Recensie Latijntje/Debora/Rubi, Jubbega (voorheen Den Haag/Amsterdam) 2,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

groentje1970

Stamgast
Forumpionier
936
30/06/21
1.269
18
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/petite-poppetje_8206258
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Een drama ervaring heb ik niet zo heel snel, maar er zijn grenzen. Ik weet nog steeds niet wat mij bezield heeft om met Debora af te spreken. Een moment van to-ta-le verstandsverbijstering zal het geweest zijn. Ik geef eerlijk toe dat ik zachte verpleging van een lieve Latina nodig heb.

Maar goed, alle gekheid op een stokje. Het contact via de app was prima, leuk zelfs. Conclusie, het was niet de dame zelf. Die spreekt geen woord Engels namelijk. Of zo doet of ze je niet begrijpt. Ik werd op straat opgehaald door Debora zelf. Even voor de beeldvorming: een shabby badjas, dito slippers en er stak een peuk uit haar gezicht. Ik had meteen rechtsomkeert moeten maken.

Eenmaal binnen, vies, volkomen doorgerookt en stikdonker. Ik ging op één van de bedden zitten en het kraakte vervaarlijk. Even later flikkerde het in in elkaar. Dan de sex zelf, of wat daar voor door moest gaan. Ik zal kort zijn, het stelde niets voor. Intiem, ik dacht nu ben ik eventjes aan de beurt en zal je eens even alle hoeken van het bed laten zien, hè hè hè. Maar toen dacht ik aan het andere bed en ik zag, in gedachten, het tweede ook in elkaar flikkeren. Maar dan met mij er op... Een rol tissue heeft elke Dame toch wel in de buurt zou je denken, nou Debora niet hoor pffffffffff.

Als jullie nu denken: zo ken ik groentje niet, ik weet nog steeds niet wat mij bezielde eerlijk waar.


Collega's, blijf hier ver ver vandaan!
 
Volgens mij heeft ze ook een tijdje in Zaandam gewerkt omgeving Poelenburg.
Probeer al een paar keer contact met haar te maken in Zwanenburg. Als je er bent moet je haar weer bellen en ,ja hoor, telefoon wordt niet opgenomen en via de Whatsapp geen antwoord.
Kortom niets mee doen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/badhoevedorp/4320167-rubi
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hallo Wandelaars
Ik heb afgelopen week Ruby, toch nog een keer snachts bezocht. Tot mijn verbazing ging alles soepeler dan de vorige keer, voor €100 heb ik haar bare genomen en haar kleine kamertje intern mogen witten. Ze maakte ook geen haast dat ik na de donatie er uit moest, ook bij het pijpen ging ze helemaal tot aan de wortel in het bekkie. Het leek wel of ik met een andere tante te maken had, 1 nadeel toen ik het pand verliet deed haar buuv de deur open met een kop van wat doe jij hier. Als ze deze service blijft bieden op deze manier ga ik nog wel een keer langs want ze is wel lekker strak.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/badhoevedorp/4320167-rubi
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Mede wandelaars,
Ik heb deze dame ook bezocht maar zij doet alles op zijn automaat, pijpt gevoelloos en in 1 tempo als je haar neukt voel je wel wat meer omdat ze redelijk klein en strak is maar geen enkele reactie tot moment dat je goed hard neukt dan begint ze op eens over doggy.
Kortom geen aanrader.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/kleintje-bare-pompen_8206258 https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/blondje-vol-stoten-onbeperkt_8109011
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben geweest. Voor de petite lover wel een leuke Spaanse (dat is wat ze zegt) dame. Verwacht niet iets speciaals. Standaard pijp en neukwerk.

Ze ontvangt aan een zijweg van de Neherkade in Den Haag.

Kon het eerst niet vinden, uiteindelijk gevonden deed de bel het niet. Uiteindelijk wel binnengekomen

Een leuke goedlachse dame doet open in een hotpants en spaghetti topje. Terwijl ik naar binnenloop zie ik nog een dame wellicht werken ze daar met zijn 2en.

Ik naar de woonkamer enn betaal haar netjes, ik dacht nog, is ze het wel waard, maar altijd zo een petite dame willen neuken. Dus toch netjes betaald.

Eenmaal waren we uitgekleed zag ik bij haar pussy-, kont- en okselhaar. Minpuntje, ga liggen op de slaapbank is half kapot minpuntje, muziek te hard minpuntje heb gezegd doe wat zachter maar dat is dus om het geluid te dempen.

Eenmaal op de slaapbank begon ze te pijpen, na elke lik veegde ze het af. Ik zeg doe normaal en leg de tissue weg. Daarna verder gepijpt zonder een doekje.

Vervolgens doet ze glijmiddel op me pik. Ik zeg hoho, waar is cd, hup pakken en omdoen.
Daarna neuken, ik moet zeggen het neuken was standaard maar vond wel lekker. Ik heb haar opgetild en staand geneukt. Minpuntje is dat ze haar ogen dichthoudt. Klaar gekomen in Doggystyle.

Tijdens het neuken, kwam haar vriendin 2x de woonkamer inlopen, vond ik wel geil ik zei blijf maar, kan je kijken hoe ik haar neuk. Ze zei straks als ze klaar is met haar klant. Dus in de ander kamer wordt ook geneukt. Drm muziek hard.

De reden dat ik ben geweest, puur voor de petite.
Ze doet bare, wat ik heb overgeslagen. Ik zou dat iedereen wel afraden.

Herhaling 4/10. Tenzij ik weer geil ben en niemand anders kan vinden.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan