Recensie Larissa, Lebbeke 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PardonMySins

Stamgast
Forumpionier
422
09/07/21
271
30
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/larissa-visiting.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eerder deze week Larissa bezocht. Vlot afspraak kunnen maken (later is me duidelijk geworden dat dit via een operator was) en werd onmiddellijk
meegedeeld dat ze meer aanbood dan massage (wat alleen in RL adv staat).
Ontvangen in een ruim, mooi en proper appartement, een van de betere ontvangst plekken. Dame zag er schitterend uit, mooier dan wat de RL foto's weergeven (vond ik toch), brede glimlach, fonkelende ogen, fijn & verzorgd lichaam. Communicatie was niet zo simpel, enkel wat gebrekkig Frans (geen Engels), was niet simpel om elkaar te verstaan maar met wat goede wil geraakt men ver.

Zeer lief, werd volledig teder gekust, was behoorlijk opwindend, weliswaar geen tongzoenen (spijts wat er beloofd was), lekker teasend gepijpd. nmc was vrij ok, meerdere standjes mogelijk. Ik vond ze een beetje te passief, had liever wat meer interactie en passie gehad maar weet dat dit vrij subjectief is.

Overall, eigenlijk geen slechte date maar had ook niet onmiddellijk een gevoel dat ik hier perse nog eens wil langsgaan. Het zou best kunnen dat bij meer dates de ervaring meer intens wordt want dat miste ik toch wel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan