Recensie Larissa, Rendez Vous Prive, Made 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 45

Meubelstuk
Forumpionier
1.313
30/06/21
2.650
20
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.rendez-vousprive.nl/dames/larissa
Totale kosten (in euro)
285
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Larissa heb ik iets meer dan een half jaar terug ontmoet, maar was een leuke ervaring dus ik plaats nog graag een recensie van haar.

Larissa zou je kunnen kennen van de Meiden van Holland, maar zoals ze ze er daar uit zag, zo ziet ze er nu niet uit. Ze heeft haar eigen natuurlijke rode haarkleur weer en ze is een leuke dame met een sexy stem met een zinnelijke uitstraling. Ze maakt zich vrij nadrukkelijk op, maar dat past wel bij haar. Verder is alles puur natuur, geen plastic, ijzer of inkt (als ik me goed herinner).

Knuffelen ging uitstekend met Larissa en dat vind ik ook wel een belangrijk ingrediënt. Verder meerdere standjes gedaan en je krijgt sterk de indruk dat ze er zelf ook van geniet. Aan het einde viel het wel een beetje stil, anderhalf uur was misschien net iets te lang. Wel heb ik samen met haar onder de douche gestaan, dat vind ik altijd ook erg leuk.

Larissa werkt niet veel, dus het moet een beetje uit komen.

Rendez Vous Prive is ook een fijn huis. Ik ben er inmiddels 7 keer geweest en dat is vaker dan enig ander huis. Alles keurig in orde, douchen zit gewoon bij de prijs in (is al sinds tijden E150 voor een uur). RVP heeft ook een flinke korting op trio's, dat vindt je bijna nergens. De daar aanwezige dames vallen bij mij niet alleen op door hun mooie uiterlijk, maar ook omdat ze er zelf duidelijk plezier in hebben. Bovendien ligt het huis middenin de polder, dus dat is wel zo discreet. Voor de OV-reiziger weliswaar wat minder aantrekkelijk.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.rvpgirls.nl/dames/larissa
Totale kosten (in euro)
85
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Er waren een aantal dames aanwezig. Helaas voor Larissa gekozen. Had ik maar voor die geile ... gekozen. Maar aan haar gedacht :) Alles mocht behalve vingeren. Op de site staat vermeld, ex-meiden van Holland en uitgebreid pretpakket. Nou er mocht helemaal niets. Vroeg voorzichtig naar zoenen en dat kon al niet. Mocht haar tepels likken maar had zoveel tegenzin dat ik daarnaast niet eens wilde beffen :p Continu was het schatje dit schatje dat. De pik mocht er alleen in missionaris in. En dan alleen de eikel, later een stukje verder. Nou nou wat was dat opwindend. Bovenop en doggy was niet aan de orde. Continu vragen of ik al klaar kwam. Nou: van de neverrenooitniet! Zonder meer de slechtste ervaring op de circa, ongeveer, om en nabij, pak em beet bij benadering 100 stuks waar ik geweest ben. Oh, ja klaarkomen waarbij ik mezelf hielp moest ik maar in het condoom omdat het anders teveel rommel werd. Ik voelde dus helemaal niks maar uiteindelijk mocht het dan zucht... zonder. Mij zelf maar gewassen. Hopelijk binnenkort een date waarbij ik haar goed onder het behangplaksel mag spuiten...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben vandaag bij r v p in Made geweest bij binnen komst werd ZEER vriendelijk ontvangen top bij binnen komst ben je gelijk op je gemak toen bij het voorstellen van de dames Zag ik Larissa en heb voor een uur met haar afgesproken wauw 🤩 wat een goede keus ze is volslank maar past bij haar ze is een spontane lieve dame het zou een vriendin kunnen zijn ze houd er van om heerlijk te knuffelen ze zoent heerlijk wij hebben heerlijk van elkaar genoten ze heeft mij gepijpt zonder en dat kan ze geweldig 😻 ik heb haar lekker mogen likken ze smaakt naar meer ze is met strelen gevoelig en word heerlijk opgewonden van het is genieten met Larissa ik vond het jammer dat het uur om was ik kom zeker en vast terug bij haar ik droom er van vannacht LARISSA je bent een toppertje 🥰
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan