Latijnse vrouwen VS oost Europese vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik deel je mening niet. Heb goede én slechte ervaringen met zowel Latijns-Amerikaanse als met Oost-Europese DVP`s. Het hangt volgens mij ook niet samen met afkomst. Heb ook goede én slechte ervaringen met Hollandse dames, Belgische, Duitse, Marokkaanse, noem maar op.

Belangrijker vind ik de sfeer die in een privehuis, saunaclub of parenclub hangt. Een negatieve sfeer onder de meiden leidt tot slechte ervaringen. Terwijl er ook plekken zijn waar de sfeer goed is en dat ervaar ik meestal ook doordat de dienstverlening goed is. Daar waar de meiden elkaar beïnvloeden op een negatieve manier, kom je zelden tot een positieve ervaring met een van de dames. Ze stoken elkaar op, spreken onderling zaken af. Misschien wel begrijpelijk, maar voor de klant minder prettig. De slimme dames laten zich niet meetrekken in negatieve zin. Want eenmaal een slechte naam, gaat dat op forums al snel rond. En verkassen is ook geen optie meer, ze wordt al snel weer gevonden. De slimme meid verleent een goede service en bouwt een klantenkring op. Maar ja, dat begrijpt niet elke DVP.
 
Ieder zijn voorkeuren natuurlijk en het is zeker niet zo dat ik met Latina's nooit een zeperd gehad heb maar oost Europese dames en ik vormen gewoon geen geweldige combinatie , ik heb er door de jaren heen verschillende geprobeerd en het was heus niet altijd slecht maar gemiddeld genomen scoren wat mij aangaat lLatinas een stuk hoger
 
Ik heb nog nooit een Latina gehad.
Maar op sexjobs staat het er vol mee in deze regio en ik lees er vaak geen beste dingen over, niet de vrouwen van de foto, werken in rare omstandigheden etc etc
jammer
 
En oost Europese vrouwen die doen dat niet volgens jou?
Dat zal vast en zeker ook niet altijd perfect zijn.
Maar ik doelde op thuisontvangst bij een vrouw, dat doe ik sowieso niet super vaak maar de keren dat ik dat deed was het wel goed geregeld.
Alles was gewoon netjes, niet meerdere personen in huis.. dat soort dingen bedoelde ik

Maar het zal op veel plekken vast niet overal zo zijn nee.
 
Je kan altijd aan het kortste eind trekken, maar ik sluit me er bij aan dat de sexdrive van Latina's vaak groter is dan de Oost-Europese dames; of zelfs eender welke andere geografische locatie.
Daarbij is het ook makkelijker om enkel Spaans te leren ipv Roemeens, Bulgaars, Lets, Oekraïens, ... ?
Ik heb ook meer met Latina's. Met Oost Europese dames is de ervaring eigenlijk altijd minder bij mij. Misschien tref ik dan net de verkeerde. Maar latina's bijna altijd voldoende tot goed.
 
Latinas zijn verschikkelijk vooral Domicanas. Want ze zijn veel te lekker en ik wordt te gemakkelijk verliefd op ze.
Dat probleem heb ik nooit met oosteuropese.
Bovendien kun je met Latinas leuk kletsen en zijn ze gezellig waarddoor ik meer tijd met ze wil en dat kost Bakken met geld.
Latinas kunnen ook lekker knuffelen, werkt te verslavend.
Ze zijn mooier waarddoor ik er meer wil neuken...... Allemaal vervelende nadelen.
 
Nu is iedere discussie die dingen heel breed/algemeen ziet gedoemd om te mislukken. Iedereen heeft dan wel de ene RomBul meid die fantastisch is, of de ene Latina waar je denkt beter kan het nooit meer.

My 2 cents: met name in de raambuurten zijn de RomBul meiden doorgaans jonger, mooier en leveren mindere service vergeleken met de latinas in dezelfde raambuurt. Maar zoals zo vaak is dit appels met fietsen vergelijken.

En ja, ik heb ook al geld verbrandt bij latinas, waar ik dacht was ik maar naar een RomBul afwerk meid gegaan, daar had ik meer plezier beleefd.
 
Ik had zeker vroeger vaak het idee dat met name Balkan meiden er gedwongen zaten , bewijzen heb ik daar niet voor maar het was gevoelsmatig , het zal nu een stuk minder zijn dan een jaar of 20 geleden maar het vreemde gevoel dat het niet helemaal in de haak is is altijd een beetje blijven hangen bij me
Bij Latinas heb ik dat niet
 
Neem het van mij aan @Rickdekoning , het is leuker als je weer kan vertrekken wanneer de tijd op is.
Een relatie met een Latina heeft zo zijn voordelen, maar de stereotiepe jaloezie ed zijn niet alleen verhaaltjes uit de films ??
Breek me de bek niet los Veli , zelfs die ene keer dat er totaal geen aanleiding is krijg je nog de wind van voren als er toevallig een lekker wijf langs je terrasje loopt , alsof ik er wat aan kan doen dat ze daar loopt
 
Ik had zeker vroeger vaak het idee dat met name Balkan meiden er gedwongen zaten , bewijzen heb ik daar niet voor maar het was gevoelsmatig , het zal nu een stuk minder zijn dan een jaar of 20 geleden maar het vreemde gevoel dat het niet helemaal in de haak is is altijd een beetje blijven hangen bij me
Bij Latinas heb ik dat niet
Dat gevoel heb ik ook heel sterk bij oost Europese vrouwen vooral bij oost Europese vrouwen met een Roma achtergrond des te meer. Dat verklaart ook waarom hun service minder is. Wat ik ook overigens heel goed begrijp.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dat ook vaak bij Oost - Europese dames, hoewel ze er soms best lekker uitzien, klopt er gevoelsmatig iets niet. Ook lopen er vaak van die Oostblok gasten "toevallig" in de buurt van de dames.

Ik heb wel eens gehoord dat een groot deel van de Oost Europese dames niet uit vrije wil in de prostitutie zitten. Dit is ook moeilijk te controleren, omdat ze zelf aangeven dat ze niet gedwongen worden.
 
Ik wou het eigenlijk niet zeggen, maar ik ga er wel mee akkoord. Dat gevoel van "is hier nu sprake van georganiseerde misdaad" steekt bij mij ook sneller de kop op bij de Oost-Europeesjes. Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik dat gevoel ooit gehad heb bij Latina's.
Dat verklaart misschien ook waarom Latina's bijna altijd vrolijk zijn en meer lijken te genieten van de seks. Misschien is dat ook de reden dat ik gevoelsmatig eerder voor een Latina ga dan voor een oost Europese vrouw.
.
 
Laatst bewerkt:
Latinas zijn sletten en de meesten houden van sex.....Wel afhankelijk van hoe je ze behandelt.....oost Europese dames verlenen op zijn best een goede dienst.....Latinas voelen als een vriendin.........mijn mening....en oost Europese dames zijn altijd blank.....ik vind een kleurtje mooi
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.178
Berichten
718.602
Leden
33.171
Nieuwste lid
Lv120500
Terug
Bovenaan Onderaan