- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Middag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Vorige week liep ik de doubletstraat in en meteen viel mij oog op deze dame.
Vrij lange dame met zeer lang zwart haar, zwarte laklaarzen, vrij exclusief zwart lingerie-setje en ze lachte vriendelijk. Nog even een rondje gelopen, maar ik was er dit keer zeer snel uit welke dame ik ging bezoeken.
Gekozen voor een blowjob/handjob a 50 euro.
Ze stelde zich voor als Larissa uit roemenië en zei sinds 2 weken in Den Haag te zijn.
Larissa bond haar lange zwarte haar in een staart, waardoor ze extra erotisch eruit zag. Zeer goede sessie gehad en achteraf gezien had ik misschien wat langer moeten boeken, maar bij een voor mij onbekende dame ga ik meestal eerst voor 50 euro.
Ze zei na de kerst wel weer naar Den Haag terug te komen, afwachten dus.
Vrij lange dame met zeer lang zwart haar, zwarte laklaarzen, vrij exclusief zwart lingerie-setje en ze lachte vriendelijk. Nog even een rondje gelopen, maar ik was er dit keer zeer snel uit welke dame ik ging bezoeken.
Gekozen voor een blowjob/handjob a 50 euro.
Ze stelde zich voor als Larissa uit roemenië en zei sinds 2 weken in Den Haag te zijn.
Larissa bond haar lange zwarte haar in een staart, waardoor ze extra erotisch eruit zag. Zeer goede sessie gehad en achteraf gezien had ik misschien wat langer moeten boeken, maar bij een voor mij onbekende dame ga ik meestal eerst voor 50 euro.
Ze zei na de kerst wel weer naar Den Haag terug te komen, afwachten dus.