Recensie Larissa (Roe) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Meubelstuk
Forumpionier
1.153
04/07/21
2.461
89
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
130
Larissa is een 38 jarige slanke fit body met een siliconen cup D, de nodige piercings (o.a. tepels en boven haar kutje) en tattoos. Een beetje een Barby gezicht met lang blond wafeltjes haar. Ze ziet er eerder uit als begin 30. Ik ken haar plaats in de bar niet. Ze gaat regelmatig naar de fitness en dat is goed te zien aan haar zeer fraaie benen. Ze is er alleen door de week, maar gisteren bij uitzondering ook op zaterdag. Ze spreekt goed Engels en nog beter Duits.
Ik ging met Mimi kamer 25 binnen toen ik haar zoekend in de gang zag lopen. Omdat ik haar nog niet eerder gezien had, dacht ik dat het een nieuwe dame was die de weg zocht en ik vroeg haar waar ze naartoe wilde. Ze was dus helemaal niet nieuw, maar ze zocht een bidet om zich van onderen goed te wassen. Ik bood haar aan om dat even in onze kamer te doen. Mimi vroeg vervolgens of ik een trio wilde. Ik vroeg Larissa of ze ook aan tongzoenen deed en ze zei dat ze alles deed wat Mimi ook doet. "Oh dus ook anaal en lesbisch!". Dat was toch niet helemaal haar bedoeling en Mimi die dat niet doet moest hard lachen. Het was hun eerste trio samen. Het ijs was gebroken, ik lag even later tussen 2 mooie vrouwen en Larissa bleek goed te tongzoenen en pijpen. We bouwden de kamer rustig op met regelmatig wisselen, Mimi instrueerde Larissa nog wat in het Roemeens en toen het condoom gemonteerd was ging Larissa bovenop mijn jongeheer zitten. Helaas bleef het daarbij, want het lukte haar niet er overheen te zakken. Vervolgens heb ik het nog geprobeerd, maar helaas bleek ook deze ervaren dame lid van de KKC.
Geen groot probleem, want Mimi was er. Mimi blies mijn jongeheer nieuw leven in, terwijl Larissa mij tongzoende en ik heerlijk met haar tepelpiercing speelde en ook met haar klitje speelde. Dat beviel haar merkbaar erg goed en Mimi had al een nieuw condoom gemonteerd en zei "I'm ready", maar het was mij wel duidelijk dat ik eerst mijn handenarbeid af moest maken. Na het orgasme van Larissa ben ik Mimi gaan neuken en ben ik heerlijk klaargekomen.
Ze is een absolute aanrader, maar voor mij geen herhalingsgevaar. Het was in ieder geval een top uur geweest met een leuke sfeer.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
54.491
Leden
45.242
Nieuwste lid
Pieke
Terug
Bovenaan Onderaan