er op in. Ik ga nog een keertje terug, en dan wil ik haar anaal nemen.
 
3 weken geleden ben ik twee dagen in het straatje geweest kijken of ze aanwezig was, gordijnen gesloten geen Larissa te zien ben meerdere keren gaan kijken.

Deze week ook weer 3 keer geweest en helaas weer niet gezien.. ben op verschillende tijden geweest.. ze heeft het echt drukker dan ooit geloof ik
 
Heb er ookal tijdje niet meer gezien. Wel later in de avond tegen 2100-2200 dat ik er was.
Zo druk kan ze het toch niet hebben...kom vaker in het straatje maar altijd wel een "glimp" van haar kunnen opvangen. Normaal kom ik zelden of nooit bij haar, misschien 1 a 2 keer per jaar, nu lijkt ze spoorloos...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naar aanleiding van alle positieve reacties heb ik gisteren Larissa bezocht.
Nr 15 rechts was eerst leeg, maar na aantal keren op en neer wandelen was het gordijn leeg en ik hoopvol.
Naar mijn mening veel knappe dames aanwezig
Nog aantal keer de straat op en neer en daar verscheen een prachtige jonge dame. Na 2x bewonderend langswandelen haar aangesproken.
Na de eerste kennismaking, uitkleden en wat eerste strelingen en mocht ik haar in 69 beffen terwijl ik heerlijk werd gepijpt. Daarna bereed ze me in cowboy en hebben we het in doggy afgemaakt.
Herhalingsgevaar zeer groot.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
3000
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb mijn beste ervaring ooit gehad.
Bijna 24 uur lang ben ik met Larissa samen geweest.
Het begon met een standaard bezoek aan haar, al snel bij betaald om 1 uurtje te blijven, in dat uurtje genoten van haar orale kunsten en lekker geneukt.
Ik wilde meer, maar ik moest naar huis ik had dingen daar te doen.
Ze bood aan om met mij mee naar huis te gaan voor 2000€ en ze zou dan in totaal 8 uur blijven, ik had een financiële meevaller dus waarom niet.
Eerst hebben zijn we nog even samen op de Kerstmarkt geweest en toen naar huis gereden.

Ik was natuurlijk erg geil, eenmaal thuis kon ik niet van haar afblijven en zij niet van mij.
Ze duwde mij de bank op en ze ging al snel op haar knieën zitten, weer genoten van alles wat ze te bieden heeft.
De tijd vloog voorbij, beetje met elkaar praten, beetje eten en al de andere gebruikelijke dingen die je met een bloedmooie vrouw doet ;)
Ik vroeg of het mogelijk was of ze tot de ochtend kon blijven omdat het allemaal relaxed was, dit was mogelijk als ik 1000€ bij betaalde.. tja waarom ook niet.
Het is altijd mooi om te ontwaken naast een mooie vrouw en al helemaal als ze meteen met haar hand tussen je benen gaat voelen..
Samen gedoucht en ontbeten en toen was het langzaam tijd om haar naar Aken te brengen en afscheid te nemen..

Al een hele lange tijd valt het bezoeken van een DVP vaak tegen, maar bij Larissa krijg ik altijd wat ik zoek.
En zij is iedere cent waard voor mij
 
Laatst bewerkt:
Ze heeft het verdomd slim aangepakt.

Denk dat ze nooit had verwacht dat je ja zou zeggen tegen 8 uur voor 2000€.

Ook al zou ze man na man na man doen op haar kamer, dan zou het hoogst mogelijke bedrag 24 x 50 = 1200€ zijn, maar voor dat bedrag zou ze iedereen binnen 20 minuten moeten afronden, er zou direct een ander klaar moeten staan en ze zou 24x sex moeten hebben wat fysiek niet haalbaar is.

Nu verdiende ze sowieso bijna het dubbele, wist ze dat je in het straatje al 1 orgasme beleefd had, dus dat het maximum ws nog 2x extra zou zijn.

Vervolgens nog een verlenging waarin ook geslapen, gegeten etc wordt in tijd waarin ze normaal niet zou werken, maar nu dus nog eens 1.000€ kon verdienen.

3.000€ is hier al een megagroot bedrag voor 1 dag, in haar thuisland is het zelfs 6 maanden van een gemiddeld salaris.

Maar goed, ze is knap, de sex is goed en het maakte beide partijen om verschillende redenen gelukkig, dus waarom niet.

Moet opeens aan de film Pretty Woman denken. ;)
 
Ze heeft het verdomd slim aangepakt.

Denk dat ze nooit had verwacht dat je ja zou zeggen tegen 8 uur voor 2000€.

Ook al zou ze man na man na man doen op haar kamer, dan zou het hoogst mogelijke bedrag 24 x 50 = 1200€ zijn, maar voor dat bedrag zou ze iedereen binnen 20 minuten moeten afronden, er zou direct een ander klaar moeten staan en ze zou 24x sex moeten hebben wat fysiek niet haalbaar is.

Weet niet hoe je rekende maar 2000€ per dag in de straat is met 50€ per (max) 20 min gewoon te doen, met extras en vaste klanten die uren blijven..
 
Ze heeft het verdomd slim aangepakt.

Denk dat ze nooit had verwacht dat je ja zou zeggen tegen 8 uur voor 2000€.

Ook al zou ze man na man na man doen op haar kamer, dan zou het hoogst mogelijke bedrag 24 x 50 = 1200€ zijn, maar voor dat bedrag zou ze iedereen binnen 20 minuten moeten afronden, er zou direct een ander klaar moeten staan en ze zou 24x sex moeten hebben wat fysiek niet haalbaar is.

Nu verdiende ze sowieso bijna het dubbele, wist ze dat je in het straatje al 1 orgasme beleefd had, dus dat het maximum ws nog 2x extra zou zijn.

Vervolgens nog een verlenging waarin ook geslapen, gegeten etc wordt in tijd waarin ze normaal niet zou werken, maar nu dus nog eens 1.000€ kon verdienen.

3.000€ is hier al een megagroot bedrag voor 1 dag, in haar thuisland is het zelfs 6 maanden van een gemiddeld salaris.

Maar goed, ze is knap, de sex is goed en het maakte beide partijen om verschillende redenen gelukkig, dus waarom niet.

Moet opeens aan de film Pretty Woman denken. ;)
Geen idee of ze het slim heeft aangepakt, ik weet niet wat ze gemiddeld verdienen op een dag (wil ik ook niet weten)

Normaal gooi ik ook niet zo makkelijk met het geld hoor, maar soms moet je niet teveel nadenken.. als het financieel kan.
En ik had ook nooit gedacht dat ik een DVP bij mij thuis zou laten komen omdat ik dat nooit echt vertrouw, maar Larissa vertrouw ik wel.

En idd, ik heb een mooie dag gehad zij ook zegt ze, prima dus.
Pretty Woman moest ik ook wel aandenken, ook vanwege het bedrag haha.
Als ik de financiele mogelijkheden had gehad zoals in Pretty Woman dan was ze waarschijnlijk pas in Januari terug in de straat geweest haha
 
Geen idee of ze het slim heeft aangepakt, ik weet niet wat ze gemiddeld verdienen op een dag (wil ik ook niet weten)

Normaal gooi ik ook niet zo makkelijk met het geld hoor, maar soms moet je niet teveel nadenken.. als het financieel kan.
En ik had ook nooit gedacht dat ik een DVP bij mij thuis zou laten komen omdat ik dat nooit echt vertrouw, maar Larissa vertrouw ik wel.

En idd, ik heb een mooie dag gehad zij ook zegt ze, prima dus.
Pretty Woman moest ik ook wel aandenken, ook vanwege het bedrag haha.
Als ik de financiele mogelijkheden had gehad zoals in Pretty Woman dan was ze waarschijnlijk pas in Januari terug in de straat geweest haha
Of helemaal niet meer terug daar natuurlijk.

Het is een mooie ervaring!
 
Weet niet hoe je rekende maar 2000€ per dag in de straat is met 50€ per (max) 20 min gewoon te doen, met extras en vaste klanten die uren blijven..
Afgelopen Zaterdag in ieder geval niet...heb haar vaak zien staan. Normaal is haar gordijn toch vaak dicht.
Maar ook weinig loopvolk in het straatje veel geklaag bij de dames over inkomsten.
 
Afgelopen Zaterdag in ieder geval niet...heb haar vaak zien staan. Normaal is haar gordijn toch vaak dicht.
Maar ook weinig loopvolk in het straatje veel geklaag bij de dames over inkomsten.
Ja in Aachen en elders kun je voor 70 euro ook nog privé voor een half uurtje terecht met meer opties.
En je hoeft niet door de kou te lopen niet wetende wat er allemaal zou staan ik snap de prijsverhoging maar 50 euro in deze regio voor 20 minuten.
Ik ga nu ook liever naar een privéhuis en geef wel wat meer uit heb niet zoveel aan een dame die eerst 5 minuten loopt te zeiken dat je koud aanvoelt het is buiten nu eenmaal koud als je eerst een hele tijd rond hebt moeten lopen.
En het is ook nog eens december de duurste maand van het jaar voor veel mannen, en de A-straat trekt veel budget publiek.
En voor hun is het je gezin verwennen of jezelf met een dame verwennen in deze dure tijden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik had dat weekend al een andere afspraak staan, maar ik had nog wat over voor een kort bezoek.

Hoe ze hier beschreven werd qua handelingen, wist ik al dat het waarschijnlijk niet helemaal mijn ding zou zijn, maar door de positieve verhalen en geld over wilde ik het wel proberen

Ik liep aan het eind van de avond door de straat, maar moest een paar keer een rondje maken voordat ik haar zag.

Ze glimlachte vriendelijk toen ik langsliep, dat is natuurlijk altijd leuk

Ze was bij het binnenkomen meteen heel flirterig, ik kreeg een kusje op m'n wang en ik moest m'n handen aan haar warme billen opwarmen

Ze is lang heeft steil, geblondeerd haar, een kleine tattoe op haar bil, ze heeft grote tepels en droeg een soort badpak en een kettinkje. Haar borsten zijn vrij klein en lekker stevig. Ze oogden natuurlijk, maar blijkbaar zijn ze dat niet.

Je mag haar kusjes geven, maar lang niet overal. Je kan haar wel zo goed als overal met je handen strelen.

Ze doet gewoon braaf haar werk en zegt het vriendelijk als iets niet kan, maar dat waren helaas vrij veel dingen als je een gfe gewent bent

Meerdere posities is bij haar geen enkel probleem. Bijsturen ook niet. Langdurig pijpen doet ze helaas niet en ik voelde haar tanden lichtjes

Ze dacht dat ik onervaren was omdat ik m'n orgasme wat uitstelde.

Als persoon is ze leuk, maar qua seks vond ik het gewoontjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan