Recensie Larissa, Lier

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pathfinder

Newbie
1
14/01/24
1
Pijpen
1,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/girl-sexy-19.html
Totale kosten (in euro)
150
Ik heb al vaak nuttige info gehaald uit dit forum en het leek me daarom nuttig mijn collega wandelaars te waarschuwen, na de slechtste (of toch zeker één van de slechtste ervaringen) ooit.

Ik had de advertentie van Larissa al eerder gezien enkele weken geleden. Ze was even in Antwerpen, maar toen ik haar contacteerde zat ze ondertussen in Verviers. Toen ik merkte dat ze in Lier was, heb ik een afspraak gemaakt.

Ze reageerde relatief snel via Whatsapp en het maken van de afspraak verliep vlot.

Ze ontvangt aan de rand van het centrum van Lier, gratis parking om de hoek, in een gerenoveerd rijhuis. Spreekt alleen maar Portugees en gebruikt voor alles haar vertaal app.

Afgerekend: 150 euro voor 1u.

Ze lijkt op de foto's van de advertentie, alleen heeft ze veel neushaar en een dun streepje buik- en borsthaar dat van haar schaamstreek naar boven loopt. Ze adverteert met zoenen, tongzoenen, befffen, maar biedt in werkelijkheid enkel pijpen met en neuken met condoom aan. Tepelzuigen laat ze ook toe. Al bij al maakte ze een apathische indruk en hield ze haar telefoon steeds binnen handbereik. Helemaal geen GFE. Na een poging tot voorspel van mijn kant, heeft ze me klaar gepijpt.

Omdat ik geen klik voelde ben ik het na 20 min. maar afgestapt.

Voor een snelle wip of een pijpbeurt kan je het misschien proberen, maar ik vond het geen geld waard.

Deze recensie is uiteraard maar mijn ervaring en misschien hebben anderen betere ervaringen met haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan