Recensie Larissa (Alb), Aken, Antoniusstraße 15 4,79 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Gisteren eindelijk weer eens bij Larissa geweest.

Wat een prachtige dame is ze toch, nog steeds. Inmiddels zo'n 8 jaar te bewonderen in het straatje (met behoorlijke pauzes, dat dan weer wel).

Larissa was goed gemutst.
Na een prima blowjob kwam ze bovenop mij zitten, met haar knieën in de lucht, een specialiteit van haar. Dit kost haar wel wat energie, dus vervolgens om doggy gevraagd. Dit was zeer goed. Ze deed goed mee, en had continu ook aandacht voor mijn klokkenspel, wat ik zeer kan waarderen. Haar 180 (!) centimeters waren geen probleem, omdat ze haar knieën ver genoeg uit elkaar doet. Larissa heeft prachtige en hele sexy billen, met duidelijk aanwezige getrainde spieren 😍.
Geduld was even nodig, maar geen probleem voor Larissa. Zo kon ik het prima afmaken in doggy, wat mij niet vaak (meer) lukt met condoom.

Tot de volgende keer Larissa 😊.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Deze larissa gisterennacht ook bezocht het was deels voor haar dat ik ook terug naar aachen kwam,enkele uren eerder ook paar toertjes gelopen en constant bezet en de enige keer dat ik ze dan zag was een andere wandelaar mij voor,had al 2 keer een dame geneukt maar ik wou echt larissa neuken zodus tegen de nacht terug gekeerd en deze keer had ik geluk.....

Deze Albanese is een zeer mooie verschijning waar mijn lul direct hard van werd,ze spreekt ook een beetje Frans wat ik zeker tof vind.
Haar pijp kunsten zijn zeer goed met veel variatie in en soms eens deeproath maar mocht gerust van mij nog iets langer zuigen,ze zei 'you friend is strong enough'....

Eerst heb ik haar lang in doggy mogen neuken waar ik ook hard mocht doorstoten,waar ze ook duidelijk van genoot.
Ze heeft toch een lekere kont man erna haar in misionaris geneukt,waar ze constant in mijn ogen keek wat zeer geil was.Uiteindelijk condoom volgespoten....
Herhalingsgevaar 100%

Terug
Bovenaan Onderaan