WHEM Laryssa, Arnhem, vh Enschede

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben twee keer geweest. De eerste keer echt top en de tweede keer gewoon goed. Herinner me te weinig details voor een recensie, maar een aanrader. Ga binnenkort maar weer langs bij haar

Toch weer even een berichtje hier.

Heeft iemand recent nog ervaringen gehad met Laryssa?

Ze is nu in Groningen, maar ze heeft haar reviews uit staan.

Ik denk dat ik haar sowieso volgende week wel even wil bezoeken

Ik heb haar een handvol keren bezocht en ze is erg toegewijd. Zoenen, pijpen en actief zijn haar voorkeuren. Als je haar wat langer kent, neigt ze naar dominante sex.
Meerdere bezoekers hebben het gemeld; Laryssa is wel zakelijk. Een kort babbeltje kan wel, maar gesprekken gaat ze niet echt op in.
Persoonlijk was er voor mij geen klik, maar ze is vaardig in haar werk.

Ik heb haar een handvol keren bezocht en ze is erg toegewijd. Zoenen, pijpen en actief zijn haar voorkeuren. Als je haar wat langer kent, neigt ze naar dominante sex.
Meerdere bezoekers hebben het gemeld; Laryssa is wel zakelijk. Een kort babbeltje kan wel, maar gesprekken gaat ze niet echt op in.
Persoonlijk was er voor mij geen klik, maar ze is vaardig in haar werk.
Ja, ik heb haar nu ook bezocht (zie haar recensiepagina).

Ik was iets teleurgesteld. Ze neukt echt waanzinnig lekker, maar bij mij was ze er erg op gebrand om mij zo snel mogelijk de deur uit te werken. Ook was ze niet op tijd klaar voor onze afspraak (had zich verslapen). Kan gebeuren, maar dan een afspraak van 45 minuten binnen een kwartier eruit werken is gewoon jammer

Terug
Bovenaan Onderaan