Recensie Larissa, Essen, Stahlstraße, Haus nr53, k42 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
639
05/07/21
998
40
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij binnenkomst in Essen zag ik voornamelijk onbekende gezichten. De dames die ik van 2 jaar kende en er nog moeten zitten waren bezet of niet aanwezig.

Na 15min zag ik in hausnr53, kamer 42 een nieuwe dame staan.
Aan de deur zeer vrolijk, beantwoorde al mijn vragen met 'ja', ook de prijs van 50 euro voor mijn wensenpakket was meteen akkoord, dus hop, na binnen.

Larissa schat ik zon 25 a 27 jaar, roemeense, cup-C naturel, lang zwart stijl haar, licht getint en maatje 36/38. Denk dat ze zo'n 1m72 is, maar toen ze haar stilleto's aandeed keek ze boven mij uit. Ze spreekt redelijk goed duits.
Mijn kledingwens met lerenlegging en lak-bikini top was geen probeem en toen ze het eenmaal aanhad, wow. Ze gaf me meteen de poppers en begon staand te knuffelen en aan mijn paal te wrijven terwijl ik haar overal mocht betasten en ondertussen poppers nemend.
Na zo'n 5minuten op bed gaan liggen en verder geknuffeld. Daarna gevraagd om oliemassage en tot mijn verrassing kreeg ik een 10min durende tease and denial sessie waarbij ze met dirty talk je geil maakt en net als je op het punt komt te exploderen ze rustiger aandoet waardoor je geiler en geiler wordt.
Zeer geil was de dikke rode lippenstift en haar zeker 4 a 5cm rode nagels waarmee ze langs mijn paal wreef en onder de olie zaten. De uiteindelijke explosie moest wel geweldig worden en dat was het ook.
Naderhand gaat ze je helemaal met vochtdoekjes schoonmaken en totaal geen tijdsdruk om weg te komen. Relaxed kletsend rustig aangekleed en gegaan.
Klein minpuntje is dat haar buik tekenen van een bevalling tonen, maar dit heeft ze gedeeltelijk opgelost met een navel-piercing.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan