Recensie Larissa, Antwerpen, Villa Tinto 19 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

read3r

Wandelaar
97
12/02/22
107
8
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na al tig keren haar gezien te hebben met de nodige subtiele blikken dan toch maar eens binnengestapt bij deze zeer sympathieke dame.

Ik heb haar meteen duidelijk gemaakt dat ik het moeilijk vind om bij iemand "nieuw" binnen te gaan en ze was mij al meteen aan het gerust stellen. Dankzij de passages had ze al door dat ik iets met voeten heb dus dat was al gelijk in orde.
Larissa lijkt wat koel maar eens aan de babbel (voor en na) blijkt het een leuke dame te zijn met een goed gevoel voor humor.

Kan er eigenlijk niets meer bij opmerken buiten het feit dat er wel wat herhalingsgevaar in zit.
 
Dan is zij niet de dame die een paar weken op VT 3 werkt. Tenminste niet overdag. En als er dan om middernacht een Afrikaanse dame werkt, zouden er 3 dames op VT 3 werken per dag, en dat is niet toegestaan.
 
Dan is zij niet de dame die een paar weken op VT 3 werkt. Tenminste niet overdag. En als er dan om middernacht een Afrikaanse dame werkt, zouden er 3 dames op VT 3 werken per dag, en dat is niet toegestaan.
Zondagavond was wel degelijk Larissa aanwezig Janus. Ik zag een Afrikaanse ergens thv VT 15 of 16 doch leek me iets te wulps om binnen te stappen. Niet meteen waar ik naar zoek. Ik denk zelfs dat het eerder een zeer donker getinte Zuid Amerikaanse dame is.

Larissa doet enkel de avond, niet overdag (en een bijzonder mooie dame).
 
Zondagavond was wel degelijk Larissa aanwezig Janus. Ik zag een Afrikaanse ergens thv VT 15 of 16 doch leek me iets te wulps om binnen te stappen. Niet meteen waar ik naar zoek. Ik denk zelfs dat het eerder een zeer donker getinte Zuid Amerikaanse dame is.

Larissa doet enkel de avond, niet overdag (en een bijzonder mooie dame).
Ik geloof je wel. Ik concludeer alleen dat er in heel dit verhaal iets niet klopt.
Overdag staat er een best knappe dame in bikini/lingerie met donker haar en zonder bril. Dan in de avond Larissa, en na middernacht een afrikaanse/latina. Dat zijn 3 dames in 2 shifts. Dat is met het registratiesysteem en het vingerafdruksysteem om de verlichting en dergelijke op de kamers van VT te bedienen niet mogelijk.
 
Ik geloof je wel. Ik concludeer alleen dat er in heel dit verhaal iets niet klopt.
Overdag staat er een best knappe dame in bikini/lingerie met donker haar en zonder bril. Dan in de avond Larissa, en na middernacht een afrikaanse/latina. Dat zijn 3 dames in 2 shifts. Dat is met het registratiesysteem en het vingerafdruksysteem om de verlichting en dergelijke op de kamers van VT te bedienen niet mogelijk.
Ik trek vooral niemands woorden in twijfel doch voor als na middernacht staat Larissa er met zekerheid. Ikzelf heb ook nog nooit na middernacht wisseling van wacht gezien. VT 3 is steeds bemand enkel door Larissa (ook als ik er na middernacht nog wandel), daar ben ik 100% zeker van. Heden avond stond ze er ook.

Klopt als een bus dat 3 dames voor 2 shiften niet kan dus klopt inderdaad iets niet. Stond die Afrikaanse dame daar effectief? Ik weet niet meer precies wie de melding doorgaf, ik vermoed dat hij zich een kamernummertje vergiste.
 
Larissa staat gewoon in de avonddienst op vt3 is een roemeense die altijd een bril draagt!!!
Voordat Larissa in vt werkte stond ze op de vvr 13k2 maar dat is van voor de corona wel alleen in de avonddienst!
 
Larissa staat gewoon in de avonddienst op vt3 is een roemeense die altijd een bril draagt!!!
Voordat Larissa in vt werkte stond ze op de vvr 13k2 maar dat is van voor de corona wel alleen in de avonddienst!
Dag T.

Zou het kunnen dat Larissa tot voor enkele maanden in Gent (Pieter Vanderdockdoorgang Overdekte gedeelte) werkte in de nachtshift ? Ze werkte er nog niet zo heel lang (misschien hooguit 1 jaar of zo). Deze dame noemde ook Larissa, droeg ook meestal een bril en is nu dus reeds een 3 tal maanden van het toneel verdwenen.

Grt. D.
 
Dag T.

Zou het kunnen dat Larissa tot voor enkele maanden in Gent (Pieter Vanderdockdoorgang Overdekte gedeelte) werkte in de nachtshift ? Ze werkte er nog niet zo heel lang (misschien hooguit 1 jaar of zo). Deze dame noemde ook Larissa, droeg ook meestal een bril en is nu dus reeds een 3 tal maanden van het toneel verdwenen.

Grt. D.
Ik denk het niet. Larissa werkt reeds jaren in skw.
Zoals Theo reeds meldde stond ze inderdaad voorheen thv VVR 13/2, dan een hele tijd in wisselende kamers VT en nu reeds langere tijd VT 3.
Mooi snoetje :)
 
Ik denk het niet. Larissa werkt reeds jaren in skw.
Zoals Theo reeds meldde stond ze inderdaad voorheen thv VVR 13/2, dan een hele tijd in wisselende kamers VT en nu reeds langere tijd VT 3.
Mooi snoetje :)
Zou best kunnen dat je gelijk hebt hoor H. 'k Ga vrijdagavond eens naar het Schipperskwartier en zal wel zien. Merci voor de info.
Grt. D.
 
De DVP, jong Moldavisch meisje in de dagdienst ging vandaag al om 13.35uur huiswaarts.
Kenners van het SKW weten wel, waaraan je in Villa Tinto kan zien, als een dame stopt met haar werktijd.
 
Dag T.

Zou het kunnen dat Larissa tot voor enkele maanden in Gent (Pieter Vanderdockdoorgang Overdekte gedeelte) werkte in de nachtshift ? Ze werkte er nog niet zo heel lang (misschien hooguit 1 jaar of zo). Deze dame noemde ook Larissa, droeg ook meestal een bril en is nu dus reeds een 3 tal maanden van het toneel verdwenen.

Grt. D.
Larissa was toch al een jaar of 3 actief in Gent zulle, het is niet dat er niks over geschreven werd dat ze niet aanwezig was maar deze Larissa is zeker niet degene van in Gent!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Larissa is zeer sympathiek en vriendelijk. Altijd al goed ontvangen bij haar en tevreden weer buiten gewandeld. Ze heeft, in mijn ogen althans, een bijzonder knap gezicht. Haar borsten zijn niet bepaald stevig maar dat stoort helemaal niet bij haar. Die lange laarzen houdt ze altijd aan, teveel werk om aan en uit te doen veronderstel ik.

Moderators: ze zit al geruime tijd steeds in Villa Tinto 19, misschien best aanpassen in het onderwerp?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan